dissabte, 11 d’abril del 2015

Entrava de matinada

 

Entrava de matinada pels carrers de la capital, i tot i que era estiu, la brisa que venia del mar refrescava l’ambient, per sort la roba militar que duia sortint de la caserna per gaudir d’un permís, m’evitava notar-ho. Havia quedat amb una noia de la colla, per anar a dormir al seu pis. Ella encara hi era per entregar alguns treballs i fer un darrer examen, hi estava amb una companya del pis, la resta ja havia acabat i deixat el pis fins tornar al setembre o octubre.

En arribar a la porta del bloc, trucà al timbre del seu pis, no van tardar gaire en respondre, tot i l’avançat de l’hora, segurament perquè m’esperaven vaig suposar. El viatge havia estat esgotador, cinc de nosaltres dins d’un cotxe petits amb els sacs plens de coses que pujàvem des del lloc on fèiem la mili. Vaig pujar fins el seu pis un segon sense ascensor, per sort, un segon, em van obrir la porta en sentir que arribava i vaig deixar la bossa on em van dir, en una vora del rebedor, em preguntaren si volia menjar o beure alguna cosa, respongué que una mica d’aigua. No vols alo més fort, una cervesa si teniu! La taula del menjador estava tota atapeïda de llibres, llibretes i fins i tot dues màquines d’escriure. Ho sento, va dir la meva amiga, com t’havíem d’esperar hem aprofitat el temps i volíem avançar feina. Anirem a veure a l’habitació on dormiràs que ara està buida, xarrem una mica i et poses a dormir, que  segurament estaràs cansat del viatge! No ho saps prou, gràcies! En vint minuts més o menys vam parlar de com ens anava a tots tres i ens vam acabar la beguda, la meva cervesa i els dos combinats que van prendre elles, quan ja estàvem acabant de parlar, em sembla que em vaig quedar dormint, segurament se’n van riure del meu estat, quins militars té el país que no aguanten una cervesa, això ho suposo perquè no vaig sentir res.

No vaig degué dormir gaire perquè en despertar-me vaig veure apagar-se la llum duna de les habitacions. Amb l’amiga havíem tingut l’anterior estiu una trobada en una mas on la invità a banyar-se a la bassa. Mentre es posava el sostenidor del bikini, se li va soltar el cordó de lligar-se’l pel darrera i un dels pits es quedà al descobert, deixant a la vista l’aureola i un mugró petit, amb aquest inici, no cal comentar ara com va acabar la tarda, que de cas ja ho faré en una altre escrit. Però amb el que va passar, tantejarem aquells mesos la possibilitat de sortir o no com a parella, no ens vam acabar de decidir i ho deixarem així com bons amics.

Volia anar al lavabo i com no m’ho havien dit, vaig començar a buscar-lo. Per sort, les portes estaven totes obertes i de passada al final del passadís a la dreta (com no), vaig localitzar també les habitacions de les dues noies, que per cert estaven totes dues una al costat e l’altra amb els capçals dels llits separats només perla paret. Després de la curta becaina em sentia descansat i després de veure-les a totes dues al llit, em van venir ganes d’estar amb alguna d’elles. Vaig pensar que ho podria intentar amb la meva amiga, amb la seva companya no en tenia gens de confiança per posar-me així com així al llit amb ella. Era més baixa i amb els ulls una mica xinats, m’apetia estar amb lla , però ara per ara estava fora de lloc.

Vaig anar a l’habitació de la companya de la colla i entra al llit només amb la roba interior, la resta la vaig deixar en el respatller d’una butaca que tenia a l’habitació. El més suau que vaig poder, l’anà despertant poc a poc amb carícies pels braços i per les cuixes i parlant-li fluixet per no espantar-la. Lentament va sortir del mon dels somnis i em preguntà que que passava. Com a resposta, vaig fer-li la cullereta, li acaricià un pit i li besa a la base del coll. De seguida entengué que volia, i burlant-se’n em va dir que si no m’hagués dormit haguéssim pogut fer un trio amb la seva companya, que ho estaven esperant, però com.. jo, em podíeu despertar, dona... si amb els roncs que feies! 

