dissabte, 30 de maig del 2015

Em deixes caminant buscant-te

 


Em deixes caminant buscant-te

entre la gent que m’envolta.

Cerco els teus llavis,

les carícies que un dia m’oferies.

Vull recordar el teu cos nu,

càlid entre els meus dits àvids de tu.

T’he buscat en altres cossos,

que m’enganyaven

repetint-me el teu nom

i deixaven que fes el camí

fins dins de tu un i altre cop.

Vull tornar a tu,

recordar els vells passatges

on destriàvem les parts

que em regalaves i em deies

que per sempre havien estat per mi.

Jo volia gaudir amb tu,

que m’ensenyessis a arribar

al teu paradís,

Peò el temps no arriba

i jo em faig vell,

el cos no respon

als crits del cor,

i el cor cansat

es trenca sense tu.

Vine a mi un altre cop,

cura’m de les ferides,

fereix-me en l’orgull

i deixar de nou gaudir amb tu,

de tu, no més amigues,

no més rostres que no conec,

només vull estar

entre els teus braços,

rebent de tu l’escalfor del teu cos.