divendres, 29 de maig del 2015

Quatre paraules per dir-te

 


Quatre paraules per dir-te

que allí on siguis penso amb tu

i que no deixo enrere res del que vam fer,

i que enyoro el que no vam fer

per mancances de tota mena.

Quatre paraules per dir-te

que ets la tinta dels meus versos

i encara manquen mots

per escriure tot el que sento.

Quatre paraules per dir-te

que son penyores que guardo

les cançons que m’ensenyaves

i que ara canto sol.

Quatre paraules per dir-te

que passejo per les platges

de ma vida remullant-me els records

per que no s’assequin

en qualsevol bagul perdut.

Quatre paraules per dir-te

que espero amb desig rebre noticies teves

tant de dia com de nit.

Quatre paraules per dir-te

que m’agradaria repassar

les lliçons de geografia

que el temps no ens va deixar estudiar.

Quatre paraules per dir-te

que m’agradaria repassar amb tu els versos

d’aquella literatura que em vas fer inventar.

Quatre paraules per dir-te

que espero que tornis per poder parlar

dels sentiments amagats

entre el pit i l’esquena,

de tant de temps enterrats.

Quatre paraules per dir-te

que encara penso igual

que el dia que et vaig llegir el teu nom

en el passadís d’una escola vella.

Quatre paraules per dir-te

que sempre podré estimar-te

encara que pensis que no en se.