dimarts, 1 d’octubre del 2024

Com una història

 

Com una història

que conec com si jo mateix

l’hagués escrit,

l’hagués viscut.

El meu cos es remou

a cada remors

de les paraules

mentre llegeixo

la teva experiència.

Com si haguessis vist

per un forat part

de la meva

i la contessis

en veu alta.

Tants records perduts

en els records

que em mantenen viu.

Tantes hores coneixent-nos

i tenir a l’abast la teva pell

i els teus llavis.

Olorar el perfum

de la teva fragància

que s’escapa del teu cos.

Viure aquelles ocasions

com si encara poguessin

ser de nou realitat.

Trencar-se

en tantes parts el meu cor

com fugides hem tingut

que anant cosint.

Si lo senzill fora oblidar-te,

perquè cerco el camí difícil

de tornar a tu

entre les imatges velles?

Si el meu enyor

creix a cada moment,

com es què em torturo

esperant que donis

el primer pas?

Vull sentir

de nou el teu alè

en el meu clatell,

i després les mans

acaronant-me de nou,

per més tard sentir el llavis

caminant pel meu cos

per iniciar una nova vivència

que qui sap si...

Durarà per l’eternitat.