dijous, 9 d’abril del 2015

Canviàvem de seu de l’empresa

 

Canviàvem de seu de l’empresa, i només en quedàvem quatre per empaquetar els darrers papers i capses del nostre lloc de treball. Les altres dues companyes estaven a fora fumant i dins hi estàvem l’altra companya que volia deixar de fumar i jo, descansant després del esmorzar de mig matí. Va sortir si enyoraríem el lloc físic que deixàvem, i d’una manera o altra va sortir que una mica si, perquè s’havia passat molt de temps allí. La companya va comentar que la que vivia fora del poble, ho havia fet sevir de “picadero” alguna vegada i em va preguntar si ho havia fet amb mi.

Jo amb cara estranyada li vaig donar a entendre que no en sabia res d’això, tot i que realment si que ho havíem fet algunes vegades al magatzem després d’aquella festa que a ella no li va sortir com volia.

Jo li vaig comentar, ara que ho dius, em sap greu marxar sense haver-ho fet alguna vegada amb algunes de les dones que havien vingut per arreglar alguns temes dels que tractàvem allí, però que ara ja no es podia fer res perquè en unes hores ho tancaríem tot i aniríem a les noves oficines. A menys que... abans que entrin elles juguéssim nosaltres mateixos i ens ho passéssim una estona be, això amb un mig somriure, ho vaig deixar caure com si no res. Ella em va respondre, que estàvem tots dos amb parella i que no podíem fer-ho per ells. Jo seguin la broma, vaig continuar amb la suposició... si ho féssim, no té perquè fer-nos amants, només una cloenda amb un situació final amb la qual ens ho podem passar una estona bé, però no tenim perquè fer res que no vulguem, només era una idea en veu alta després del que has dit. A més no se on ho podríem fer amb la situació de l’edifici tal i com està ara amb tot empaquetat. El magatzem va dir ella, em sembla que allí no s’ha tocat gaires coses i recordo que hi havia un matalàs atrotinat que podria servir. Em sembla que hi has pensat més del que voldries reconèixer la vaig punxar. No!, se m’ha ocorregut ara de cop. Es defensà. A més elles no tardaran en tornar a entrar, no dóna temps a fer res. I va somriure. Jo, m’atansa a ella i sense pensar-m’ho gens li deixà un bes als llavis, agafant-la per la cintura i baixant poc a poc les mans sobre el cul l’apropà cap a mi perquè notés que rient, rient, m’havia posat a to i el penis començava una erecció, després sense deixar-li temps per dir res, li comentà, no perdem temps i agafant-la de la mà vaig començar a caminar cap al magatzem, esperant que ella em retingués i s’acabés aquell penós intent de passar-ho be una estona.

Per a sorpresa, no m’aturà i em segui cap al magatzem, encara no sabia que faríem, però començava a notar-me cada cop més animat i excitat. A l’arribar, obrí la porta, vaig controlar lo del matalàs que havia dit i que sabia ben be que hi era, entràrem i tancà de nou la porta. La tornà a besar per saber que volia continuar amb aquell fet, i si, volia.

Li desbotonà la brusa i comença a besar-li els pits per sobre els sostenidors, ella, intentà traurem el jersei i jo li baixà la cremallera de la faldilla, que deixà caure al terra i li acaricià el cul baixant-li les calces, es posa una mica nerviosa, però em deixa continuar amb els tocaments, amb l’altra mà li descordà els sostenidors i els pits alliberats caigueren sobre la mà oportunament.

Els dits de la meva mà alçaren el pit i els llavis buscaren el mugró per fer-li una delicada presentació, bes, llepada i una mossegada feble, només per estimular-la una mica.

Un cop tots dos érem nus ens deixàrem caure sobre el matalàs i començarem aquella rutina que tenia jo para aquestes ocasions. Però ara, no podia allargar-ho gaire si volia culminar la penetració al menys una vegada. Em demana que li agafés els pits i els hi premés, jo accedí mentre amb els genolls anava separant les seves cames per començar amb la penetració, una mica ràpid, però com he dit, no disposàvem de gaire temps, ella en entendre la meva maniobra, m’ajudà obrint-les  i posicionant-se per facilitar-me l’entrada, cosa que vaig fer de manera immediata, mentre seguia prement-li els pits. En aquesta ocasió i no entenc perquè vaig arribar de seguida i ejaculà dins seu, es veu que realment si que en tenia ganes d’estar amb ella o se m’estava passant l’arròs. Encara el tenia dur el penis, i li vaig demanar de penetrar-la pel darrera, un cop més, ella va estar d’acord i es girà per poder-ho fer ben aviat. Ho vam fer de nou i aquest cop vaig aguantar més mentre li seguia prement els pits ara des del darrera i notant l’escalfor del seu cul en el meu cos i també celebrant el moviment dels seus malucs seguint el meu ritme d’entrar i sortir, sabent que possiblement aquesta era l’única vegada que ho faríem. No era moment de pensar en aquell cos que m’havia perdut mentre estàvem treballant un al costat de l’altre durant tant de temps. Era el moment de gaudir l’instant, seguia entrant i sortint de dins aquell punt de plaer i tornà a ejacular dins del seu cos, em semblava que s’ho estava passant d’allò més be, tant com jo, pensava. La tornà a besar mentre els pits seguien entre els meus dits, després, també vaig baixar les mans cap el seu pubis i posar el dit cor pel tall de la vulva.

