dilluns, 16 de març del 2015

La primera vegada

 

La primera vegada,

no tenia més de quinze anys

i va ser un descobriment

força estrany.

Encara jugava a amagar-me

amb els companys del carrer

 en els llargs dies d’estiu.

En una d’aquelles, 

estava amagat a la pallissa

de la mula que donava

a la cuina de la casa.

L’ama estava fent tractes

amb home del butà,

Vaig tardar en adonar-me’n

quins tractes eren.

Em vaig posar roig

i a l’hora vaig tenir una erecció.

Quan va marxar l’home,

encara no se perquè,

vaig sortir del amagatall

i li vaig demanar

que jo també volia el mateix

que li havia fet a l’home.

La galtada la recordaré sempre,

i me’n vaig anar corrents

no fos que en rebés més.

A l’endemà en veurem

em va cridar, jo volia marxar,

però m’agafà el braç

i em dugué cap a casa seva.

Em preguntà si havia dit res.

En aquell moment

se m’encengué una llum

i vaig fer una rialla per dins.

Ja la tenia.

No! Que vol que ho digui?

No! Exclamà, era per saber-ho.

No ho diré,

però com ho podríem arreglar?

Sabia que volia i semblava accedir-hi.

Ja sap que m’agradaria.

M’agafa la ma esquerra

i la posa sobre el seu pit dret,

vaig fer l’erecció més gran

que havia fet mai.

Ella ho va veure.

Jo per iniciativa,

amb l’altra mà,

em vaig atansar sota la faldilla

cercant les calces.

Esperant una altra galtada

que no va arribar.

Em va baixar els pantalons

i els calçotets,

em besa el penis

i amb la llengua me’l va llepar,

el penis viu,

va escopinar el semen

guardat sobre la bata.

Se la va treure.

I els sostenidors.

I les calces.

Tenia ja pensat

el que faria amb mi.

Devia tenir un matrimoni

poc fogós per fer això amb mi.

Em va calmar, poc a poc repetia.

Em dugué al sofà,

s’estirà d’esquena, obri les cames.

Mentre jo li pessigava

i mossegava els mugrons,

li agradava molt.

I poc després la senti emetre

uns xiscles i trencar la respiració.

Em va agafar el penis tot dur

i dirigint-lo em va ensenyar

a penetrar-la.

Si la primera ejaculació

em va sorprendre, la segona no.

En acabar la veia contenta,

i jo molt nerviós encara no sabia

que havia fet.

Ho farem sempre que vulguis,

i anirem millorant.

M’ha agradat molt!

Haguessis pogut sortir abans.

Però jo no ho sabia!

No n’has  de dir res,

i ara en serio.

Això que hem fet no ho podem fer.

Perquè estàs casada? Si.

Va obviar el fet de la meva edat.

Regularment ens trobàvem,

tant a casa seva com la meva

i fins la mili esporàdicament

queia algun retrobament.

He de dir que quan érem a casa seva,

des del menjador veiem el carrer,

i sense que ho sabés ella,

als joc inicials de tocament,

si veia alguna veia que estava be,

m’imaginava que ho feia amb ella.

I fins i tot a l’acte,

la cara que veia era de l’altra.

 De vegades em deia avui t’has superat.

I jo sabia perquè.