Be, encara podem arreglar-ho una mica, no et sembla? Mentre li anava baixant la ma cap a les calces, perquè era la única peça que duia en aquell moment. Es girà, em besa i em tragué els calçotets, esperem que allà baix entre tants de tios no t’hagin esgarrat. Al contrari, encara en tinc més ganes. Vam callar i començarem a fer els jocs inicials de tempteig i reconeixement del seu cos, tant de temps espaiats. Els mugrons encara eren petits i l’aureola semblava més gran encara que sabia que no ho era. Les mans anaven cercant les parts de l’altre cos que més ens atraient. Les boques també cercaven als altres llavis i les llengües volien compartir l’espai entre elles, el llençol de dalt va anar baixant fins als peus per donar-nos més llibertat d’acció i de pas recordàvem temps passats. Entre unes coses i altres vaig anant recordant els darrers moments que vam passar junts i ells pel que va fer em sembla que també. M’agafà el membre, i me’l excità amb la seva ma. Quan va estar a punt, s’agenollà damunt meu, s’obri de cames i dirigint el meu membre cap a la seva vulva en posà la punta al començament i gairebé sense cap mena de força movent-se amunt i avall començarem la penetració, una dolça cavalcada amb ella com a genet. El capçal del llit amb les estrebades començà a donar cop a la paret, augmentant la intensitat i el so de cada cop, els seus pits ballaven una dansa que cada cop em posava mes entusiasme en el que estàvem fent tots dos. Jo mentre li premia el cul amb les meves mans, ajudava a fer més plaent  l’exercici nocturn. Anava oscil·lant la freqüència dels nostres moviments i fent-ho més agradable fins que vam arribar al final amb un mutu esclat, jo vaig buidar-me dins d’ella i poc a poc ella va anant descendint sobre el meu tors i en arribar a l’alçada dels meus llavis em besa de nou. Pel balcó entra la llum obliqua de fanals i faroles i es reflectien en la seva espatlla amb gotes de suor brillant que jo anava escampant , mentre ho anava fent i amb el balanceig del meu cos per la respiració, ella poc a poc s’adormí. La deixà dormir una mica mentre anava a netejar-me amb la intenció de continuar a la tornada per fer la meva pròpia rutina, que fins ara no havia pogut seguir, en principi per no espantar-la i després per que s’havia dormit, però tenia la intenció de fer tot el meu repertori.

Ja sabia on es trobava el lavabo i sense pensar-m’ho gens hi vaig anar tal com em trobava, es a dir nu, sense pensar en res més. En tornar, la seva companya es trobava a la porta de la seva habitació tal com jo em trobava, es a dir nua. Passa dins, si us plau, m’heu despertat amb la vostra actuació i els vostres cops a la paret, i amb les exclamacions i el que m’imaginava que passava, m’he he anat posant molt a to. He anat a la seva habitació per si podia afegir-me i me l’he trobat dormint i que tu no hi erets. Però ara les coses han millorat. Entra que seguirem tu i jo on ho heu deixat.

Si, però ara vull fer-ho com m’agrada a mi, t’ho passaràs molt be, no pateixis. Ja ho veurem, però d’entrada estic d’acord. Una vegada vam arribar al llit, la meva ma començà a recórrer el seu cos més menut, però amb uns pits meravellosos, que ràpidament vaig besar i pessigar els mugrons, després les mans van cercar el seu cul i també em vaig anant reconèixer-lo lentament. Després de les primeres coneixences carnals, li demanà que la seva boca engolís el meu penis, ella d’acord amb la meva demanda, comença a fer el que li havà demanat, ho feia be, la seva llengua jugava amb el tenia dins de la boca i li anava donant voltes al que cada vegada notava més dur per allà dins.

En un moment donat quan ja estava prou ferm, el retirà de la boca i tots dos començarem a donar voltes per sobre del llit, entre rialles i pessigolles, carícies, la girà boca avall i posant-me per sobre d’ella, li apartà les cames i entrà poc a poc movent el meu cos fent unes circumval·lacions dels meus malucs per donar-li més plaer en l’entrada que li feia, cada cop més ràpid i amb entrades i sortides frenètiques fins que vam arribar de nou al hora, li separà les mans dels seus pits com era la meva costum quan ho fèiem pel darrera, quan des de la porta sentirem la veu de la meva amiga, no et puc deixar un moment sol, m’adorm un moment i tu t’ho fas amb la meva amiga, que no pots descansar ni una estona, tu ho has de fer. Doncs ara, t’ho jugaràs a una carta doble. I mirant a la seva amiga li digué al final potser si que el militar ens farà passar una bona nit a les dues juntes.

Va venir cap a nosaltres, i es posà a l’altre costat del llit , deixant-me al mig de les dues, començarem els tocaments, una ma al pit de cadascuna i pessigant els mugrons d’elles, ara besant-n’hi a una i després a l’altra. En un moment descans, els hi pregunto, ho heu fet mai entre vosaltres. Em miren rient-se i em responen afirmativament, si alguna vegada hem jugat amb tocaments i petons, inclús ella –senyalant a la seva amiga- va dir la meva de la colla, té un vibrador i ens ho hem anat passant i intentem arribar al final, però res més. Només ho fem entre nosaltres, però totes dues tenim parella de l’altre sexe i no ho diem per amagar-nos, només és per passar una bona estona.

