dilluns, 15 de gener del 2024

Camines de revolada davant meu

 


Camines de revolada davant meu

i la faldilla oneja de volta en volta

per ennuegar-me el cor.

Si els llavis brases ardents

em cauen a sobre,

em trobo el cor roent

i necessito veure una cervesa fresca

com en els vells temps.

Quan marxes

et segueix el flaire natural

de flors i herbes

com quan passejàvem

pel parc agafats de les mans.

Només em queda recordar

els cossos units

ballant la nostra cançó

i entre giragonses et noto la pell,

càlida tan a prop

que en semblen una de sola.

Dis-me que l’espera serà curta,

i també una quimera

que aviat s’acabarà

entre llavis de nou units

esperant el disc

per sonar un altre cop.

Engegaré el rec

que estigui molla la gespa del jardí

i esporgaré el nostre roser,

a la nevera deixaré la cervesa

i besaré el vidre

per on vaig veure que marxaves,

per allí et tornaré a veure

quan retornis a mi.

 

https://elraconetdesalluna.blogspot.com/2024/01/foc.html