dimecres, 4 de març del 2015

Amb el temor d’un adulteri proper

 

Amb el temor d’un adulteri proper

volia saber qui era l’altra.

Després de mirar bastant,

de preguntar llocs i hores,

de vigilar i regirar pensaments,

el dubte tenia nom, veu i cos.

Com era coneguda,

va ser fàcil trobar excusa

per visitar-la amb motiu aparent.

Em vaig presentar abans d’hora

quan els fills marxaven a escola

i en marxar, em van deixar entrar.

Esperant al rebedor

sentia com anava fent.

Va entrar al lavabo,

a netejar vaig pensar.

Movent el cos una mica

veia que feia.

Es desvestí

i comença a excitar-se

pits i vulva,

primer poc a poc després

l’excitació va anar augmentant.

Jo em despullà

i no feia falta que m’excites,

ho feia el que estava veient.

Estava a punt d’arribar

quan li vaig dir

si volia que l’ajudes.

Al principi l’ensurt

la va deixar

una mica espantada,

però veient com entrava

i estant a punt de esclatar,

va venir cap a mi

i engegàrem l’acte

tots dos junts,

seguidament anàrem

a la primera habitació

i vam fer-ho lentament,

descobrint les parts

que més ens agradaven.

Després les preguntes,

respostes simples.

Vam estar més estones

redescobrint coses

que ja havíem fet

i cercant diferents

maneres de gaudir.

No vaig aclarir els temors,

preferia aclarir els fets.

Fets que altres vegades

vam repetir.