diumenge, 24 de desembre del 2023

Pintaràs de nit les paraules

 


 

 

Pintaràs de nit les paraules

que ens enviaràs sota els estels

que brillen també més enllà

de la mar que m’acompanya

i em fa enyorar els mots

que encara no he escrit.

Vindrà un moment

quant les veus dels cants

sense apagar-se vagin emmudir-se,

que sortirà de nou el sol

i brillarà com hores abans

el teu nom que no diré.

Si pogués cantaria ben alt allò

que em fa viure,

sabent que un instant s’acabarà

i hauré finit.

Dorm mentrestant

en l’escalfor de la paraula,

dels amics de lluny i d’a prop,

dels novells i dels de sempre,

dels que et miren als ulls

i dels que et miren a l’ànima.

Tu guanyaràs!

Però jo em quedaré

per sempre amb la nit!  

 

https://elraconetdesalluna.blogspot.com/2023/12/24-desembre-2023.html