dilluns, 7 de març del 2022

Si necessito

 Si necessito

descansar en algú

vull que siguis tu.

Si necessito

d’un silenci pacient

vull que siguis tu.

Si necessito

d’un darrer pètal

que m’embolcalli

vull que siguis tu.

Si necessito

un altre glop d’aire

vull que siguis tu.

Si necessito

l’abraçada que em mantingui

amb vida

vull que siguis el teu.

Si necessito

una espatlla on plorar

vull que sigui la teva.

Si necessito un rellotge

que em marqui

cada segon de ma vida

vull que sigui el teu.

Si necessito

l’alè d’uns llavis

que m’ajudin a fe el camí

vull que siguin els teus.

Com trobar fets i paraules

per dir-te gràcies,

per donar-me suport,

per estar en silenci

al meu costat

en aquest temps

d’oblit i dolor,

d’esperança i de temor.

Si em manca

la força d’una mà,

vull que sigui la teva.

Si busco

la tendresa d’un mirar

vull que sigui el teu.

Si quelcom em manca

d’ara en endavant

vull que tu ho puguis tapar.

Si necessito quelcom infinit

n’estic segur que allí hi estaràs tu.

T’estimo.