dimecres, 8 d’abril del 2015

Al cap de dues setmanes

 

Al cap de dues setmanes en que ens vam trobar a casa seva i a les piscines en tancar, es va presentar, també a les piscines amb la seva amiga, era l’hora del migdia que fa més calor, tothom havia anat a casa per dinar i tornar a la tarda per acabar de fer les activitats. A la piscina quedava un grup de dones grans que després de fer petar la xerrada en remull a les escales s’havien posat sota un arbre a l’ombre per eixugar-se abans de marxar. També hi havia els típics tira milles que es feien no menys de cinquanta piscines d’una tirada. El socorrista en el seu racó i jo acabant de plegar el material i endreçar-lo al nostre habitacle.

Com he dit, ella i la seva amiga van venir on estava jo i després e saludar a les quatre dones van venir a parlar amb mi, amb una naturalitat un xic freda la filla de l’ex cap em va dir, te l’he convençuda, vol fer-ho, ara depens de tu no fer-me  quedar malament. Que! Vaig exclamar, si home ara no et facis el ronsa, ja ho havíem parlat. S’aturà, mira que n’ets, ja m’has fet allargar més del que volia, i em donà un com amistós a l’espatlla esquerra.

De veritat li vaig dir, vols continuar endavant amb la idea estrafolària de la teva amiga, li vaig preguntar, ella tota enrojolada de galtes em va dir que s’ho havia pensat i que amb el que li havia dit la meva companya com havia anar tot i que en quinze dies ja ho havíem fet tres vegades, que volia veure si aquell somni de joventut el podria fer realitat. N’estàs plenament segura? I no és per dir-te que no, però no voldria que després et sentissis malament amb tu mateixa.

Au! Va dir la meva companya, que l’estàs veient en bikini i ja te l’estàs menjant amb els ulls i en tens més ganes tut que totes dues juntes, no et facis pregar i aneu a fer-ho, jo acabo de recollir i si en acabar en teniu ganes de més em truqueu que vindré volant, ja m’estic animant nomes de pensar-ho. I donant un petó a la seva amiga li va dir: Tranquil·la ara aconseguiràs complir un somni desitjat molt de temps, i no me’l gastis massa que jo també vull la meva part i ja comença a fer-se gran. Dissimuladament li vaig pessigar el mugró esquerre i li llançà un petó a l’aire, aneu! Cridà.

La situació era una mica violenta per tots dos, però anant cap a el magatzem, parlant es van anant tranquil·litzant els ànims i les expectatives. No se que t’haurà contat. Vull fer-ho com m’ha dit que ho vau fer el primer dia, que com ara t’ha obligat a llençar-te   a l’aigua. Nosaltres aquell any parlàvem molt de com volíem que vinguessis a nosaltres i ens demanessis  de tenir sexe amb nosaltres, sobre tot ella per algun motiu especial que mai m’ha explicat. Jo vaig pensar, que ens va enxampar a sa mare i a mi fent-ho. Però vist el que ha passat, ha fet molt be d’esperar, inclús vam començar a sortir amb nois que ens recordaven una mica a tu, pel físic o pel caràcter i a la llarga ens hi hem casat i tenim fills, però arriba un moment que et preguntes, perquè no tastar l’original si a ells li va be.

Ja havíem arribat i en tancar la porta, amb la clau posada per evitar problemes, ella es va girar i em besa dolçament com si fos la primera vegada que ho fes amb aquell noiet, amor de joventut. Que realment era el cas. Jo també vaig respondre tant tendrament com sabia i el petó s’allarga més del pensat, iens anàrem apropant més i més, fins notar els seus pits una mica més grans que els de la seva amiga i tant durs com els seus. Mentre ens basàvem li descordà els sostenidors, alhora que pensava que avui no em podria quedar el record de les calces, si tot anava be, ja en tindria unes altres ocasions.

En aquell quartet, hi tenia un vell matalàs que feia servir per descansar o per actuacions com la d’ara si es presentaven. Encara repartint petons pel coll, i pels pits vam anar cap al matalàs. Prou gran com per encabir-nos a tots dos, ens estiràrem a sobre i després de despullar-nos de la resta de la roba, les seves calces i el meu banyador, comença la meva rutina tal i com m’havia demanat de fer com amb la seva amiga, amb carícies i més petons, comença la classe practica de reconeixement geogràfic corporal, tal i com havia vist, l’amiga també estava molt be i el seu cos demanava de ser estimat amb tota la intensitat, em meravellava que totes dues amb les seves possibilitats, s’haguessin encapritxat en mi, però això era el que hi havia i estava en les meves mans i altres parts no desil·lusionar-les.

