dimecres, 22 d’abril del 2015

Mentre escric aquestes línies

 

Mentre escric aquestes línies, estàs feinejant pel meu voltant. Recordo que també em va passar en una altra casa amb una altra amiga, ho acabàvem de fer i després ho vam tornar a fer en caure-li la tovalla que li cobria la nuesa. Aquest no és el nostre cas, encara que hi té algun punt de semblança.

Feia molts anys que feinejaves per casa nostra i les nostres converses podien semblar fora de to a qui ens escoltes, perquè sempre ens soltàvem alguna picardia, perla mateixa confiança, a més a més, jo havia anant apaivagant les meves sortides fora de la parella. Una de les que encara eren fixes en la seva disposició, era l’amiga que vam compartir nosaltres i que inicià jo desvirgant-la aquella nit de mútues provocacions. També continuava alguna que altra vegada  amb la filla de la cap dels tallers i la darrera que aquesta si era fixa, era la que ens havíem retrobat a l’excursió de la quintada, aquella que m’agradava però el seu home es va avançà. Ja molt més esporàdicament tenia alguna trobada amb gent com la Barbie, que seguia amb les seves dèries. Alguna filla de les antigues amigues i algun cas que no va tenir continuació, ara amb els anys havia entrat en un cercle més tranquil.

Començo amb la història que volia contar, ja teníem una prèvia de constants provocacions orals i rialles que ens posarien en evidència si algú ens escoltava, però per a nosaltres només eren paraules divertides, moments e distracció.

Aquell matí, estava enfebrat, no havia anat a treballar i estava estirat al llit embolicat amb una manta per fer la suada. Va arribar ella, com que es pensava que estava sola va començar a fer el que tenia previst, jo la sentia feinejar però em feia tant mal tot que no tenia ni forces per demanar-li que fes menys soroll. Arribà a l’habitació, com estava tot abaixat perquè podes descansar, ella no es fixà en que jo hi era, una vegada lleva la persiana, al girar-se va  tenir l’esglai de veure’m tot tapat.

Que fas aquí? T’esperava vaig respondre en la nostra línia de xerrades. Que et passa? Sembla ser que tinc una galipàndria forta. Vols que et faci una beguda calenta? L’altre dia vaig veure que quan un tenia que agafar escalfor, l’altra noia es despullava i s’arropava a ell i l’escalfava! Si home, això voldries, no deus estar tant malament que penses en això! Només t’ho he comentat pel que has dit, i només amb efectes terapèutics, però ja entenc que està fora de les teves tasques! Que vols dir amb això? Res, que ja aniré embolicant-me amb les mantes i a veure si uo més que fins ara. Llàstima d’oportunitat perduda, incidí maliciosament, sense pensar que aniríem més lluny, com sempre que teníem aquestes converses.

Mira se que m’estàs fotent el pel, però ho faré sense despullar-me, que si que em sembla que ets una mica poca vergonya. Ella no ho he dit, era una mica més jove que jo, el seu cos estava entre la meitat de les models de Rubens i una d’aquestes models que els hi has de preguntar si mengen, de pits generosos, els quals ja havien cridat la meva atenció alguna vegada, el cul, d’aquells que demanaven agafa’m fort. Ara des de que havia deixat de ser un busca raons compulsiu, ella ja entrava dins del nous paràmetres. Però per la confiança que teníem no havia intentat res abans, no com quan tenia menys anys.

