dilluns, 9 de març del 2015

Feia més de dos mesos

 

Feia més de dos mesos

que l’ajudava a preparar

unes proves d’accés.

Tenia molta feina

i estava molt nerviosa.

Cada nit després de sopar

me n’anava al seu pis

i estudiàvem fins mitja nit

o més tard.

En acomiadar-nos

ens donàvem un bes

a la galta i fins l’endemà.

Una nit que em vaig retardar,

la vaig trobar dormida al sofà.

Tal i com estava li sortien

una mica els pits

de la camisola de dormir.

En acotxar-me els meus llavis

van anar a buscar-los,

perquè m’apetia frega’ls

amb  la boca

i tastar el gust de la seva pell.

Acabant l’acció, vaig recular

i tornà a entrar fent ara

una mica de soroll.

Em disculpà per la tardança.

Des d’aleshores tenia en ment

poder gaudir d’ella

i que també ella ho gaudís.

Per sort aquest episodi no fou únic,

i vaig poder repetir-ho

alguna altra vegada.

Quan vam acabar el temari,

ella estava exultant i botava de contenta,

sense cridar gaire

que el seu espòs i les criatures

estaven dormint.

Amb l’emoció botava i botava,

amb l’alleugeriment de moviments

dels seus pits lliures sota el pijama.

Ens vam abraçar

i notà l’escalfor del seu cos

arrimat al meu,

amb el meu sexe lluitant

per sortir de l’amagatall.

Impulsivament,

s’ajuntaren les boques

en un bes instintiu,

que tret dels instants inicials d’estupor,

van deixar pas a més tocaments

i gestos que necessitàvem

per desfogar-nos.

En silenci ens trèiem la roba

i ens acariciàrem,

per aprofundir poc a poc

en la detallada penetració.

No se si ho tenia previst,

si m’hi havia portat enganyat

o era víctima del meu desig.

La veritat, vam gaudir del fet,

i repassarem la lliçó entre carícies

i mossegades a l’orella.

No em vam parlar més.

Però ho vam repetir

quan aprovà l’examen.

Es podia creure

que van ser els pagaments

per la meva educativa dedicació.