dimecres, 3 de gener del 2024

Cerco a la pantalla la imatge

Cerco a la pantalla la imatge

que recordo de mi mateix fa un temps

i que no em recorda

el que he vist a l’aparador del davant.

Mentre el cor reposa els batecs de cursa

que he fet en apropar-me al banc

i donar-me temps per reposar i respirar,

un reguitzell de joventut m’ha passat pel costat

i m’ha fugit del voltant sense temps

d’empeltar-me del seu esperit.

Només el tebi sol m’entén,

vam fer la mili junts

i llavors si que corríem

i el món era nostre.

Per a ell sempre ho ha estat,

però em deixava compartir

la sensació del seu poder.

Ara el sol es tebi, com jo,

però hi haurà un retorn de la seva força

mentre que de la meva,

només en quedaran mancances.

Segueixo cercant la imatge meravellosa

de la meva joventut,

i ara me n’adono que no la duc,

en aquells temps no teníem mòbils

i mai la vaig posar.

 

https://elraconetdesalluna.blogspot.com/2024/01/la-vellesa.html