divendres, 27 de març del 2015

l primer any que vaig treballar a l’estiu

 

El primer any que vaig treballar a l’estiu,

no tenia ni idea de com podia passar els dies més

que tancat a l’habitació i llegint.

Però vaig anant fent coneixences

entre els visitants del local d’hosteleria  on estava

i per le nits em convidaven a les xarangues que feien a l’aparcament

de darrera amb els radio cassets dels pares.

Allí vaig conèixer, en parlaré ara només de dues germanes de Sevilla,

aquest nom tenia molta relació amb mi, la ciutat no el carrer.

Aquestes germanes com a bones sevillanes eren molt simpàtiques

i gairebé de la meva edat, a més a més eren bessones

i amb aquest motiu se’n burlaven una mica de la gent

que no les encertaven.

A mi una em va dir el truc que les diferenciava,

una piga entre els dits gros i índex de la mà dreta.

Com sol passar tot i que les dos eren molt maques,

i més sabent distingir-les, em va anar caient millor una.

Amb la que intentava passar més estones,

ballar més encara que també ho feia amb l’altra o els moderns amb les dues.

Ens ho passàvem molt bé tots tres,

encara que com les coses d’estiu tenen una data de caducitat.

Estàvem a l’equador de l’estància,

quan li vaig dir si volia anar a xarrar a una terrassa on es veien les llums de la ciutat.

I vam anar i va ser una nit esplèndida, la brisa bufava fresca,

ella amb el seu accent andalús i jo parlant-li en català.

Rialles, mirades, però tal i el precedent que portava,

m’estranyava la castedat que mostrava amb ella.

Tot va seguir igual fins l’hora de marxar, quan ens aixecàvem del terra,

li vaig donar un bes ràpid, mig d’amagat,

ella me’l va tornar marxant corrents.

A dormir, a treballar, i per la nit, abans de baixar a la festa em van trucar a la porta.

En obrir la vaig veure palplantada, la deixa entrar.

Vengo por lo de anoche! Lo d’anit! Estranyat.

Si el beso que me diste! Ah! Te gusto o solo lo hiciste para ver que podies sacar!

Mira, primero de todo, m’agrades  molt, però en uns dies te n’aniràs

i no crec que ens tornem a veure!

Però si nos escribimos, podemos ver como lo llevariamos

i al fin i al cabo si la cosa saliera bien la distància no es insalvable.

Pel que veia, volia que intentéssim sortir.

Com a resposta, la vaig bessar, deixant-la gairebé sense alè.

Si tu vols ho podem intentar! Ella m’abraçà i ens quedarem així uns minuts,

esprés ens tornarem a besar,

ella m’indica que li toques els pits per damunt de la roba,

després  d’uns quants tocaments, la mà va busca per sota la roba,

en un principi, es mostrà reticent,

veient que jo no protestava, em deixa fer.

Acabar despullats va ser cosa de paciència,

però hi vam arribar, ella va jugar amb el meu cos

i jo descobrí els seus mugrons i els malucs.

Tenia una pell molt fina i desprenia una olor molt agradable,

aquella nit no vam fer l’amor. Vam tardar tres dies, quan va tornar i em va dir

Hagamoslo!

Ho vam fer, no era verge, però es trobava insegura

i em va fer prendre precaucions.

Va ser completament diferent de les altres experiència,

gairebé com la primera vegada amb la noia de la teva vida,

el que hagués volgut fer amb tu si llegeixes això.

Se n’anaven en tres dies i no veia jo la possibilitat de tornar-la a veure,

i carallot com era, m’havia entrat la ceba de fer-m’ho amb les dos,

un tro impossible, la primera n’estava bastant de mi.

La nit abans de que marxessin, em vaig trobar a la germana,

vaig mirar la piga de la diferència per no equivocar-me.

En un racó la vaig besar, ella sabia que tantejaven la seva germana

i jo i no va dir res.

Em vas dir que abans de marxar faríem l’amor i marxeu demà

i encara no ho hem fem, pel que veig no en tem ganes

i m’ho vas dir-ho amb una altra intenció!

Quan m’anava a aclarir que no era ella, li vaig posar el dit a la boca

i vaig gira per marxar amb cara de molt disgust.

Em va agafar la mà i en girar-me em besa molt fort com en un comiat.

Jo vaig soltar dues llàgrimes. Vamos a tu habitación!

Hi vam anar, allí no va ser com l’altra germana,

aquesta era molt més apassionada.

Es va entregar a fons com si fos el comiat que realment era.

Vam jugar amb tots els centímetres del seu cos,

com deia la cançó li vaig fer un pijama de saliva,

es va omplir la boca del meu penis

i el va animar per poder complir amb ella, també amb protector.

Descansant mirant el sostre, vam recuperar forces, després dient:

Por si no volvemos a vernos, en vam fer un altre.

Quan ja marxava em va dir com una traca,

Ja se que sabes que no soy mi hermana,

tu nos conoces muy bien, però jo tambien tenia ganas de hacerlo contigo,

confio en que no se lo digas nunca.

Em vaig llevar, l’agafà del canell i en girar-la la besa

i li entra la llengua fins al fons,

ella va prémer el seu cos al i en vam fer un de sol de tant enganxats que estàvem.

Com a cloenda la girà d’esquena a mi, i la penetrà de nou

acariciant els pits amb tota la delicadesa del que en vaig ser capaç.

Gràcies!

Les hagués pogut anar a veure en un viatge futur

que vaig fer a la seva ciutat. Però segurament en parlaré d’altres situacions.

Potser si que en faré una altre escrit de si les vaig anar a veure a Sevilla.