Es tragué les espardenyes i el davantal i tal com anava entra al llit darrera meu, fent-me la cullereta i prement-me el cos al seu, per incrementar l’escalfor i treure els calfreds que tenia. Encara que fos d’esquena i jo només podia ser passiu, notar els pits enganxats a la meva esquena, i el meu cul empegat al seu pubis, va fer que l’amic comences a despertar-se. Al final era això el que volies, podies haver-ho demanat i no calia aquest teatre. Noi, encara serà veritat que funciona això sembla que ja no tremoles tant! A mi em sembla que en notar-te darrera encara tremolo més, potser podries prémer una mica més el teu cos al meu! Sempre seràs un poca vergonya! I això que no em vas conèixer de jove! Ella de bona fe, va intentar apropar-se una mica més i al cercar un punt de pressió per avançar-se el que podes més, va passar la mà per davant del meu penis, i el notà tot content. Que tens aquí, el telèfon! No t’ho imagines? I ja el tens tant animat? Es veu que al notar-te tant a prop s’ha posat molt content! Calla, això es que t’has posat sense adonar-me’n alguna cosa llarga i dura per a farda, però ara et descobriré la fanfarronada. Posà la mà dins dels pantalons i esperant-se trobar una cosa, se’n va trobar una altra. No se per quin motiu, suposo perquè no esperava trobar-se’l com se’l va trobar, els dits no deixaren d’agafar-lo. A mi ja em semblava be, i esperà una mica per a veure cap a on es decantaven les seves accions. Durant deu segons més o menys, no va fer res, després com una resposta automàtica, començà a masturbar-me. Jo espera a que ella acabés, però continuava, no podia veure-li la cara, i quan ja notava que l’amic podia començar a demanar més coses, em girà amb el membre encara a la seva mà i començà a desbotonar-li la brusa que duia i que m’ensenyaren aquells pits que m’havia imaginat tantes vegades i als que m’havia referit en les nostres xarrameques  poca substància. No és beluga i em deixa fer mentre d’una manera ara em semblava mecànica, seguia masturbant-me. Com vaig poder li lleva la roba que duia i que es va quedar entre els llençols als nostres peus, jo també ho vaig fer amb la meva roba. Nus tots dos al llit i tapats fins dalt, no volia donar-li cap bes, però no vaig poder-me resistir a besar-li els pits i donar-li una mossegada al mugró més proper. Ella continua amb el que feia però baixà de ritme, sort d’això perquè hagués tingut problemes amb la parella per embrutar de sement la roba del llit.

Jo volia aprofitar l’embranzida del moment i penetrar-la, però no sabia si fer-ho, ella inicià la maniobra de posar-se damunt meu i comença el que jo anomenava cavalcada. Tot i que era ella la que havia pres les dues iniciatives, semblava una mica que s’ho estès mirant des de fora. L’edat, la malaltia i que l’inici de l’acció feia estona que havia començat, vaig arribar a l’esclat més aviat del que pensava, i sense donar-me temps d’avisar-la, vaig esclatar dins d’ella com solia agradar-me fer. Sense treure’l de dins seu encara, li anà tocant aquells pits que feia tant de temps que veia tapats i que moltes vegades havíem fet conya amb el que es podria fer amb un material com aquell, quedant sempre per darrera d’ella en les respostes. Ara no li mossegà l’altre mugró, amb la mà més propera li lleva el pit de damunt de l’altre i començà a llepar-li sense pensar ara, en que em trobava malament, bé ara amb ella entre les mans i les cames ja no em recordava que em trobava malament. L’amic sigui per la postura, sigui perquè havia estat un fet mentalment desitjat, no volia sortir i encara es trobava dins d’ella. Jo mentrestant segui amb la mesura del seu cos i comença de nou les carícies tot i que el cap em rodava. Ella semblava despertar del seu estat una mica despistada, i comença a bellugar-se de nou per ajudar a activar el meu amic amagat dins d’ella, tot i que li recordà que estava com constipat o una cosa així, mentre li tocava el pit i es bellugava em besà. Després no se perquè es disculpà. Jo li preguntà perquè? Per besar-te! Si això et preocupa, que passa en lo que tinc per baix i que ara tornem a moure? Com si li vingués al cap, s’aturà sense treure’l de dins, digué en una veu esmorteïda, el meu home! Com li diré això? Li vols dir ql que hem fet? Ho hauria de fer, no? Jo m’ho pensaria dues vegades abans de decidir-ho contar-li, perquè com ho faràs? Estava malalt al llit m’ha dit que li escalfes el cos, he jagut amb ell, li he trobat el penis, l’he masturbat, després ell m’ha despullat, ell també, m’ha acaronat pit i mugró i després me l’ha posat dins, ha ejaculat i sense treure-se-la, he començat una altra vegada! Això és el que ha passat, o vols explicar-li d’una altra manera perquè sigui jo el dolent d’aquesta penetració? No, jo no ho faria mai això, però que passarà si li dic?, i que passarà si no li dius? Que a la llarga ho notarà i després em preguntarà perquè no li havia explicat que potser ho haguéssim pogut arreglar! No se que he de fer!. I es posà a plorar.

