dissabte, 20 d’abril del 2024

Tinc una caixa on guardo els somnis

 

Tinc una caixa on guardo els somnis

i una finestra per on volen els versos,

un balco per on la lluna em saluda,

entre les quatre parets hi guardo

un llit, una taula, un escriptori

i una teulada amb un fumeral

que mai treu fum,

només deixa escapar sospirs,

esperant els núvols i els estels,

les matinades sempre amb un sol suau,

la visita de la vella amiga lluna per parlar de tu,

alhora que em corregeix els versos

que penso i escric.

Tinc una caixa on guardo els somnis,

on visc mentre espero que vinguis a visitar-me,

després compartirem somnis

i un plat ple de paraules sucoses,

amb un got d’aigua fresca

del rierol que es a la vora.

Tinc una caixa on guardo els somnis

i d’on penja un retrat

que he fet amb mil lletres pensant amb tu.