divendres, 20 de març del 2015

Sempre m’han agradat

 

Sempre m’han agradat

les activitats de lleure.

Una companya arribada feia poc,

es va involucrar molt en activitats infantils

del nostre lloc.

Pel mes de maig,

s’havia apuntat a una excursió de cap de setmana

en un mas d’aquells que també són granges.

En faltar un monitor em va demanar ajuda i jo vaig accedir.

El viatge i el primer dia van anar suposo que normal.

Li vaig deixar la jaqueta perquè sota els arbres hi feia fresca.

S’hi estava molt be.

Dinar. Activitats de la tarda. Berenar. Temps lliure. Sopar.

Foc de campament sense foc però amb cançons i contes  de por.

Repeteixo, suposo que tot normal.

Entre nosaltres acudits picants, bromes, rialles, petites espentes,

tonteries de gent jove, ella més que jo.

Per la nit, tot els nens i nenes estaven esgotats

i se’n van anar a dormir sense protestar.

Al cap de mitja hora tot era roncar i bufar. Era un plaer veure’ls així.

Jo me’n vaig anar al pati a escoltar música.

Ella se’n va anar a l’habitació.

Al cap de poc la vaig veure anar a les dutxes.

Jo la vaig seguir,

La vaig veure despullar-se i posar-se sota l’aigua.

Era un plaer veure-la així. I vaig tenir una erecció.

Sense pensar-ho, jo també em vaig despullar i entrà rere ella.

No em sentí o dissimula.

Des de l’esquena li vaig acariciar els pits

i va notar el meu penis entre els glutis.

No va cridar ni un xisclet, solament va pronunciar el meu nom.

Si! Vaig respondre.

Es recolza l’esquena al meu cos i em facilità el fet de tocar-la.

Li besa el coll des de darrera i prement els pits entre les mans,

jugava amb el membre entre les seves cames.

Vam jugar una estona i a la fi em demanà que la penetres allí mateix.

Va ser un prec que no es va fer esperar.

No vaig poder o voler evitar escorrem dins.

Ella em tranquil·litzà, no pateixis, festejo, prenc precaucions.

En assecarem i ens vestirem una mica

per si algun nen es despertava.

En arribar a les habitacions, jo vaig enfilar a la meva,

però ella em va tallar deien si no hi anava a la seva.

En tenia moltes ganes. Volia tornar-ho a fer.

Vam estar fins que va sortir el sol i no va ser l’única vegada

que ho vaig soltar dins.

No se perquè, em donava confiança.

Ja t’he dit que festejo. Al treball ni una paraula.

El que va passar després, 

em recorda una pel·lícula de loca acadèmia de policia,

en que el protagonista li paga una professional

per fer-li una mamada sota l’atril mentre

està parlant a tota l’acadèmia.

Una vegada que estava a la meva oficina

amb ella descordant-me la bragueta i ficant la mà,

va trucar el cap i entrava per parlar amb mi.

Ella corrent, es va amagar sota la taula.

Sort que era d’aquelles velles

que estaven tapades per davant.

Com l’encàrrec que em duia el cap, era curt,

quan acabava,

ella va començar a posar el penis dins la boca

i fer-me l’escena que he anomenat abans.

La meva cara va sorprendre al cap que em va preguntà

si passava alguna cosa.

En respondre que tot anava be,

que ho faria al moment, se’n va anar.

Li vaig deixar acabar.

Després tancà la porta amb clau

i me l’endugué al racó de l’armari,

obri les portes i allí mateix ho vam celebrar de nou,

a dins tot.

Sort que festeges!

Si però només el cap de setmana!

Aquesta resposta em va recordar una resposta semblant,

amb una noia que quan estudiàvem m’agradava molt,

però  no vaig poder fer res amb ella,

fins molts anys després, i no com jo hagués volgut.

Però com dic sempre,

això és una altra història i potser no la contaré.