diumenge, 15 de març del 2015

De petits quan no sabem

 

De petits quan no sabem

res del sexe

o aquest en atemoreix

o avergonyeix,

solem tenir a la vora algú

que ens ajuda a fer el camí.

La meva ajuda va ser una parenta

una mica més jove

amb molta més curiositat que jo.

Amb els temps

va ser la moderna

i la hippy de la família.

Vaig perdre una mica el contacte

i de tant en tant ens veiem

per les festes del poble

o per les religioses importants

com Nadal.

Ella ja tenia dues criatures

i jo encara no havia format una llar.

Jo fumava i després del cafè,

vaig baixar al meu pis per fumar

i estar tranquil una mica.

Al cap d’una estona

va baixar ella,

també volia el mateix.

Era molt guapa

i tenia una bona figura.

Amb la indiferència dels fets

que es fan sense pensar,

es va asseure

sobre les meves cames

mentre em demanava un cigar,

encara que jo fumava un puro mitjà.

En aixecar-se,

vaig nota una lleu erecció,

produïda pel fregament dels cossos.

En tornar-se a seure

també ho va notar ella.

És el telèfon

o t’agrada veure’m?

Em soltà.

M’agrada veure’t, ja ho saps?

Encara et dura?

Mai se n’ha anat!

Ja som grandets,

allò eren criaturades.

I lo d’ara també ho podrien ser.

Ho dius en serio?

Perquè no?

–cada vegada més dur, el penis-

S’apropà i em besa a la boca.

No està malament!

A veure l’amiguet que vol sortir.

Em descordà els pantalons

i em baixà els calçotets.

Tot eufòric el penis un cop lliure,

es va posar ferm

com un pal de bandera.

Ella s’acotxà, obrí la boca

i se’l va posar dins movent

el cap endavant i enrere,

fent per moment un home feliç.

Mentre es ve treure el vestit

que duia deixant-lo caure,

com a bona hippy

i amb la seva edat,

encara es podia permetre

no dur sostenidors.

Vaig acariciar la pell fina dels pits

i enroscant les puntes

dels dita entre els seus mugrons.

Ja estava molt animat,

quan va lliurà la boca,

es va posar de peu,

traient-se les bragues,

i posant.se novament

sobre el meu sexe.

Havíem esperat molt,

i va venir d’una manera inesperada.

Aquella vegada no vam poder repetir,

ens van trucar

per si podíem pujar

a acabar-nos els postres.

Sense saber ningú

que nosaltres ja ens els havíem pres.

No mentiré dient

que aquella va ser la única vegada,

que vam tenir sexe.

Ni diré que ho fèiem sovint.

Però ni va ser la ultima

ni ho hem deixat de fer.

Suposo que no està gaire ben fet,

però com diuen els mallorquins,

com més...