Lentament, potser massa donada la situació en que ens trobàvem, ens acariciàvem mentre ens vestíem de nou. Un bes nou mentre els dits es posàvem de nou sobre els sostens i els premien de nou. Una mica tard. Però per a mi ha estat molt be. Per a mi també va respondre. No se si hi haurà un magatzem amb matalàs on anem afegí. Si vols ho podrem esbrinar quan vulguis li vaig respondre, només cal que m’ho diguis, veient com ha anat, crec que seria una llàstima no repetir-ho, però tampoc vull que anéssim massa de pressa. Pensa-t’ho i ja m’ho diràs. I mentre sortíem del magatzem la meva mà es posà sobre el seu cul i continuà jugant amb els meus dits.

Abans de baixar les escales, l’aturà, i des del darrera li posà les mans sobre els pits i amb el penis li premé el cul, refregant-nos mútuament. Ella es girà i amb un bes ben fort amb una lleu intrusió de la llengua dins la boca, vam acomiadar aquella trobada i baixàrem les escales poc a poc per deixar que d’una manera o altra es tornessin a tranquil·litzar els nervis si era aquest el cas. Les companyes, ja estaven a la sala i ens preguntaren on érem, ella els hi explicà que veníem del magatzem per veure si ens deixàvem alguna cosa. La companya de fora em mirà inquisitiva però no digué res.

Vam carregar algunes capses als maleters dels cotxes per pujar-los a les noves instal·lacions. Una hora abans de tancar, vam decidir de portar-les a les noves instal·lacions, la companya de fora em demanà que hi anés amb ella i les altres dues van anar a l’altre cotxe. La companya del meu cotxe va decidir que seriem els darrers en marxar, en entrar al vehicle ella em preguntà si també me l’havia fet amb ella al magatzem com amb ella en altres èpoques, jo amb cara de circumstàncies li vaig dir que no, però que si ho hagués fet, no passava res, no? Li vaig preguntar. Ella sense dir res, em va baixar la cremallera dels pantalons i com temps enrere, en tragué el penis dels calçotets, per sort, ja estava recuperat i va reaccionar correctament al nou envit que rebia i es deixa posar dins de la boca i reaccionà perfectament a les entrades i sortides dels llavis i al seguiment de la llengua al seu voltant i sense deixar-li retirar-se del lloc, escopinà el seu càlid líquid dins la boca de la voraç i gelosa companya. No hi havia temps per a res més. Vam concloure la trobada i en posar el cotxe en acció vam seguir a les altres companyes que ja devien haver arribat a les oficines. Feia temps que no la tastaves, que ha passat, gelosia? Ja saps que els millors pits els tens tu, -vaig mentir- , i a més a més tu ho fas molt be, encara que no puc comparar-te amb ella. Al menys encara, vaig bromejar. Clar, que potser ho hauríem de fer una altra vegada per netejar la memòria, ja gairebé no me’n recordo, deixant-li caure, sense recordar-li que havia estat jo que ho havia deixat estar, mentre posava la mà a l’entrecuix de manera provocativa. Ella responent automàticament a aquells estímuls, s’obrí de cames i regirà el cos per aprofitar el meu moviment al màxim, mentre la meva mà lliure es posà per sota el jersei i amb una maniobra punyent li aixecà els sostenidors per sobre els pits, deixant-me via lliure per tocar-los mentre conduïa i amb la molèstia de tenir-los incòmodament d’aquella manera, l’estava posant a to, amb el treball de les dues mans, li soltà, te’n recordaves d’això, mentre veia com s’excitava amb el doble atac, vaig cloure amb un nou front a part de l’entrecuix i els pits sota el treball dels meus dits, al aparcar, i veient que no hi havia ningú que pogués veure’ns, li baix estampar un petó amb llengua fins on vaig poder arribar. Deixant de fer el que estava fent i obrint la porta de l’acompanyant li soltà, m’has posat molt a to ara mateix repetiria els que hem fet d’altres vegades, llàstima que no tenim temps. De cua d’ull veié que amb astorament s’arreglava els sostens al seu lloc i mirava si s’havia tacat els pantalons amb el meu treball a l’entrecuix. Això em va fer pensar que havia de mirar-me com tenia el penis. Vaig esperar-la per que tingués temps a refredar-se una mica i que ningú es donés compte de com estava d’empalmat. Agafar algunes capses, també va ajudar per apaivagar el moment incòmode.