Ara si va sortir de dins i em va permetre girar-me i abraçar-la per consolar-la. El seu cos nu encara estava prop meu i tot i els seus dubtes, a mi encara m’apetia tornar a estar amb ella. Però també volia que ella estès tranquil·la. La ajudà a descarregar la tensió, tot i que estàvem despullats i abraçats al meu llit. Jo tornava a tenir ganes i el meu amic apuntava ben alt en la seva direcció. Oblidant-me del meu estat de salut, la començà a besar pel front, petons lleugers i lents, com no ho refusà, seguí baixant per les galtes, potser estava massa pensant en mi que en ella.

En la següent tanda de petons, baixant al coll, llavors, ella començà a respondre als meus petons i també ella em començà a besar, però notava que el seu cos encara tremolava una mica. Notà que la seva mà tornava a cercar el meu membre, quan el va trobar, inicià de nou la masturbació, però mirant-me a la cara per si volia seguir, jo la mogué afirmativa ment, i ella continuà fent el moviment ascendent i descendent, quan notà que augmentava el ritme, l’aturà. Ela es pensà que no volia que continues i em va preguntar si ja no ho volia que m’ho fes. Millor amb la boca li respongué! No ho he fet mai tot i que el meu home ho volia que li fes! Jo et diré com ho has de fer i segurament després t’agradarà. Ens destapà i li agafà el cap i l’orientà en direcció al penis, obre la boca. L’obrí, i li posà el penis dins posa els llavis al voltant del membre i amb la llengua ves donant-li voltes i amb els llavis closos, ves succionant fins que notis que el membre es va posant dur. Ho va fer molt be donada la situació. Al cap de no gaire tenia el penis molt preparat, i sense preguntar-li res, em posa damunt d’ella i li començà a obrit le cames i l’i acaricià l’entrada de la vulva , vols que ho tornéssim a fer? Li preguntà, ella sense dir res, agafà el membre i l’introduí dins seu. Començà a moure’m cada vegada més ràpid. Li premé el cul amb les meves mans i seguí amb la penetració, ella comença a gesticular i a fer exclamacions espasmòdiques, la podia notar cada vegada més interessada en el que fèiem, poc després amb un gran xiscle seu, jo em tornà a descarregar dins d’ella i en acabar, vaig tornar a deixar-la dins i abaixà el meu cos cap a ella, la besà i ja més còmode la tocà, el seu cos tornava a estar entre els meus dits, ara semblava que ja no tenia cap dubte del que fèiem.

Em respongué als meus tocaments amb els seus i començà a estudiar el meu cos, centímetre a centímetre. De tant en tant, alçava el cap i em besava. Quan el penis va estar fora per segona vegada, li entraren ganes de jugar amb els seus pits i els posa damunt dels meus llavis perquè els hi besses, li mossegués els mugrons o li omplí de saliva la part baixa dels pits. Jocs tots ells que m’agradava de fer i que semblava que m’hagués espiat en alguna ocasió. Gaudia molt amb aquells pits que des de la llunyania em recordaven els de la “tieta” o de la seva amiga, i el cul, el cul era mol agraït, deixant-se prémer entre les meves mans o quan es girava i li posava el penis entre els seus glutis. Hauríem d’anar acabant perquè sino em diran que avui no m’has aprofitat el dia, ja li explicarem que has fet en tot el matí si vols perquè no s’enfadi amb tu! Ni t’ho pensis, ja estic prou malament per amagar-li al meu home perquè ara li expliquis tu a ella.

