dijous, 19 de març del 2015

M’he passat moltes nits a l’hospital

 

M’he passat moltes nits a l’hospital,

d’acompanyant, vigilant familiars malalts.

He conegut moltes infermeres i auxiliars

que tenien en mi, una persona complementaria

per a les seves tasques.

Per les nits dormia estirat sobre la butaca

i veia des d’allí com elles anaven i venien prenen dades

i donant medicaments.

N’hi havia dos o tres amb les que tenia més confiança.

Les bromes feien les dues direccions de les converses,

i de vegades em convidàvem

a prendre un suc a mitja nit al seu despatx.

Allí tenien fins i tot un llit per descansar

si la guàrdia havia estat molt esgotadora.

Evidentment les de caire sexual estaven a l’ordre del dia,

que si aquí veniu amb el metge de guàrdia,

que si no hi ha ningú més entre vosaltres,

i així amb aquestes animalades les nits eren més curtes,

si no ha havia cap alarma d’habitació.

Una d’aquestes estranyes nits, en que a més a més eren poques,

la veïna del meu familiar va tenir una crisis i vomitava sang.

Una vegada arreglada la incidència,

una d’elles va entrar al lavabo a netejar-se la brusa de la sang

que l’havia tacat.

Jo aparentava que havia d’estar dormint,

l’escassetat del temps i una mica descuidada,

va fer que es deixes la porta mig oberta

i es tragués la peça bruta per netejar-la.

Jo estava ben despert i li vaig veure tota la part de dalt del cos,

amb els sostens, però tot i això era una bona visió.

Un cop acabat de treure la taca es girà i veié que mirava,

amb un somriure va fer la broma d’abaixar-se el tirant deixant

part del pit al descobert, picant-me l’ullet.

Li vaig correspondre amb un somriure.

L’endemà per la nit, rient em va comentar  si m’havia agradat la classe.

Tot poca-vergonya li vaig dir que no havia tingut temps

d’aprendre la lliçó i que hauria de repetir l’examen.

Quina cara, em digué.

Aquella nit en canvi era tranquil·la i em van vindre a busca a mitja nit per fer el suc.

En passar una estona, la companya va dir que se’n anava a fer la ronda,

que es quedes a parlar amb mi, ja faria l’altra.

No se que és més dolç, si el que vaig creure veure anit o aquest suc, li vaig soltar!

Tu que diries?

Lo que vas veure!, segur. I un somriure.

Em sembla que necessito lo de sant Tomàs!

Veure per creure?

I encertar!

I que et fa creure que ho veuràs?

La competitivitat.

I?

Fem una aposta!

Si guanyo jo estudio el que vaig veure

I si no?

Ho deixes estudiar!

Quin poca-vergonya.

Que, ho fem?

No!

Savia que perdries!

Segons tu de totes totes perdo.

O no? Potser guanyem tots dos?

A veure?

Tanca primer el passador, no sigui que entre algú i et posi en un compromís.

Passador tancat.

Brusa oberta. Tirant del sostenidor abaixat.

Tasto el suc. Dolç, molt dolç.

Glopejo aigua i vaig a fer el segon tastet.

Allargo la llengua cap al seu pit.

Llepo lentament cap a dalt. També molt dolç.

Llepo cap a baix, fins arribar a descobrir el mugró,

i amb la punta de les dents premo una mica la punta.

Mostra un lleu calfred. Torno a mossegar ara rodolant les dents

per simular un pessic.

Li canvia la cara, com si tingués un lleu èxtasis.

Aprofito i vaig endavant, li descordo els sostens i amb els dits

vaig cap a l’altre pit, acariciant-lo i pessigant-lo.

Ella s’afluixa i em besa, li busco l’entrecuix i en arribar noto

que ella també ha arribat al meu.

Em llevo, em baixo les parts de la roba de cintura per avall

i li poso el penis a la boca, li demano una mamada,

per saber si també es dolç.

Ho sap fer molt be. M’excita enormement, mentre jo també la despullo

i semblant dos ànecs enganxats anem cap al llit.

En arribar, fem la classe de geografia del nostres cossos

i un cop l’examen ha estat satisfactori, passem a fer la penetració,

per davant i per darrera.

Amerada vol acabar abans no vingui algú. Jo li reconec,

però li demano un de més.

Ella talla, i ens vestim. Ho arreglem tot, roba, llit

i sobre tot descorrem el passador.

Cinc minuts més tard torna la companya amb la feina feta.

Que heu fet?

Una aposta! Ella obre els ulls.

Quina? Quin suc era més dolç, si el que tenia jo o el que tenia ella!

I qui ha guanyat? No ens hem posat d’acord cada un deia el seu!

I la companya, amb tota innocència va dir, pues haureu de repetir l’aposta.

Jo amb un esclat de riure inadequat pel lloc i l’hora,

vaig dir d’acord, demà una altra vegada.

Ella, agafant-se a la meva espatlla, em diu si home això voldries tu!

Jo: i tant! La companya: perquè no?

Mentre tot això passava ens rèiem els tres,

ella encara estava descansant sobre meu, i una cosa em va cridar l’atenció...

Sota la brusa notava la fermesa dels pits lliures sota la blanca tela.

Hi hauria una nova aposta per saber quin suc era el més dolç?

El meu blanc o l’altre?