diumenge, 12 d’abril del 2015

Les festes majors feia dos dies

 

Les festes majors feia dos dies que s’havien acabat, amb el record recent guardat de la trobada amb la mare i després amb la filla, quan es presentà per casa meva la noia més guapa del carrer de les de la meva edat any més o menys.

Després de les salutacions i preguntar-li com havien anat les festes, ella va anar directa al tema pel qual havia vingut a veurem.

Per festes majors, em digué m’han dit que te’n vas muntar una de pròpia a casa teva amb una dona gran i amb la meva amiga després! T’ha contat alguna cosa pel que veig, i que t’ha dit exactament? Que portava una mona, la vas recollir al carrer per dur-la a casa, que ella no volia anar-hi i que es quedà clapada al teu llit, fins que unes exclamacions la van despertar, emprenyada va voler saber quin era el motiu d’aquells xiscles i quan va trobar la font dels sorolls et va veure donant per darrera a una dona despullada, no la va poder reconèixer en part pel pet que duia i per l’altra perquè els teus braços anaven movent-se i jugant amb els pits de la beneficiada. Ella diu que va cridar amb una vella t’ho fas, i que sorpresa la dona va marxar esperitada en quan ella va tornar al llit.

Després sempre segons ella al cap d’una estona, vas anar a la teva habitació per barallar-la, però ho vas fer com t’havia trobat damunt d’aquella dona, despullat del tot i amb el membre encara excitat. I que entre ironies d’un i d’ella mateixa, ho vau començar a fer vosaltres també, i no només un cop, sinó dues o tres vegades amb una introducció oral al tema que vau fer després.

Segons ella ho anàveu a fer una altra vegada quan van arribar els teus pares i la vas tirar al terra del des llit i després li llençares la seva roba i li digueres que no fes sorolls. Després d’una estona en que els teus pares es van adormir, la vas acompanyar fins la porta i tu te’n tornares al llit i ella cap a casa seva. M’he deixat alguna cosa?

No, l’essencial ja ho has dit tot tu mateixa, però quin és el perquè d’aquesta extensa explicació?

No em sembla just, em respongué que ella per una mona s’emporta una funció com la que vau tenir, quan jo que també estic a quatre portes de la teva, m’hagi quedat a dos veles.

Creia que tu volies volar per altres llocs i molt més alt!

Normalment et respondria que si , però ella et va deixar molt be, amb molt bona nota, si m’ho permets, nosaltres també puntuem! I no se perquè m’ha entrat la curiositat per saber fins a quin punt estava o no sota els efecte de l’alcohol quan ho vau fer i potser estan una mica distorsionats els seus records. Ah! També em va dir que potser ho havies fet tan be perquè havies assajat amb la vella, digué amb una gran riallada.

I? Inquirí jo des d’una lleugera despreocupació, tot i que intuïa on volia anar a parar. Doncs, respongué que si no estàs massa ocupat o veus que no podràs complir –ho digué amb tota la intenció del món- que a mi també m’agradaria passar una estona amb tu i fer mes o menys el mateix, fins on arribis. Suposo que també li va dir que nosaltres també havíem començat amb petits atacs a si podràs, si estires massa cansat, si la vella et deixa i filigranes del mateix estil.

Com sempre havia estat una d’aquelles fites que ens posem al cap tot i saber que mai ho aconseguirem, només de pensar que la tenia allí mateix, disposada a anar-se’n al llit amb mi ara mateix, va fer que l’amic també s’emocionés lo suficient com perquè ella se’n adonés de lo favorablement  que responia davant aquella invitació.

Al menys alguna cosa es mou pel teu cap i més avall em digué apropant la mà al meu entrecuix. Jo amb les velles costums sortint-me per les mans li apropà les meus, una cap a la seva cara per orientar-la i aconseguir un bes introductori i l’altra vers els seu pit, el que tenia més a prop. A totes dues propostes meves, va respondre molt be. El bes fou primer apassionat, fort, i després introduí la seva llengua com per fer-me una revisió com els dentistes, i fent també un exercici de contorsionisme amb la meva llengua, i en resposta a l’actuació de l’altra mà, em va demostrar que ja venia preparada i segura d’aconseguir el seu propòsit, no duia sostenidors, i el seu pit dur em mostrava sota la samarreta de tirants un mugró incipient que volia sortir del seu embolcall.