Aprofitant que estàs oferint-me el cul, t’entraré una darrera vegada per darrera i... no pel cul no m’ho facis! No ho faré pel cul, no pateixis! La posicionà per poder-ho fer com ho havia dit i després dels moviments previs, la penetrà des del darrera, apartant els glutis i entrant aquest cop més decidida que les altres vegades, una vegada dins, inicia els moviments d’entrar i sortir, i alhora li agafà aquells pits tan seus i els premé amb tot el gust que em donaven. No vaig voler aguantar massa perquè ja començava a patir per la feina que havia de fer, per això vaig imaginar-me que tenia entre les cames a la Barbie, que era un recús utilitzat en algunes ocasions que tenia pressa. Vaig arribar de seguida i descarregant de nou dins, ara si que la tragué i anà a netejar-me al lavabo. Poc després va venir ella tota nua i la tornà a tocar, digué sembla que ja se t’ha passat el que tenies! Ja saps quan estigui una altra vegada malalt, et cridaré perquè em tornis a curar. Ara jo et nomeno metge de capçalera i mai tant ben dit! No, això no ho podem repetir ha estat una vegada, ens ho em passat molt bé però no podem tornar-ho a fer! Com vulguis! Li respongué posant-li la mà a l’entrecuix i el dit cor dins la vulva i jugant ell per allí dins. Això va fer que l’amic comences a tenir una altra vegada iniciativa. Me l’acaricià, em besa de nou, però em va fer retirar  tot el meu arsenal. Es vestí i començà a fer la feina per la  qual havia vingut. Jo encarà romania despullat i anava darrera d’ella mirant-la fins que decidí deixar-la  que acabés la feina. Quan va acabar una mica més tard, se-n’anà cap a casa seva. Jo encara tenia dubtes si li diria la veritat al seu home, però jo no ho podia arreglar des de casa meva.

Van passar dues o tres setmanes en que no la vaig veure perquè venia com sempre al seu horari i jo també treballava. Però a final de més em van donar un dia de festa perquè havia estat fent un curs de manteniment fora de l’horari laboral i em van dir que no em pagarien hores extres, que agafés una jornada de festa. Aquell matí, quan va marxar la meva parella, jo em quedà dormint al llit. No pensà que era un dels dies  que solia venir ella a casa. estava dormint plàcidament quan notà que algo rondava pel meu penis i que l’acariciava. Lentament em vaig despertà, però encara no entenia res. Buscant el que m’estava masturbant, notà el cos calent d’una dona despullada a la meva esquena. Llavors si que em despertà del tot. Anava a preguntar que passava, girant el cap cap darrera quan uns llavis em van impedir dir res. Obrí els ulls, i allí tornava a estar la darrera amiga, la que tenia dubtes del que havíem fet. Pel que es veu, al final no li va dir res al seu home. Quan vaig poder li digué com sabies que avui em tornava a trobar malament? I abans que digués res, la besà mentre em despullava del pijama. Llevà una mica el llençol de dalt per poder-la admirar, i reconèixer aquell cos que havia estat meu no feia massa. El reconegué, li vaig besar els pits i prémer el cul, després li mossegà els mugrons i començà a reconèixer la part del cos que encara no havia vist. Ella no va perdre el temps i començà de nou a masturbar-me, ara amb més convicció. Com feia bo, tragués de damunt nostre la part superior del llençol i el baixà als peus. Ara la tenia completament a la vista, i vaig voler ser irònic preguntant-li si això també li diria al seu home. No! Em respongué, ahir em vaig trobar a la teva parella i em va dir que avui faries festa, que sort que no em tocava venir perquè sinó segur que em molestaries, tal i com ets tu. Li respongué que et sabria dominar. Així que avui no et tocava venir? No, tenis que anar a una altra casa però li vaig trucar ahir que no em trobava gaire bé. Així podria estar tot el temps amb tu, si vols es clar! Que et penses que estic fent? Tocant-me! I això vol dir? Que tu també vols fer-ho! Exacte i si ens deixem de xarrameques i anem per feina? Callà i s’apropà a mi perquè notés les seves carns càlides i els seus pits generosos. Mentre començàvem a tocar-nos i fer-nos carícies em pregunta si jo m’ho feia amb altres dones? Li respongué la veritat o quedar bé! La veritat! No ets l’única. Ara podem continuar? Com jo ja sabia l’amic ja estava amb les seves carícies al membre, preparat per atacar. Ella que ja ho havia notat, es col·locà al damunt i e nou començà a galopar-me amb un excel·lent ball de pits a l’aire. Jo li premia el cul ben cap a mi i amb la llengua cercava els mugrons que anaven pujant i baixant fent figures erràtiques que m’impedien encertar els meus objectius, però que de tant en tant, n’encertava un i el premia entre les dents. Vam anat fent això fins que ella  s’accelerà cada vegada més i a mi em va fer arribar esclatant de nou dins d’ella.

