dimarts, 10 de març del 2015

Tota la colla havíem llogat

 

Tota la colla havíem llogat

una casa de pagès.

La majoria hi érem,

però alguns encara tenien

alguns dies de feina

i anaven i venien.

A mitjans de la setmana

que hi havíem d’estar,

tot passava com cada nit.

Jo, pels meus problemes

amb la pròstata,

tinc que anar sovint al lavabo,

però no sóc l’únic.

En una d’aquestes,

en tornar a l’habitació

em vaig equivocar.

Això ho descobrí després.

Amb la meva dóna

havíem quedat

que quan estès tot callat

jugaríem una mica.

Un cop al llit,

allargà la mà per veure

si estava preparada.

Ho estava.

I començarem a fer

els jocs inicials.

Tot i que no eren com els

que fèiem habitualment,

cap dels dos ens vam queixar.

He de dir que la meva dona

hi posava molt entusiasme

i em feia coses

que abans hi era reticent.

Jo callat, avant.

Gairebé estava exhaust

i molt content pel treball

que havíem fet,

quan la pròstata va tornar

a voler ser protagonista

i em vaig llevar

amb un petó a la boca

i un fregament general

del seu cos,

com volent dir espera que..

Quan sortia del lavabo,

vaig veure que entrava

a la habitació

un dels que treballava,

que tornava bastant tard.

Em va estranyar,

que fa a la meva habitació?

Anava a entrar,

quan abans d’arribar-hi,

de la porta del costat

sortia la meva dóna,

preocupada per la tardança.

No cal dir que després

vaig haver de tornar a complir

la resta de la nit,

a un ritme més lent.

De vegades em pregunto

que va passar a l’altra habitació.

Si ell estava massa cansat

i no va demanar res,

o ella el va tallar amb alguna frase.

Evidentment no ho vaig preguntar.