dijous, 26 de març del 2015

Amb l’amiga, passa el temps

 

Amb l’amiga, passa el temps

i encara no ens havíem retrobat després del desflorament,

aviat ens tornaríem a veure i no sabia com reaccionaries.

En arribar al pis, uns petons de cortesia a tu i a la amiga,

deixar la motxilla a l’habitació i preparar-nos per anar a sopar.

La primera pista que tot anava be entre nosaltres

va ser que sorties de la teva habitació pujant-te els pantalons deixant-me

veure les calces amb petites floretes i pujant la cremallera.

Ja estic! L’amiga Jo també anem! Exclama jo.

El sopar va ser tranquil, bevent, menjant, bevent,

postres i un parell de combinats de sobretaula.

Començava a tenir una idea de com podia anar la resta de la nit.

Al tornar al pis, cadascú va anar a la seva habitació.

Al cap d’una estona, l’amiga va venir i em preguntà

si volia veure alguna cosa, vaig respondre afirmativament,

i ens vam dirigir al menjador.

Allí vam veure la llum encesa de l’altra habitació

i la veiem espatarrada sobre el llit dormin, tancarem el llum,

i anàrem a beure el darrer combinat.

Allí xerrant fluixet per no despertar-la anàvem apropant el cap cada vegada

que dèiem alguna cosa. Un tocament, un bes de revolada,

un de més quiet, una carícia. Li vaig treure el vestit ample

i comprovà que encara no duia sostens.

Ens vam estirar al llit on temps enrere vaig desflorar a la seva amiga,

començarem amb els jocs preliminars

i iniciarem el mutu coneixement carnal,

tenia més experiència que l’altra i ho vam passar molt be,

entre penetració i penetració em va preguntar

si havia fet alguna vegada un trio, davant la meva negativa,

em va explicar alguna de les activitats que havia fet servir ella

en les seves practiques

i després de les meves reiterades i afirmatives consideracions,

em va deixar caure que era una llàstima que l’altra es perdés la nostra festa,

però abans repetiríem nosaltres.

Després de l’cte i el repòs, per recuperar-nos, vam fer una becaina.

Quan  ella es va despertar, va fer el mateix amb mi,

i anàrem a la tercera habitació.

Encara dormia de qualsevol manera. Ella la va anar despullant,

jo ajudava, un cop tots tres érem nus, vam començar amb carícies i petons,

a posar-li un dit a la vulva, i a excitar-la.

Poc a poc recuperà l’esma i es va afegir,

anant agafant consciència amb la festa.

Dits, llengües, vulves, penis. Tot era una amanida de plaer

que anàvem destriant entre tos tres, vaig fer meva la bella dorment

mentre l’amiga ens excitava als altres dos.

Vam fer el reguitzell d’activitats que m’havia explicat,

no ens hem vam deixar cap, al contrari, vam repetir-ne alguna altra

i vam intentar-ne de nous.

Aquella nit les dues van ser meves repetidament

i entre elles també van gaudir.

Sense tenir la seguretat de ser fix al seu llit,

podria afegir que al menys compliré com a becari en alguna altra ocasió,

tot i que a la que vaig desflorar això de ltrio no li va fer massa gràcia.

Al final em va demanar que l’acompanyes a la dutxa, on volia tornar a...

Abans li demanà a l’amiga que s’omplís la boca amb el penis

per anar preparat a l’altra festa,

com a contraprestació exigí un massatge als pits,

cosa que vaig fer gustós, un tracte és un tracte.

L’altra m’estava esperant i em cridava: Vens?