Com podràs imaginar el penis ja anava com boig buscant on posar el nas, però es va troba amb la mà de l’amiga que agafant-lo fort comença a moure’l rítmicament i inicià una lloable excitació que m’anà pujant per tot el cos. Al cap d’uns moments, li vaig demanar que se’l poses a la boca, i feu cara ella de ah! Ja me’n recordo. Comença a succionar amb els llavis el meu membre i acompanya el treball amb moviments de la llengua que varen fer-me recordar de la cap, la mare de la seva amiga, també ella ho feia molt be, per ser la primera vegada entre nosaltres.

Les meves mans li premien el cul i els dits li anaven fent massatges als seus glutis igualment durs. Un plaer. Anàvem complint les etapes que ella s’havia proposat seguir, fins que va arribar el moment de la penetració, pausadament, d’esquena al matalàs, comença a obrir-se de cames i amb un moviment de cap m’inquirí per continuar amb el que ella volia. M’agafa el penis i el conduí a l’entrada de la cova, on va entrar sense temor, avançant pel fos camí. Quan el va notar dins del tot, premé les cames cap a dins com si no vulgues deixar-lo sortir i comença la dolça dansa del baix ventre que evitant el penis entrar i sortir, feia el mateix efecte, però amb el seu moviment, no m’havia trobat mai en aquesta situació, sempre havia estat el meu membre el que feia l’entrada i la sortida, però ara era ella qui es movia lliurement amb el conseqüent moviment també dels pits més accelerats que em feien créixer la sensació de plaer i de desig. D’aquesta manera va durar una mica més, però a la fi, com sempre, vaig buidar. ho dins d’ella, instintivament, després de fer-ho, em van venir ganes de besar-la i al anar a fer-ho, la vaig veure plorar, amb un somriure tranquil.

Descansant del moment, li vaig preguntar el perquè de les llàgrimes i el somriure alhora, i abraçant-me ben fort, em va dir: M’has fet realitat un somni que feia molt de temps tenia, m’havia posat entre cella i cella que ho volia fer amb tu i ho has fet d’una manera molt dolça, amb molta cura. Gràcies per fer-me complir un somni. Ei! Que jo també he gaudit i molt, que tens molta categoria, tu. Em besa i digué a cau d’orella com si algú ens pogués sentir: Ho repetim? Però com ja saps ara de l’altra manera! I jo li respongué, d’acord, però com ja saps... el ritual mana... i en silenci m’agafa de nou el penis i n’ocupà la boca amb el meu membre, i comença a succionar-lo, de nou, com havia fet abans amb l’ajut de la llengua, ara a més a més amb els dits va fer un lleuger massatge als testicles, per la qual cosa em relaxa molt més. Aquella dona tan tímida i reservada que li havia costat tant iniciar e fer realitat el seu desig, m’estava complimentant amb tasques que encara no m’havien fet aparellades amb d’altres, per separat si , però juntes jo no recordo haver-ne gaudit fins aquell dia. S’havia après la lliçó molt be i al cap d’una estona sense dir cap paraula es girà d’esquena i es posa en posició per ser penetrada, arquejant l’esquena per poder-li agafar els pits en l’acte de fer-ho, no vaig deixar escapar el moment i poc a poc hi vaig entrar de nou en aquell cos jove, que començava a agradar molt més del que havia pensat, la seva pell morena amb els rajos de sol que entraven per les obertures superiors, i amb les gotes de suor regalimant-li pel cos, per uns instants em van fer recordar una mare en una anterior excursió que també em va embadalir amb el seu tracte i tacte. Però ara ella més jove i més propera, va anant esborrant l’anterior imatge per fer-se plenament real entre les meves cames i les meves mans. Els jocs continuaven a mesura que entrava i sortia fins que l’ejaculació es va presentar amb força.

Vam descansar una mica, i llavors va sonar el telèfon, era la filla de la cap que volia saber que fèiem perquè ja feia molt de temps que ho estàvem fent i volia saber com anava. Vine, li va dir la seva amiga, ella va respondre estic a la porta, em podeu obrir? L’amiga es va aixecar tota nua i va córrer cap a la porta, va ser un espectacle veure-la en moviment i pensar que feia uns instants estàvem gaudint tots dos. Va preguntar si estava sola i al respondre que si, va girar la clau i posant-se darrera la porta, l’obrí, la filla de la cap entrà cap a dins descordant-se els sostenidors del bikini, l’amiga tornà a tancar la porta i passar la clau i vingué corrents a tirar-se damunt meu.

