dilluns, 24 d’agost del 2020

Talla’m pel mig

 

Talla’m pel mig

els somnis i els mals sons

i tot i així encara hi crec

en el que m’envolta.

Podria dir alguna cosa diferent

del motiu d’escriure,

com ara que tinc ganes

de respondre als teus dubtes,

a les teves passions,

als amors i a les inquietuds.

Que el teu mon

podria ser com el meu,

amb silencis i amb carícies

que se’n van.

Que allò que conec o m’ho sembla,

no es res més que un parany

o en el millor dels casos un miratge.

Què vull creure?

Què vull treure fora?

Quevhi ha que vulgui fer,

sinó viure una vida com la teva,

amb paraules,

versos i imatges

que a la postre m’omplen els buits

i que segueixo cercant

per altres mons que desconec.

 

https://dallobelldallosublim.blogspot.com/2020/08/la-lluna-en-el-fang.html