dimarts, 17 de març del 2015

En una de les vegades

 

En una de les vegades

que he estat ingressat a l’hospital,

em va venir a veure una amiga.

Com estàs?

Ara que has vingut millor

i coses així.

No era res serio,

unes proves que tenien

que fer-me quedar una nit.

En anar-se’n s’apropà al llit

i jo en un rampell

li posa la mà per damunt

del llençol sobre el meu sexe.

Ella sorpresa no retirà la mà

i jo més agosarat amb la mà

li posa sobre el seu pit,

nota que no duia sostenidors,

cosa que la mida dels seus pits

li permetia fer-ho.

Tampoc va dir res.

Suposo per la sorpresa.

Abans que fes o digués alguna cosa

li vaig demanar que m’ajudes

a anar al lavabo

que havia de buidar.

Em va acompanyar.

En entrar li vaig deslligar

el cinturó del vestit obert

que duia i aquest s’obrí,

deixant a la vista el seu cos nu

a excepció del petit tanga que duia.

La vaig besar mentre les mans

anaven abastant el seu cos

i arrancant-li la minúscula

peça inguinal

m’assegué sobre el wàter

i la vaig fer vindre cap a mi,

ha estat un dels actes més ràpid

que he fet mai,

però carregat de plaer.

No et pensis que jo això...

Li vaig posar el dit sobre la boca

i la vaig tornar a besar.

Allí estava ella tota nua

disculpant-se per haver fet

l’amor amb mi.

Em van agafar ganes

de tornar-ho a fer una altra vegada.

I així va ser.

Però abans,

li vaig demanar que es poses

el sexe a la boca i m’excités de nou.

No se qui li va ensenyar, però...