dissabte, 7 de març del 2015

Duies la petita infant a la reunió

 

Duies la petita infant a la reunió.

Entre preguntes i respostes,

arribà l’hora de l’alimentació,

i sense peresa

li donares el mugró  per alletar-la.

Al cap d’una estona

en acabar ella,

me’n vas oferir si en volia.

No és el lloc ni el moment.

Quan, em respongueres.

Vaig respondre.

I vam quedar.

El dia i l’hora aparegueres

amb un festival vestit sense mànigues.

En entrar, te’n vas deslliurar.

Només duies les bragues.

M’oferies el que abans havia rebutjat.

Vaig acceptar.

Rodolarem per les parets

fins arribar a la habitació.

Allí vaig deslliurar-te

de la resta de la roba

i em vas ensenyar com s’havia

d’estimar una dona com tu.

Jo aprenent mediocre

necessitaré repetir exercicis

que a pesar de tot

ho intentà fer amb diligència i esforç.

Entre exercicis i descansos

vam passar la resta del dia,

fins que va haver de complir

amb les tasques d’amantíssima mare.

Mare de grat record.