dimarts, 2 de maig del 2023

Si jo tingués la nit com a rellotge

 

Si jo tingués la nit com a rellotge,

Si de veritat pogués destriar

entre el que és bo

o el que no ho és.

Si jo amb desconeguda absència

pogués destriar entre el que se

i el que realment vull,

pensaria segurament com tu.

M’envolten masses coses

que no m’agraden.

M’envolten masses buits

que no em descobreixen res de nou.

Masses essers es perden

Pels laberíntics instants

de la nostra vida

i només movem les espatlles

per mostrar la brutalitat

del nostre ser

en no intentar evitar-ho.

Masses coses de nosaltres

es trenquen o desapareixen

per poder senzillament ignorar-ho.

Masses coses

que ni la bellesa

ni l’etern perfum

pot evitar que a la fi

ens n’assabentem.

 

https://desdeminoray.blogspot.com/2023/05/son-demasiadas-vidas-rotas.html