Quan s’abaixà per posar-se damunt meu, li demanà que quan em cobraria per tenir el membre en lloguer dins del seu palau? Es posà a pensar i em va respondre que una altra penetració, jo li rspongué que si cada vegada que entrava, en tornar havia de pagar aquest deute, no acabaríem mai, i jo quedaria fet un cos desfet. Em va fer callar, besant-me de nou, ara la sorprengué entrant la llengua dins, no s’ho esperava. Em va respondre amb tanta o més intensitat que la que jo mateix havia iniciat. Mentre les mans no paraven quietes i encerclaven el perímetre dels pits des de les dues bandes des de fora a dins, i em vaig permetre de prémer aquelles glàndules procurant no fer-li mal. Amb tot això, jo ja tenia ganes de tornar a entrar. Aprofitant que ella estava boca avall, em col·locà per sobre i com l’altra vegada entrà per darrera, però aquesta no va protestà, sabia el que volia fer-li. Seguí jugant amb els seus pits, que tot i ser una talla més gran del que em solien agradar, no se perquè em tenien enlluernats. Pensa per un moment en Rubens, com es devia sentir si s’ho va fer amb algunes de les seves models, tot i que la meva amiga no tenia la seva talla, que no se perquè me les recordava. Avui, ella també va participar més activament d’aquesta penetració. Al final de l’acte, després de lliurar el meu líquid dins d’ella, descansarem estirats al llit, jo mentre per no variar jugava amb totes les parts del seu cos que vaig poder. T’agradaria jugar al rol de la criada i el senyor? Com ho faríem? Duus la bata ho has vingut de carrer? No amb bata per si algun dels teus veïns em veia entrar, que es penses que havia canviat de dia, si ho controlen tot! Be, doncs posa-te-la damunt del cos despullat i entres a la habitació perfer-la, jo sortiré del bany nu i em posaré a sobre teu, tu al principi em demanaràs que m’ho repensi, i jo t’aixecaré el vestit i en veure’t nua et diré ja m’ho he repensat, llavors et deixaré caure damunt del llit d’esquena, et desbotonaré la bata te l’obriré i obrint-te les cames et tornaré a penetrar! Que et sembla el petit joc? Una mica rebuscat per tornar-ho a fer, però si et fa il·lusió ho podem fer, a la fi és la meva feina! La de deixar-te follar? Li preguntà maliciosament, no la de fer-te el llit, i ara potser també la que has dit.

Es posa la bata i va seguir fil per randa el guió que havia dit, sense fer massa teatre perquè en tenia tantes ganes com jo, la penetrà des de dalt tenint-la de nou nua davant meu i com sempre que la tenia així, el meu amic volia cridar deixeu-me entrar. Va entrar i va fer la feina com sempre acurat i amb temps de poder gaudir tots dos, en acabar, com sempre deixant-dins el que m’havia sortir, vaig estar una estona damunt d’ella dret amb les cames al meu voltant i l’amic sense voler sortir, es veu que també li havia agafat estimació a la part del seu cos on es trobava.

Quan va sortir del lloc on es trobava, l’alçà fins deixar-la asseguda al cantó del matalàs on es robava i li demanà que se’l poses dins la boca, així no pots netejar-lo abans! M’agrada més que me’l netegis tu, i sense dubtar-ho més ho va fer. Quan va acabar el penis gairebé brillava, i jo li comentà que semblava una professional! Ella mosquejada, em preguntà de fer entrar i sortir el teu penis de dins meu? No, li aclarí de la neteja! I tots dos esclatarem en una rialla. Però si vols una altra vegada podem fer aquest rol! Em donà un cop a l’espatllà i jo li respongué amb una mossegada a cada mugró, després de llepar-li els dos pits i deixar-los plens de saliva.

Ens besàrem de nou i ens vestirem tots dos. Ella m’ajudà airejà l’habitació i a fer el llit, però abans `m’aclarí que no era el moment de repetir el joc de rol que havíem fet perquè se’n havia d’anar a fer el dinar. Ostres! El dinar! Jo també l’he de fer! I acomiadant-nos com sempre feia amb les meves amigues, cadascú se’n va anar a la seva cuina.

