divendres, 24 d’abril del 2015

Feia uns mesos de la meva estança a l’hospital

 

Feia uns mesos de la meva estança a l’hospital per les proves i seguint els consell mèdic caminava pels boscos propers la durada que m’havien recomanat, com aquell dia era festiu, vaig voler allargar una mica més el recorregut i passar per una altra zona de habitacles. Va donar la casualitat i això ho reafirmo, que en el nou recorregut em trobà a prop de la casa de la meva amiga que havíem tingut una bonica però curta trobada en la meva habitació de l’hospital. Em va venir al cap en estar tant a prop de casa seva que si no era el seu aniversari ho seria aviat i ja que em trobava allí, ho podria confirmar. Segur que a aquella hora ja estaria fent coses per la casa sinó havien marxat a celebrar-ho la família.

En arribar a la seva porta, trucà al timbre i no tardà en contestar-me preguntant qui era. Em presentà i li preguntà si era el seu aniversari, em respongué afirmativament i em preguntà si volia entrar, li contesta que si no la molestava, però uns minuts per felicitar-la. Em va dir que estava fent neteja aprofitant que el seu home havia anat a fer esport amb una companys de feina i que l’esperava per dinar, així avançaria feina ella. Després dels petons de compromís a les galtes i de felicitar-la per estar tan bé, afegí que potser feia anys però a la vista estava que es conservava com feia uns anys enrere quan es va casar. Va riure i em va dir que era un exagerat, però que gràcies. Xarrarem uns minuts més i m’anava a acomiadar, quan em vaig adonar que duia el mateix vestit que a l’hospital.

Li preguntà si anava a fer neteja amb aquella roba, i em digué que no, que s’anava a canviar quan sonà el timbre. Bé, gracies per perdre el temps amb mi! No home, no, gracies a tu per felicitar-me!

Per cert, també t’he d’agrair el que vam fer a l’hospital, em va agradar molt i m’agradaria poder-ho repetir algun dia! Ella es posà roja de les galtes, però no va dir res. Bé, me’n vaig fins una altra! I en acomiadar-me, vaig fer la intenció de donar-li un altre parell de petons a les galtes i ella es preparà per a rebre’ls, però al darrer moment, li donà a la boca, vaig esperar que el refuses, que em donés una galtada, que em cridés que em fes marxar amb males paraules, però tot va quedar en silenci, i ella es va deixar fer. No sabia que pensar si s’ho deixava fer perquè volia o perquè no. Aturà el bes, separà els llavis, la mira als ulls i li pregunta te’n puc fer-te’n un altre? Ella, s’estirà cap a mi i em besà. Moltes vegades me’n recordo del que vam fer a l’hospital, però tenia por que tu ja no hi pensessis més. Suposo que ho haguéssim parlat abans no hauríem perdut tant de temps. Em va semblar que després de fer-ho te n’havies penedit i jo cregué oportú treure el tema. Però avui amb al veure’t amb el vestit no ho he pogut evitar! Me’l poso moltes vegades quan estic sola i me’l descordo repetint el que vas començar a fer al lavabo, alguna vegada he arribar a masturbar-me i ho he acabat fent amb el meu home pensant en tu. Sempre n’he tingut ganes de repetir el que vam fer a la casa de pagès la nit que vas entrar i ho van fer tres vegades! Em vaig equivocar de porta, em pensava que era la meva i com havíem quedat amb la teva amga que ho faríem en tornar, vaig anar directe al gra. Ja em va estranyar el comportament tant directe en el meu home, però en notar la teva barba, el cor em va fer un bot i decidí continuar endavant agraïnt que hi haguessis anat. Ja m’estranyà alguna de les coses que vam fer que no ho havíem fet nosaltres! Vaig improvisar el que volia fer o que em fessis!

Mentre parlàvem li havia anat deslligant el vestit, com l’altra vegada, i també ara li veié el pits de joveneta que m’encantaven. Avui no duia tanga. Li tornà a tirar el vestit a terra, l’agafà en braços i la portà al sofà del menjador. Allí, ara més tranquil·lament, reconegué de nou el seu cos, li besà els pits i li tragué les calces, avui també tenia pressa per fer-m’ho amb ella, però esperava tenir més temps per gaudir-ne. Em baixà els pantalons i els calçotets i com no, l’amic ja estava a punt per fer-me quedar be. Li obrí les cames i la penetrà de nou. En aquesta ocasió vam tardar més en arribar i ho férem amb totes les ganes que ens havíem guardat a dins. Abans d’arribar al final entre bes i bes em digué, no pateixis pots deixar-ho dins prenc precaucions per no quedar-me embarassada. Que poc sabia que aquesta era una de les meves senyes d’identitat, però no la tragué del seu error i poc després li seguí el consell i em vaig buida dintre d’ella.

No se com t’ho fas cap de les dues vegades he tingut espera en entrar dins teu, em fas venir moltes ganes de fer-ho i no puc esperar. Una vegada havíem acabat, em demanà d’anar a la seva habitació que encara no havia endreçat i així ens podíem estalviar ser el focus de la curiositat del veïns. La seguí mentre em treia la roba de la part de dalt. En arribar, no se quin efecte feia en mi, la tirà de panxa sobre el llit i començàrem a jugar per primera vegada. No ho férem gaire estona, ella aprofitant que em trobava d’esquena  sobre el llençol, m’agafà el penis i l’excità, en veure que no li feia falta, es posa sobre meu i em deixà que la penetrés de nou, movent-se àgilment per damunt meu, jugà amb els mugrons i els pits movents a l’uníson, pessigant-li els mugrons i estarem així fins que de nou arribà a ejacular dins seu.