Si us sembla, m’agradaria veure com us ho feu i mentrestant, jo podria fer-m’ho amb una de vosaltres, una mena de trio, que us sembla? Com a resposta, van començar a fer els jocs que solien fer entre elles, mentrestant una m’agafà el membre i em masturbà fins posar-me ben a to. Vaig apropar-me a la que tenia més a prop que era la meva amiga i com a ella no li havia fet pel darrera, ho vaig fer, de principi, li va sobtar, però de seguida va afluixar-se i deixà que li penetrés poc a poc per allargar els fets d’aquella nit estranya que havia començat caient dormit i ara estàvem tots tres fent ho a l’hora. La companya s’havia posat el vibrador i totes dues estàvem gaudint del mateix fet. En acabar, en vam quedar fregits, i ens adormirem. Els primers rajos de sol del matí, ens despertarem. Ara la companya de la meva amiga, va demanar la seva ració, i canviarem les tornes del que havíem fet i iniciarem els tocaments i els petons, de nous carícies i poc després ja tornàvem a intentar una nova penetració doble, els pits de la companya de pis, eriçats cap al sostre, m’esperaven  per iniciar l’escomesa, li va passar el vibrador a la meva amiga. Des d’aquell moment, els fets es repetiren però amb els personatges canviats. Sort del descans que havíem fet, els nostres cossos jugaven l’antic joc que més plaer ens dóna.

Les meves mans no paraven quietes i descobrien nous punts en els cos menut de la companya que l’excitaven i que m’excitaven. La llengua vorejava els pits ferms de l’amiga i voltejaven per l’aureola rosada. Les mans buscaven llocs on amagar-se i esperar el moment se sortir cofois del seu amagatall. Giràvem de maneres que mai m’hagués imaginat fer entre els nostres cossos, buscant aquells espais que sense ser-ho semblaven màgics. Bordejant les cintures ara d’una i després de l’altra, mentre elles mateixes cercaven els seus llocs metafísics. Poc després d’aquells moviments que semblaven cronometrats, l’amiga amb el vibrador i jo amb el meu membre, entrava dins de la companya ara cara a cara mirant-li als ulls, els llavis es buscaven de nou i les llengües ensenyaven ondulant els seus estendards humits a la recerca de fer alguna cosa.

En la penetració novament feta lentament els dos pubis s’ajuntaren en un frec a frec, de manera que els nostres rinxols es posaven junts. Buscava la seva boca alhora que entrava i sortia de dins d’ella. Al final vaig descarregar dins d’ella i acostà el meu cos al seu i tots junts reposarem , encara jo al mig de les dues, tornarem a dormir de nou ara fins mig matí. Em llevà, em dutxà, esmorzarem tots tres plegats i després vaig marxar cap a l’estació carregat amb la bossa, a última hora van voler acompanyar-me fins el tren. M’agrada molt la seva decisió. Baixant pels carrers que em duien a l’estació, els hi preguntà si ho feien sovint això, el que, en tre nosaltres o amb un tercer. No, respongués, només entre vosaltres i ja es posar-me massa en la vostra vida. La resta es cosa vostra. De tant en tant, només si ens trobem a to, i no tenim a la parella a l’abast. Però si vols venir una altra nit, per nosaltres, es va aturar i va mirar a la meva amiga com preguntant-li si podia seguir, ella amb un cop de cap afirmatiu, continua afegint, com anava dient, si vols tornar una altra nit, per nosaltres perfecte, però hauràs d’estar a l’alçada d’avui i ni valen excuses, els militars esteu per servir al poble, no? Quedem per un altre dia, però no podràs tardar perquè no trigarem aviat en marxar del pis. La meva amiga va insinuar que ens podríem trobar a la festa major del poble a casa seva o a casa meva. I repassar el que hem fet avui.

Vam seguir caminant entre xerrameques insubstancials fins arribar a l’estació. Gràcies ara si voleu ja podeu anar a fer la vostra jo ja estirè fins que marxi el tren. En acomiadar-se la companya mentre em donava un parell de petons a les galtes em va prémer l’entrecuix suaument i em digué dóna-li records. La meva amiga, fent la mateixa operació dels petons al deixar el primer a la galta no va apartar els llavis de la cara i tocaren dolçament els meus, fins aviat, vull tornar-te a veure al poble, deixa’m un raconet a la teva agenda privada, mentre al mateix moment es fregà al meu cos amb els seus pits, i amb la cuixa va prémer novament el meu entrecuix. Poc després marxaren carrer amunt girant-se i saludant-me amb les mans.

Nous personatges, noves històries, noves lletres per escriure.