Coses de la vida, dues setmanes més tard, la meva parella em demanà que li portés un encàrrec a ella, ji fent-me el ronsa li preguntà si no podria enviar-li un missatge pel telèfon. No és que li he de pagar que l’altre dia no me’n vaig recordar de deixar-li preparat i em va dir que ho necessitava aviat. Fent mala car, però per dins en feia una altra agafà el cotxe i anà a casa seva, jo ja havia acabat   la meva feina aquell dia, però no sabia si el seu home també. Era qüestió de provar sort.

Aparcà a prop de casa seva i me’n anà caminant. En arribar trucà al timbre i em va respondre de seguida. Qui és? Li digué el meu nom i el motiu pel que hi havia anat. Baixà de pressa. Que fas aquí, el meu home esta dalt dutxant-se! He vingut pel que t’he dit, però si tenim una mica de temps... tancà la porta, li aixecà la faldilla, li tragué les calces, em baixà els pantalons i ja tenia el membre bastant a punt per treballar. La posà d’esquena a la paret, i obrint-la de cames la penetrà. Però que fas? El meu home es dalt i pot sortir en qualsevol moment! No m’has dit que es dutxava? Si, però no li costa gaire! A mi, fer-m’ho amb tu tampoc, mentre iniciava l’escomesa que havia interromput. Ella també s’hi afegí per poder acabar abans i fou la solució perquè amb l’aportació d’ella , no tardàrem gaire en finalitzar-la amb expulsió de fluids com corresponia. Amb un mocador net de roba que duia ens netejarem, jo amagà l’amic i m’arreglà els pantalons mentre ella s’arreglava la faldilla, anava a demanar-me les calces, quan li digué. Té pel teus serveis! Mentre li posava el sobre dels diners per l’escot i amb l’altra mà li premia un dels pits. Li donà un petó i li aclarí de quins serveis em referia, ella es tranquil·litzà i jo també perquè mentre ho deia, sortí a dalt de l’escala el seu home i ho sentí. Amb una rialla, va dir que no cali patir que ja ho hagués trobat al següent dia de vindre a casa nostra. No! Li respongué la meva parella això ho té molt clar quan s’ha de pagar la feina ben feta, es paga i de remat afegí, sigui la que sigui! Ell tornà a dir-me si volia prendre algo! Jo li afegí que si que m’agradaria però m’havia entretingut parlant amb la seva dona i a casa em trobarien a faltar. Potser la pròxima vegada que torni, si m’ofereixes de nou, potser ho accepti! Quan vulguis i sempre que vulguis! T’agafo la paraula! I mirant a la seva dona, la meva amiga vaig veure que treia foc pels ulls. De sobte em va passar pel cap besar-la a les galtes en acomiadar-me. Quan ho anava a fer, vaig veure que el seu home havia entrat, i en lloc de fer-ho a la galta ho vaig ferals llavis, aprofitant que estava tant a prop, també li tocà un pit. Ella es queda d’una peça, però en veure que des de dalt no responien al que havia fet, es girà per veure si encara hi era el seu home. Descansà quan va veure l’espai buit, però es girà de cop en notar la meva mà al cul. L’últim li digué mirant a dalt de nou. Què? I li donà el darrer petó abans de marxar corrent perquè no explotés el seu caràcter amb mi.

Uns dies més tard me la vaig trobar pel carrer, i em comentà que el seu home em tenia en molt bon concepte, pel de l’altre dia. I jo, respongué i això que no ho va veure tot! Ella em donà un cop a l’espatlla –començava a ser molt freqüent entre les amigues aquest tipus de confiança, però les meves confiances eren potser una mica més fortes. Com a cloenda i en veu una mica més baixa li respongué que era l’efecte que causava en els marits de les meves amigues, com jo m’ocupava de les seves dones ells podien fer la partideta de dòmino o el que els hi agradés més. Tant fluix jo va dir Pocavergonya! I se’n anà gairebé rient-se, passant-se la mà per la boca com en un petó de comiat.