Molt segura n’estaves, que ja venies preparada, o sempre vas així i no me n’havia fixat? Va somriure i ella també va començar a fer treballar les seves mans abaixant-me els pantalons curts esportius que duia per anar per casa. Es va trobar amb un membre erecte que corria a saludar-la, i ella amb tota l’educació el va estrènyer entre els dits de la mà dreta, acariciant-lo suaument.

Jo mentre tant tampoc m’havia quedat quiet i primer la deslliura de la samarreta i gaudi plenament de la visió dels seus pits joves, que més d’un havia conegut abans que jo. Després li tragué la diminuta falda i li mirà les calces, plenes de colors i flors, vaig decidir en aquells moments que les afegiria a la meva incipient col·lecció.

Tornà a treballar a la seva boca, després del breu interval per estudiar aquell cos fins aleshores tant desitjat com desconegut per a mi. La mà on el seu pit descansava, juga una estona amb aquell erecte mugró, el qual rebé alguna pessigada seguit de alternances amb estimulants carícies. L’altra mà, un cop alliberat el seu cos del darrer reducte de roba, les calces que ja descansaven junt als meus calçotets, inicià el reconeixement del seu entrecuix i abans de posar el dit dins aquella cova que m’atreia tant, li vaig desfer pel damunt alguns dels rinxols que l’envoltaven per les vores de l’entrada.

Anava guanyant en intensitat quan amb dolçor li orientà el cap en sentit descendent fins arribar a l’alçada correcta per posar-se’l a la boca. Poc abans d’iniciar el moviment d’introduir-lo dins de la seva boca, digué: També m’ho va dir que t’agradava  molt que t’ho fessin. Va callar i començà amb el moviment que m’excitava tant.

Jo mentrestant li preguntà si volia que anéssim al llit com amb la seva amiga, ella em contesta en un interval ràpid en que es tragué l’amic de la boca, vull que m’ho facis on t’ho feies amb la vella, i continuà fent el que m’agradava, mentre jo seguia descobrir aquell cos que tantes vegades havia anhelat. Seguint la meva tradició, li soltà tot el líquid dins de la boca fent una llarga exclamació.

Després anàrem on ho havíem fet uns dies abans la meva amiga i jo per darrera vegada, que solia ser on un fèiem la majoria de vegades.

Entrà jo primer i vaig córrer les cortines perquè des del carrer no es pogués veure res. Així vam continuar amb les carícies d’aquell cos jove que em produïa un plaer diferent, suposo que per les ganes de fer-ho i que mai m’havia atrevit a fer cap moviment per aconseguir-ho.

Quan us va veure la meva amiga, tu a la teva amiga li feies per darrera, no? Si respongué jo!

Comencem així com l’altra nit! Ah! Exclama jo, t’has atorgat el paper de vella, perquè amb la teva amiga al llit ho vam fer de cara la primera vegada!

Calla i comença! La girà i la posà al mateix lloc on la meva amiga havia estat la nit de festa major, i començà a fer massatges als dos pits ara, fent giragonses als dos mugrons, pessigant-los, mentre m’anava apropant a la seva part posterior amb l’amic recuperat i erecte, demanant més protagonisme.

La vaig inclinar cap davant una mica més i apartà els glutis per iniciar la penetració que em demanava, va esclatar en un lleu xiscle quan nota que començava. Li digué, irònicament, com la meva amiga i sense aturar-me comença el lent moviment d’entrar i sortir. A mesura que repetia el moviment continuà soltant petits xiscles com els que suposadament feia la “vella” aquella nit. Aprofità la suposada excitació per intensificar els meus moviments fins que en uns instants esclatà de nou però ara dins d’ella. Poc després descansà el meu cos sobre les seves espatlles sense treure el meu membre de dins seu i abans de que sortís cap a fora continuà el moviment besant-la a l’hora en la base del seu coll i treballant amb les mans els seus pits i la seua pell que complia plenament amb la sensualitat vers el meu tacte.