La filla de la ex-cap, amb malicia, va dir ja veig que us ha anat be. Si va respondre l’amiga, gracies per obligar-me a fer-ho, t’ho agrairé sempre. I jo que t’ho recordaré afegí l’altra.

Eh! Noies que jo estic aquí, doncs feu-me lloc que també vinc jo que m’he posat a to pensant en el que fèieu aquí dins. I traient-se les calces que va llençar amb el meu banyador, com volent dir Eh! Que ets meu, em col·locaren al mig d’elles dos i començarem noves carícies, però la filla veient el meu penis content, va dir, no, amic, avui no farem cap trio, avui és el dia d’ella i es a ella a qui li pertoca gaudir. A mi ja em semblava be, potser amb elles dues alhora, ara i avui no hagués pogut fer gaire cosa, però amb una encara m’atrevia. Les carícies ens les fèiem els tres, el penis netrava i sortia d’una boca a l’altra, i la filla va voler sentir dins el gust del semen i a la darrera volta que li tocava va fer per poder ser ella la que en gaudis de l’esclat. El descans va ser minso i quan ja tornava a estar operatiu el penis, la filla es va apartar i va dir feu ara davant meu, sou els meus afillats i vull veure.us gaudir. Amb un somriure que li va omplir la cara a la amiga es va posar d’esquena al matalàs, obri les cames i esperà la darrera escomesa que va arribar puntual i amb les mateixes ganes que les anteriors. Ara no em va prémer amb les seves cames i va deixar que fos jo qui entrés i sortís per aquell meravellós camí de plaer. També vaig arribar al final amb un esclat cada cop més minso, però esclat a la fi.

Continuarem amb les carícies a sis mans, tres boques i tres llengües que cercaven dues vulves i un penis tots juganers.

Quan semblava que ja era hora d’anar-se’n, encara que el meu penis demanava estranyament més guerra després del que havia treballat, la amiga va proposar que ara ho féssim nosaltres dos i que ella en agraïment a la seva amiga la filla de l’ex cap miraria mentre ens ho fèiem. Jo vaig  intentar protestar pel meu paper de baldufa entre una i l’altra tot i que m’hagués agradat continuat tota la nit mentre les forces m’aguantessin.

A la filla li va agradar la idea perquè segons va dir ja estava que semblava una tetra treient el fum pels forats.

Ara va ser com al començament tota dolçor, entre nosaltres s’havia formar una manera de fer-ho que sense paraules només amb la mirada i la punta dels dits, els nostres cossos feien sonar una simfonia de plaer. La teníem a ella a l’abast dels dits, però con si el nostre mon es reduís als nostres cossos, vam comença a fer-ho aïllats de qualsevol estímul fora de nosaltres, i les carícies vam ser meravelloses, creixent en intensitat, les llengües i els llavis, els dits, la boca i el penis tot aquell reguitzell d’exercicis fins arribar a la penetració, com si no hagués estat fent l’acte les hores que ho havia fet, l’esclat posterior amb el darrer envit dins seu fou apoteòsic, d’una gran intensitat, tanta, que en acabar, l’amiga va dir, no podrem fer mai un trio tots tres, jo no puc ni vull posar-me entre vosaltres dos fent-ho, després del que he vist ara. Cap de les vegades que ho hem fet nosaltres, ha estat tan meravellós com el que acabo de veure i he tingut un rampell de gelosia en veure-us-ho fer, però gelosia alegre. No no podrem fer mai un trio els tres. No vull trencar això tant bonic.

La filla emocionada pel que havia dit l’amiga, va dir tranquil·la, avui he estat el primer dia, amb el temps segur que canvies de pensament i podrem fer-ho tots tres si a ell li sembla be, que no el deixem dir res, només pensem en nosaltres. Gràcies vaig interrompre. Però fer-ho els tres, crec que serà no separar un afer molt bonic, sinó ampliar-lo per fer-lo meravellós i ja en tinc ganes de poder gaudir del moment en que ens ompli de plaer a totes dues a l’hora. Que ens ho ha fet treballar molt el mal parit. Ho vam deixar aquí, ens vestirem i sortirem cap seguir el pla del dia.

Si això ho haguéssim pogut fer tu i jo i com a molt la filla allí o a casa meva, però no ho tenies en els teus plans, només vas venir quan les coses et venien mal dades i jo amb tu no sabia reaccionar com amb les altres i vaig perdre una ocasió d’or, una altra entre altres moltes.