diumenge, 1 de març del 2015

Feia cinc anys que havíem fet la festa de la quintada

 

Feia cinc anys que havíem fet la festa de la quintada i ara en volíem fer una altra amb les parelles dels que en tenien i també dels que no en teníem. La comissió organitzadora, va muntar una excursió per un pont de cinc dies de la tardor.

Per sort aquells dies feia bo i podríem gaudir de la piscina i de la platja, evidentment aquí ho farien els més valents, però ja hi haurà temps per anar explicant-ho. Tot va passar com ho havien planejat amb l’arribada a l’hotel, després dinar i alguna visita turística per aprofitar el temps, a l’acabar la tarda temps lliure fins l’hora de sopar i després la festa a la discoteca de l’hotel amb barra lliure.

El primer dia entre el viatge per arribar al lloc, desfer maletes i el que ja he explicat, la festa es va acabar vora les dues de la matinada, amb una presentació del que podria succeir els pròxims dies. Tothom va anar a descansar al primer avis de l’organització, perquè havíem de matinar una mica, esmorzar i tornar a fer una ruta turística per veure les meravelles arquitectòniques i històriques d’una localitat a vint minuts del nostre centre neuràlgic.

El següent dia va ser més o menys una copia de l’anterior, viatge, ruta, dinar, més ruta, tornar a l’hotel i una mica de descans per anar on volguéssim, sopar i festa amb barra lliure. Aquella nit, la gent es va començar a animar i les begudes anaven que volaven, els balls, tonteries incloses en grups, tant petits com el gran grup ies podia veure des de fora que aquell grup s’ho estava passant força be.

A les quatre de la matinada, bastant animat, però amb la sensació d’estar una mica fora del rollo general, me’n vaig anar cap a l’habitació. Estava entrant a l’ascensor quan vaig sentir una veu que em demanava aturar la porta que volien pujar. Era una parella del grup que havia avançat al sortir de la festa perquè ell estava bastant afectat per la beguda. A l’entrar, vaig veure que ella s’estava aguantant par del vestit, el tirant del pit esquerre amb la mà perquè el tenia trencat i amb l’altre braç feia esforços per aguantar dret al seu home que anava fet giragonses per no caure al terra. Davant de la meva mirada inquisitiva pel que veia, ella que també anava contenta em va explicar que ballant o fent l’animal, li havia estripat el vestit i anaven a l’habitació per agitar-lo i tornar amb una altra roba a la festa si no queia rendida en arribar a dalt.

Vam prémer el botó del pis, es van tancar les portes i en iniciar el viatja per pujar l’home amb el sotrac, va caure al pis de l’ascensor. La vaig ajudar a posar-lo de peu i li vaig dir que l’ajudaria a dur-lo a l’habitació. Em va donar les gràcies, i en arribar al pis, vaig complir amb la meva paraula, he de dir que amb prou feina, perquè era bastant complicat dur-lo amb camí recte pel passadís.

En arribar a la porta, em va passar la clau perquè l’obrís i l’ajudis a entrar dins i dur-lo al llit, però no vam poder-hi arribar perquè es va tirar o caure a la butaca del seu costat del llit. Li vaig preguntar si volia que l’ajudés a estirar-lo a sobre dels llençols perquè dormis la mona, em va dir que no calia, perquè el deixaria allí i quan es despertés ja s’agitaria ell mateix.

Després de dir-li bona nit, i desitjar-li que anés ve la tornada a la festa, ja tenia la mà al pom de la porta quan en va demanar si podia ajudar-la a abaixar-se la cremallera de l’esquena, que per baixar li havia fet el seu home. Cap problema li vaig dir, i vaig pensar així li veuré l’esquena que sembla que estarà be de fer-ho. Em va costar una mica, perla falta d’experiència, perquè no solia abaixar cremalleres i perquè el vestit estava prou ajustat per remarcar el seu cos, que valia la pena aturar-se al mirar-lo.

Un cop a baix de tot la cremallera, ara s’aguantava amb les dues mans que el vestit no l caigués per sota dels pits. Moltes gràcies! Be, ara me’n vaig a la meva, repeteixo, que t’ho passis molt be.