Quan quedà alliberada de la presència interior es girà i em donà peu a besar-li el coll per davant i anant baixant els meus llavis a l’alçada dels seus pits, aleshores la llengua començà a jugar amb ells i mossegant suaument aquells petits i rosats mugrons.

Lentament em començà a excitar de nou i ara l’assegué sobre la taula obrint al hora les seves cames i depositant els tendres petons que encara guardava per a complir les seves expectatives segons el que li havia explicat la seva amiga. Ara la entrada no va ser tant suau, va ser més ràpida i l’agafà per sorpresa, xisclant de nou, ara ja no sabia si era o no veritat el fet de xisclar tant sovint, però ho deixà córrer per posar-me a la tasca de gaudir conjuntament del que fèiem.

Tot i que amb la cortina tancada no ens veia ningú, jo podia veure el que passava al carrer o qui passava. Mentre fèiem la segona sèrie de les nostres activitats gaudint de cada un dels instants i del seu cos, es presentà pel carrer una de les seves germanes més grans. Com en altres ocasions si mentre ho feia veia alguna dona que podia ser d’interès, m’imagina que era ella qui m’obria les cames i amb qui gaudia del seu cos. En aquesta ocasió em va passar amb la seva germana i seguí sense donar-me compte amb aquesta tendència i mirant a la germana seguí amb la penetració de la que tenia junt al meu cos.

La ironia de les coses, amb aquesta germana excitada perquè volia fer-li el salt al seu promès, ho vam fer en el col·legi on vivia mentre estudiava a la capital, i també altres vegades una mica més tard, quan ja tenia una família i jo l’ajudava a passar uns exàmens molt importants per a ella.

Però torno al moment en que començà aquest succés que acabo d’explicar, continuava amb la penetració i vaig tenir que tapar-li el nas perquè començava a fer els xiscles cada vegada més fort, ironia, ara que m’imaginava fent-ho amb la seva germana ella gaudia més i més, com m’havia passat alguna vegada abans amb la meva amiga i les vistes des de la finestra de la seva habitació o des del balcó on ho havíem fet algunes vegades i les seves veïnes.

En acabar, amb una certa culpabilitat pel que havia fet amb ells i la seva germana al cap, l’agafà per sota les cames i per l’esquena i la dugué a la meva habitació on fora de la temptació visual, començà de nou la mútua excitació i poc a poc tornarem a entrar en un vincle emotiu i lentament començarem de nou a excitar-nos fins arribar a realitzar una nova penetració, ara sense xiscles, tant dolçament que semblàvem un parell d’enamorats.

De nou arribàrem al clímax del moment i després ens quedàrem adormits l’un en braços de l’altre. Fou una breu estona però ens va anar molt be a tots dos.  Tenia raó! Exclamà ella en despertar.

Qui tenia raó?  Preguntà jo. Ella, la meva amiga! Respongué amb un somriure còmplice.

Després una estona es vestí deixant-me les calces en les meves mans. Un petó de comiat i un ho podríem repetir si vols em digué. Jo respongué sempre que vulguis.

Fa uns dies la veié pels porxos que duien a la plaça major i l’anà a saludar. Després d’una conversa insubstancial em digué que be que ens ho hem arribat  a passar. D’això ja fa temps li respongué. Però qual vulguis ho repetim. Ella. M’has vist com estic? I jo? El temps no passa de bades per a ningú. Però encara excites als homes i jo que encara et tinc a la memòria, tinc una bona base per a voler repetir i vaig fer un gran somriure.

Quan vulguis quedem i ho fem de nou, això si no crec que pugui repetir-ho tant com les altres vegades! I fingint donar-me un però de comiat sota l’ombra dels arcs, deixà els seus llavis en els meus prement-los per uns instants i em digué ja et diré alguna cosa!

No se que pensar si donar vol als desitjos o mirar amb les ulleres de la realitat i no esperar res de nou, mentrestant els dies passen i de tant en tant el record d’aquell petó, retorna a mi i encara el sento present.