dimarts, 9 de maig del 2023

Sona la música

 


9. Reie

 

Swaz hie gat umbe,

daz sint allez megede,

die wellent an man

alle disen sumer gan!

Ah! Sla!

Chume, chum, geselle min,

ih enbite harte din,

ih enbite harte din,

chume, chum, geselle min.

Suzer rosenvarwer munt,

chum uñ mache mich gesunt,

chum uñ mache mich gesunt,

suzer rosenvarwer munt.

Swaz hie gat umbe,

daz sint allez megede,

die wellent an man

alle disen sumer gan!

Ah! Sla!

9. Dansa en rotlle

 

Aquestes xiques que giren al voltant

són totes fadrines;

diuen que volen passar sense cap home

tot aquest estiu!

Ah! Això!

Vine, vine, amor meu!

T’espere ansiosament;

t’espere ansiosament.

Vine, vine, amor meu!

Dolça boca de color de rosa,

vine, i faràs que em senta millor;

vine, i faràs que em senta millor,

dolça boca de color de rosa!

Aquestes xiques que giren al voltant

són totes fadrines;

diuen que volen passar sense cap home

tot aquest estiu!

Ah! Això!

 

Sona la música

i a l’empara

de la melodia

et cerco Amor,

no et cal com a la resta

de les donzelles

estar pendent

de la resta del mon,

ja sóc a la teva vora

i la ma et cerca

per encetar la dansa

de la primavera.

Si jo pogués deixar

sobre els teus dits

un bes descuidat

i ells el duguessin

com un joc

en resposta

a un somriure

tant a la vora

dels teus llavis,

que en seria de feliç.

No et cal Amor

patir per res,

em tens a la vora,

encetant tots dos

el ball en mig

de la prada.