dimecres, 18 de gener del 2017

Dibuixa un bell somriure



Dibuixa un bell somriure
que allargassa la corba
de la teva boca.
Els ulls brillen
i fas que vulgui mirar-te
descaradament.
Ho faig, i somrient
em tornes el teu mirar.
Trobes joia en les paraules
senzilles de la teva filla,
i al moment
les fas importants per a ella,
i compartiu plaents
el goig d'aquesta felicitat.
Dues mirades i m'he enamorat,
de nou, aquest cop més
de veritat si es pot.
Busco els ulls verds,
regiro l'espai
i alenteixo el temps,
et vull tornar a mirar.
Com voldria que no s'acabés mai!
Et veig marxar
i s'acaba l'eterna felicitat.
Em poso al davant
i forço el darrer instant,
fito els ulls,
et veig la cara i em veus,
agosarat,
impulsiu.
Vull dir-te un mot,
escriure't un poema,
pintar un dol.
El teu mirar m'abrasa el cor,
se que ja mai
et deixaré d'estimar.
Ferit pel verds ulls,
de clara intensitat,
moro enamorat.