Ara ens prenguérem un breu descans, molt llarg pel que ella em demanava, i començà de nou a reconèixer el seu cos i les seves febleses. Ja havia passat mes de mig mati, que nosaltres encara jugàvem als nostres jocs de carn i sexe.

Tenia ganes de més i ella em corresponia, ara fou jo qui la girà sobre el llit i quan ja estava boca avall, em col·locà una altra vegada a sobre, li apartà els glutis i la penetrà de nou pel darrere, just havíem començat, que li sonà el telèfon. No contestis li digué sense interrompre els moviments d’entrar i treure el penis de dins d’ella. Agafà l’aparell i veié que era el seu home –no era la primera vegada que em passava això, encara que he de dir que en l’altra ocasió en començar a parlar amb l’home em va masturbar- li he de respondre si no li contesto es posa nerviós, però tu no paris, i tu no facis cap esglai. Si! Mira li respongué el seu home que hem acabat i ara anem a fer unes cerveses la colla, et sembla bé? I jo dementre netejant no? Dona fes-te’n el càrrec, una estoneta amb els amics, dues cerveses i torno cap a casa. Repeteixo i jo fent la feina que tant m’agrada, no pateixis, jo seguiré fent el que faig ara una estona més, però recorda que avui es el meu aniversari i anem a menjar al restaurant amb la família, no facis tard ni olor de cervesa, dues i prou! Mentre jo sentia això no havia parat de fer el que feia tant a gust. En acabar-se la trucada i penjar, ella crida Si! Més dóna-me’n més! Continua així! Em va sorprendre la pèrdua de control que tenia ara i després em va explicar que mentre parlava amb l’home li van venir moltes ganes de fer els esglais que jo li demanà que no fes.

Continuarem fins arribar de nou a esclatar dins seu. No deixà que sortís de dins d’ella i que me n’anés abans que el seu home arribés. Seguirem amb el que ens agradava fer des que havia descobert el seu secret envers a mi. Quan ella es pensà que no tardaria en arribar el seu home, ens vestirem i anàrem al menjador, on m’obligà a esperar al seu home amb una beguda a la mà. Vull tenir el plaer de veure-us junts, i sobre tot després del que em fet. I que li diràs? La veritat! Què? Si la veritat, que has vingut a felicitar-me després d’entrar! Entens el doble sentit? Però ha estat al revés! Si però així li explico i no ho entén! Em besà de nou mentre ens asseiem al sofà amb un parell de begudes.

 No pots marxar sense un regal meu cap a tu, després dels que m’has fet avui. I asseguts com estàvem , em buscà el meu amic, el tragué, i se’l posa a la boca, començava quan li preguntà pel seu home, no pateixis quan arriba i obre la porta fa sonar el clàxon del cotxe perquè li agrada que surti a rebre’l! I si avui no el toca? Em trobarà amb la boca ocupada! I tornà a començar en allò que tant m’agradava. La llengua inicià uns moviments al voltant del membre i amb els llavis, succionava la pell del membre, i de nou l’amic començà a créixer dins de la seva boca, ho allargà fins que gairebé m’agafà un atac de nervis, va incrementar el ritme i aquesta vegada ho vaig deixar anar dins de la seva boca. Amb la llengua recollí les restes que hi havia a la punta del membre, i tota tranquil·la després begué del líquid que hi havia al seu got. L’embrutà una mica amb restes del semen que tenia a la boca, el netejà. Me’l amagà de nou. I mentre no arribava el seu home, em donà les calces perquè se’n recordava de l’altra vegada. I amb el vestit obert, sense sostenidors i sense calces em demanà que seguíssim fent carícies que li toques tot el que volgués. Els meus dits repassaren de nou el seu cos, tantes vegades com em deixà el temps de que disposàvem. Estudià tant els seus pits que els recordaria per sempre i els podria dibuixar amb els ulla tancats, també li entra el dit dins la vulva i cercava el camí amagat al palau del plaer. Quan sentí el clàxon. S’aixecà del sofà, per darrera vegada aquell dia, s’obrí el vestit perquè la veies nua, lentament es lliga el vestit, em besa a la boca un petó de cloenda i sortir al carrer abans que el seu home entrés al garatge, perquè em portés a casa. Jo li digué que no calia, li explicà que hi feia a casa seva, només lo de felicitar-la, no us penseu que li va explicar res de la resta. Ell dient te m’has avançat és lo mínim que et mereixes, puja! No m’ho acabo de creure que tu no ho hagis fet abans! Ella va entendre la meva indirecta i com el meu cos estava entre ells dos, mentre marxava em donà un copet al cul. Jo ni em vaig girar, pujà al cotxe i em deixà a casa, li donà les gràcies per tot. No, home, no! El que convingui! I se’n va anar a dutxar-se i al dinar amb la família. Segurament aquella nit, també ho farien ells, jo esperava que ella pensés en mi quan ho fessin.