Espera’t! I allargant els braços per donar-me un bes a la galta, li va caure el vestit al terra, deixant-me a la vista el seu cos nu, perquè tampoc duia calces, en previsió d’una tornada animada amb el seu home. Amb els ulls ben fixats en el que tenia al davant, ella va riure i va dir-me (recordem que també anava molt animada) si no havia vist mai una dona nua.

Vaig respondre que si i que també n’havia estat amb elles, però que mai en una situació com ara, li vaig mentir. Que es notava la joventut en la fermesa dels seus pits. Que ho vols comprovar? La seva fermesa o ja t’ho creus pel que veus! Sense esperar la meva resposta, li vaig posar les mans a sobre dels pits, deixant que els mugrons es col·loquessin entre els dits cor i anular i prement-los una mica més per pessigar-los, amb un petit xiscle per la sorpresa i per la pinçada de dolor.

Sense aturar-me i continuant les mans al mateix lloc, vaig avançar els llavis per besar-la, i deixant que la llengua jugués també per dins de la seva boca, alhora el meu penis va començar una bona erecció que ella va notar per tenir els seus braços abaixats a l’alçada pertinent.

Mentre jo seguia jugant amb el seu cos, ella va començar a fer-ho amb el meu, aprofitant que estava ocupat amb ella, em va baixar els pantalons i els calçotets, i inicià una masturbació que em començava a excitar més del que volia en un principi, també tenia ganes de passar-s’ho be i segur que ja no pensava en baixar a la festa amb la resta de la gent.

Com continuàvem fent-nos tocaments i cercant plaer, no ens en recordàvem del seu home assegut al darrere d’ella, fins que vam sentir, així, així, jo també ho faria així! Ella va tenir un ensurt i jo vaig pensar que ens havia enxampat, però al girar-nos vam veure que tornava a estar amb el cap cot dormint-la.

El seu primer pensament, el d’ella va ser fer-me marxar, no fos que al final l’home ens enxampés, però al veurem preparat per introduir-li el penis dins la vulva, s’ho va repensar i tirant-me al llit es va posar a sobre i cavalcant-me es va introduir el penis al forat que ja suquejava i fins no arribar, no va parar, xisclant tota l’estona que va durar la cavalcada. Jo vaig buidar-me dins d’ella i amerada es deixa caure a sobre meu besant-me el pit i omplint-me de carícies.

Poc a poc el penis va anant sortint del palau del plaer que havia gaudit fins el moment, ella es girà i s’estirà a la meva vora deixant-me veure de nou els seus pits enlairats i el pubis que ara em donava compte, estava rasurat, deixant plenament a la vista el tall d’entrada. Jo comença a acariciar aquella part del seu cos que no havia tingut temps ni ocasió d’estudiar, cosa que m’agradava fer en aquelles companyes de llit o del lloc on ho féssim.

Allí estàvem els tres, ella i jo nus tocant-nos i el seu home cap cot dormint, espero que sense pensar-se en el seu moment inconscient del que estava passant davant seu. Em van venir ganes de que tornes a jugar amb el meu amic, però ara volia que ho fes amb la boca i que la seva llengua ajudés a animar-se  i recuperar  les ganes de tornar a entrar dins d’aquell cos que començava a agradar gaudir com abans ho havien fet altres, i esperava que més endavant ho fessin uns altres. He de reconèixer que en aquell moment com una punxada em va venir el teu record i les ganes que tenia sempre que ho feia, que a l’altra banda del meu cos, fossis tu qui hi estès allí, sentir la seva boca agafant el penis em va tornar a la realitat, i vaig haver de deixar els somnis per altres moments.

En pocs minuts tornava a estar operatiu, i posant-me a sobre d’ella, la vaig penetrar de nou, ara lentament, com m’agradava fer sempre, aquells pits m’estaven demanant que els encercles amb els dits i els premés de nou. Ho vaig fer, però la prioritat era una altra, que en uns instants vaig aconseguir buidant-me de nou dins d’ella, però sense aturar.me continuà movent-me dins d’ella.

Vam anar a la dutxa, a netejar-nos i aprofitar per recuperar una mica les nostres forces. La seva pell sota la pluja fresca de la dutxa a la propera matinada va tornar-me a induir les ganes de tornar a fer-la meva, la girà, i amb les mans a les rajoles des de darrera seu li separà les cames i agafant-la pels malucs i la torna a fer meva, xisclant de nou amb el temor de que despertés al seu home, cosa que no va succeir i em va permetre acabar amb l’acte que estàvem fent per tercera vegada en la nit.

