dimarts, 6 de juny del 2023

Amb la vista mirant

 

Amb la vista mirant

un infinit proper.

Amb el cap pensant

en un infinit llunyà.

Entre totes dues infinitats,

cada pas l’apropa

i el separa d’allò

per nosaltres quotidià.

Si jo fos ell,

el meu cap pensaria

en tot allò perdut,

en tot allò que m’ha d’arribar.

En versos que m’agradaria escriure

i en versos que mai escriure,

però tots ballant en el meu cap.

Si jo fos ell,

la meva mirada buscaria

qui sap si el teu mirar,

per res més que reconèixer

la brillantor del teus ulls,

i sospirar un cop més mentre

els peus marquen la direcció errònia.

La vida, també em porta per carrers

on gaire gent hi passa,

i si, jo també porto el cap cot,

esperant que en algun moment,

uns dits, els teus m’alcin  la barbeta

i li donin un altre sentit al meu univers.

 

https://elraconetdesalluna.blogspot.com/2023/06/capcot.html