dijous, 26 de maig del 2022

Et veig tan a prop


 

Cogeremos el tiempo de vivir

De ser libre, amor mío

Sin proyectos y sin costumbres

Podremos soñar nuestra vida

 Ven, aquí estoy, a ti solo espero

Todo es posible, todo esta permitido

Ven, escucha esas palabras que vibran

Sobre las paredes del mes de mayo

Nos dicen la certeza

Que todo puede cambiar un día

Ven, aquí estoy, a ti solo espero

Todo es posible, todo esta permitido

Cogeremos el tiempo de vivir

De ser libre, amor mío

Sin proyectos y sin costumbres

Podremos soñar nuestra vida

 

Et veig tan a prop

que em sembla mentida,

només els dos mots estimats

em sonen a veritat,

però fa tant d temps

no me’ls dius

que crec recordar

les dius forçada

i perquè calli.

Em recordes

que tot pot canviar

en un dia

i jo espero amb delit

que arribi aquest jorn

al·lucinant,

permet-me lo prohibit,

que mai deixes succeir,

només t’espero a tu,

palplantat en qualsevol parc,

platja o camí.

Només em queda somiar,

fins que arribi aquest dia

on lo prohibit es faci realitat.

Deixa’m somiar

que aviat arribarà

aquest jorn il·luminat.