Ens vam assecar amb les tovalloles  i reposant a sobre el llit, acaricia de nou el seu cos encara tibant al tacte. Amb un bes intents, em vaig acomiadar d’ella per no temptar més la sort. Em vestí i ja estava a punt de sortir, quan em va dir, segurament demà no me’n recordaré, té agafa aquestes calces, són les meves preferides, si alguna vegada vols que ho tornéssim a fer sigui on sigui, ensenya-me-les i ho farem. Després de donar-me-les s’acotxà m’obri la cremallera dels pantalons i traient-me el penis de dins dels calçotets, se’l torna a posar a la boca i inicia un nou servei que abandonà quan va notar la duresa del membre. Au! Va dir. Ara ja pots anar a buscar algú a qui fer passar una bona estona, amb un somriure malèvol a la cara. Sortí i tancà la porta, duent una bona erecció entre els camals.

Vaig pensar en anar a la piscina i fer un bany per poder anar a dormir, en arribar i com encara no s’havia aclarit el dia, vaig despullar-me perquè no duia vestit de bany, deixa la roba sobre una hamaca i tot nu començà a caminar cap a la piscina, com a resposta del darrer acte a l’habitació, el penis restava erecte i feia una efecte graciós com si busqués continuar la festa. En arribar a la vora i apropar-me a les escales de rajoles per entrar a l’aigua a poc a poc, vaig sentir algú que em deia si sempre entrava a la piscina d’aquesta manera, que on era ella que s’ho havia perdut tant de temps? Era una altra dona del grup, també casada i també nua perquè com jo tampoc portava banyador, s’hi havia apropat en sortir de la festa mentre el seu home se n’havia anat a dormir.

Aquella companya era una que havia volgut sortir amb ella però se m’havia avançat el seu home, i tot i les meves indirectes, l’únic que aconseguia eren respostes picares i que jo interiorment em fes il·lusió i quedar-me amb un pam de nas.

Quan la vaig descobrir entre la fosca del racó on s’estava remullant, li vaig respondre que només quan esperava trobar-me-la nua a que jo arribés! Moltes suposicions, no? El fet, ho demostra, tots dos avui per fi estem nus, ara  suposo que també te’n riuràs i aniràs a recollir-te amb el teu home que suposo que aviat sortirà al balcó per dir-te que pugis a l’habitació a dormir o per fer el que calgui. Vaig comentar carregat de sarcasme. Jo, faig el que vull, va respondre i si vull em puc quedar aquí per que tinguis una alegria per a la vista!

Es clar per a tu l’alegria es queda a la vista, com no et deixen fer res més! Escolta, va dir apropant-se on era i ensenyant-me el seu cos brillant, ella era de la meva edat, no com la meva companya de la resta de la nit que era més jove que nosaltres. Mira es veu que el que m’ensenyes fa que el penis encara aguanti, potser t’hauré de donar les gràcies per l’esforç. Ah! I com ho faràs? Si ho deixes de la meva mà de seguida ho sabràs! Amb aquell tira i arronsa m’estava posant a to, i no semblava que ja vingués servit. A veure, valent! Que vegi jo que faràs!

Al apropar-me, amb el penis apuntant-la, va arribar ell primer que jo i el contacte va ser amb el meu membre, sense aturador, li agafa el cul i l’apropa a mi i baixant una mica el cap la besa amb intensitat i fent entrar la llengua dins fins arribar a la gola, cosa a la que ella va respondre amb la mateixa acció. Després les mans van maniobrar i acariciaren els pits i la vulva, mentre ella començava a accionar frenèticament amb el meu penis, excitant-me novament aquella nit.

Tant de temps desitjant que passes, i ho havia aconseguit d’una manera inesperada i després d’una nit amb molt de tràfec, amb el temor de que ara no pogués seguir endavant degut al que havia fet aquella nit. Però vaig foragitar aquella idea i vaig seguir amb les carícies i deixant que ella també fes de les seves. Al cap de cinc minuts ja estava dins d’ella penetrant-la en remull a la piscina. No m’ho acabava de creure, estar-fent-m’ho amb ella en obert i veient des d’allí la llum encesa de la seva habitació. Això volia dir que el seu home encara no s’havia agitat i podria sortir al balco a cridar-la. Mentre arribava a descarregar dins seu, vaig pensar en el cas que acabava de deixar enrere amb l’home mirant, només em faltava que ara sortís aquest i ben despert ens enxampés .

