dilluns, 23 de març del 2015

Aquells dies, tenia un permís

 

Aquells dies, tenia un permís

de la mili i volia descansar de la calor

que havia passat allà baix a la caserna,

però la mare se n’encarregà de treure’m aquesta il·lusió.

Hem d’ajudar a la tieta a recollir la verema

que si no se’ls hi farà malbé i no tenen gent.

Demà al matí hi anirem los dos, ella i son germà.

Al migdia jo tornaré amb ell per buidar el raïm

i jo em quedaré a fer el dinar.

I Jo!, tu et quedaràs amb la tieta

i seguireu per la tarda avançant feina.

Mala cara i mig enfadat. L’endemà de bon matí,

al tractor de l’oncle a fer de pagès.

Vam treballar molt i ens vam cansar aviat, al menys jo.

A migdia quan el sol queia a plom, se’n van anar a descarregar i fer el dinar.

Nosaltres a l’ombra a intentar fer una becaina.

Ella es va treure la brusa amerada

i duia encara a sota un viso i la faldilla.

Tenia uns bons pits

i jo sense adonar-me’n me’ls vaig quedar mirant.

Ella que se n’adona i em diu:

Que, t’agraden!, quan volia podia ser descarada.

No ho sé, no els he tastat, digué jo seguint la broma.

Ai! Lo poca-vergonya pues si que has pujat valent de la mili!

Potser es que passeu gana, ja m’entens!

Pues fem el que podem, i quan hi ha conill a tiro, disparem!

Tu molt de boca, però de mans lent, no?

Només hi ha una manera de demostrar-ho!

Si, si tot de boca, em semblo que m’estiro i m’adormiré una mica!

Millor estirada que així no em caldrà fer tanta feina!

A veure! Si ets tant valent! Encara estava asseguda al terra,

ja em vaig apropar i sense avis li vaig baixar els tirants dels sostenidors,

els dos, i van caure com dues peres madures.

No estan malament així a primera vista!

I les vaig tocar passant els dits grossos per sobre dels mugrons

fent moviments circular als quals van respondre ràpidament eriçant-se

i tot això sense que ella hagués dit res.

Home, per fi has fet alguna cosa,

això es tot el que t’han ensenyat allà baix?

No, el que he après ho he fet a prop de casa teva!

Li vaig dir, mentre posava les mans sota la faldilla

i anava buscant el niu del plaer.

Ella instintivament va anant obrint les cames i em buscà la boca,

per fer-me engolir la seva llengua.

Les seves mans tampoc s’estaven quietes

i van trobar de seguida el que buscaven, sabien on ho trobarien.

Aquella calor ens va fer perdre l’enteniment

i ens vam posar a fer-ho allí mateix, no calia despullar-la per poder gaudir

i a ella li passava el mateix.

Després recordant-ho, aquella escena em recordà

les escenes bucòliques de pastors i pastores

que retrataven el poetes, però nosaltres no ho érem ni la escena tampoc.

No m’estranya que siguis tan fogós si t’ho han ensenyat aquí dalt!

Tal i com m’agradava fer vaig tornar a entrar una altra vegada,

per rematar el servei que la tieta al principi havia dubtat.

M’hagués adormit tocant aquells dos pits,

però vaig preferir estar despert i seguir jugant amb ells,

ja que ella n’estava d’acord.

Un cop ja ben maurats, li vaig dir que volia em fes una mamada,

a la qual cosa accedí. No n’havia fet massa, però se’n va sortir.

Com en les dues entrades havia tret el semen al terra,

en aquesta ocasió, la vaig agafar sense avisar

i li vaig fer engolir el càlid líquid.

Casi s’escanya i no li va agradà que ho fes,

però amb un repàs de les mans i uns pessics dels dits t

ot va quedar amb un petit enrenou.

Repetir-ho al poble era complicat,

per ella, que sempre anava amb la família amunt i avall

i per mi pels altres compromisos.

 Així que ho vam deixar com bons amics,

be tieta i nebot però no de primer grau,

si no d’aquells del poble que més que família són amics.

De tant en tant encara penso en aquells pits,

i alguna vegada li vaig dir.

Si l’ocasió ho permetia, em deia: Toca!