Molt be! Ha valgut la pena esperar a que vinguessis per ajudar-me a relaxar-me. Sense esperar més i mentre l’anava girant d’esquena a mi, em vaig apropar fins fer dels nostres cossos un únic conglomerat, no tenia ni temps ni ganes d’esperar, li acaricià els pits encara durs i amb els mugrons durs que em van fer desitjar de mossegar-los, cosa que si podia deixaria per a després, quan vaig notar que el penis començava a tornar a estar dur, sense avisar-la agafant-la per sorpresa la vaig penetrar de s de darrere, i sentí un petit esglai en quan el va notar a dins. Vaig voler allargar-ho el màxim perquè no sabia quan podria tornar a tenir aquell cop de sort, que ho volgués tornar-ho a fer amb mi. Poc a poc, i mossegant-me el dit índex dret entre les seves dents per aguantar i no cridar en la nit oberta. Aquesta vegada abans de ejacular es va avançar i l’explosió de semen va quedar escampada per l’aigua de la piscina. No em vaig aturar i les mans i la boca netejaven de gotes la superfície de la seva pell i li donaven una escalfor que la temperatura de l’aigua li anaven treien lentament. Estàvem sortint per vestir-nos abans vinguessin els treballadors de l’hotel a netejar el que hi havia per l’entorn de la piscina. Allí assegut a la bora del recinte, amb ella encara a dins, li pregà que em fes una mamada per cloure i tenir el record de la seva boca encerclant el meu membre esgotat. Ho va fer, afegint un moviment de dits a les cuixes de les cames que em feien venir tremolins, acabàvem quan de cua d’ull vaig notar un moviment en un balcó de la façana, sense dubtar-ho em vaig capbussar en silenci dins de l’aigua i anar cap al racó amagat que permetia mantenir-me fora de l’abast de qualsevol mirada, just en el moment de treure el cap fora de l’aigua, vaig sentir com el seu home li demanava que sortís de l’aigua, es seques, es vestís i pugés. Li respongué que hauria de pujar mullada perquè no disposava de res per eixugar-se. Doncs, puja! I no t’encantis que tinc son! Ara pujo! Abans de marxar, em va demanar si demà ho podríem repetir en el cas que no hi hagués ningú! Com vulguis! Però ara marxa o baixarà a buscar-te i tinc ganes de veure’t caminar nua i provocativa. Em besà abans de sortir i jo recuperant el desig que havia tingut abans li mossegà dolçament els dos mugrons, amb un xiscle escapadís. Després la mirà sortint com a les pel·lícules com si fos un moviment lent i estudiat, després veure-la vestir-se mirant-me i provocant-me, de tal manera i com a cloenda, em masturbà veient-la fent tots els passos que he dit abans, i tornà  sortir un altre esclat de semen que algú possiblement faria cabòries en un moment proper al netejar l’aigua.

Quan desaparegué sortí, i m’eixuga damunt de les hamaques. El cabell va ser més complicat, però la meva roba no es va mullar com la seva. Me la vaig trobar encara esperant l’ascensor, tota molla la roba li clarejava i la feia terriblement atractiva i desitjosa, ja que no duia posada la roba interior per no mullar-la. El mugrons volien sortir de la seva presó de tela. Vam entrar a l’ascensor i m’apropà a ella en tancar-se les portes. La besà, li acaricià de nou els pits i de passada descendí la mà per sobre aquells rinxols encara humits i entrà el dit cor pel tall de la vulva excitant-la novament. En aturar-se l’ascensor, i abans de que s’obrissin les portes, li agafà les calces que duia a la mà, les ensumà i les vaig fer desaparèixer dins de la meva butxaca del pantaló, i ja n’eren dues. Abans de marxar, un nou petó i sense paraules, ni un bona nit! Va desaparèixer pel passadís, jo mantingué l’espai i esperant el moment d’arribar al meu pis, em vaig acaronar amb sotilesa el penis amagat, crec que tardaràs a tornar a treballar tant com aquesta nit, noi. I badallant, mentre sortia de l’ascensor vaig veure com per les finestres entreva el primer raig de llum clar. Que poc que dormiria avui. A veure que faria l’endemà.