Com havíem arribat tard, la resta de la gent ja començava a plegar incloses les nostres companyes que havien pujat abans de nosaltres, també elles havien classificat les capses que havien pujat i ja estaven a punt de marxar. Heu tardat una mica, no? Va preguntar una d’elles, la meva companya va saltar hem tingut pana amb el cotxe, no volia arrencar, sort que ell ha tocat no se quin cable i hem pogut pujar sense problemes! Jo afegí innocentment, una connexió dolenta d’un dels cables de la bateria, per sort només era això, si no ja la veig quedant-se a casa d’algú aquesta nit. Ella enrojolí les galtes, crec que sense que ningú se n’adones.

Marxeu, va concloure ja ho acabem nosaltres i en cinc minuts també marxarem. Rere un reguitzell d’adéus a multibanda, ens quedàrem sols. Ni cinc minuts vam tardar en endreçar els que havíem pujat. En acabar, em demanà que la seguís a la cuina, cosa que vaig fer a l’instant.

Allí em preguntà que si era veritat el que li havia dit? Que? Vaig respondre sense recordar el motiu de la pregunta. “M’has posat molt a to, ara mateix repetiria els que hem fet d’altres vegades, llàstima que no tenim temps” em digué fil per randa sense deixar-se ni una lletra. La mirà com si fes molt de temps que no l’hagués vist. I descansant una mà sobre el pit que tenia més a prop, li respongué, Com ho pots dubtar? Mentre segui prement-li el pit entre els dits i m’anava apropant al seu cos. És, que pensar que t’ho hagis fet amb l’altra al nostre lloc, m’ha posat molt gelosa i a més a més amb el que m’has fet al cotxe, m’has pujat el to al màxim i m’han entrat moltes ganes que m’ho tornessis a fer!

Amb un to burleta, li respongué, això ho podem arreglar. I repetí el que li havia fet al cotxe, però ara amb la mà plana, la col·locà a l’entrecuix, friccionant lentament per anar pujant el to del seu cos i excitar-la el màxim, mentre amb l’altra li tornà a pujar els sostenidors per sobre els pits i li tocà els mugrons un darrere de l’altre.

Ella, abans d’iniciar uns tocaments al meu cos es despullà traient-se la roba de la part alta del cos, sostenidors inclosos i es tragué els pantalons i les calces, llançant-les al costat dels seus pantalons. Jo, les agafà a l’aire i me les guardà en una butxaca dels meus pantalons. Encara ho fas això? Quan vull tenir un record, si!

Després amb molt de cura, em despulla  a mi. I va deixar que comences la meva rutina que ella ja coneixia molt be. Tocaments, besos, carícies, mossegades en diverses parts del seu cos, dits entrant i sortint dels millors llocs del seu cos, mentre ella recordava el que m’agradava que em fes amb la seva mà i els seus llavis.

Estrenàrem l’equipament de la cuina en un menú improvisat amb detalls de pel·lícula vella, per acabar aquest episodi amb una penetració que feia temps no realitzàvem. No recordava que les anteriors fossin així d’agradables, eren més una cosa ràpida perquè no ens enxampéssim, però ara que creiem tenir tot el temps del mon em sorprengué, la dolçor i la intensitat del moment. Es nota que has practicat! Li vaig dir amb sorna. Malparit em va dir, però jo sense dir res, la vaig girar d’esquena i torna a encetar un envit que sabia que desitjava. Abans havíem clos sense ejacular, però en aquesta ocasió, des de darrera vaig complir l’escomesa fins al final i sense retirada provocada vaig continuar fins la retirada del penis. Havia valgut la pena esperar tant de temps. Mai havia gaudit tant amb ella, però encara no havíem acabat, ella sabia el que li esperava i ho acceptà.

Baixà del taulell amerat de la cuina fins ara verge, s’acotxa i comença amb el treball oral que ella sabia que jo esperava. Ho va fer molt be, jo sabia que tenia una bona llengua que no sempre feia servir be, però en aquesta ocasió no vaig presentar cap queixa. Quan l’amic estigué recuperat li demanà que em masturbés, i ara si el meu líquid va caure sobre els seu cos nu, barrejant-se amb les gotes de suor que li baixaven cos avall. Això no vil dir que ho tornem a fer! Exclamà, però avui t’ho mereixies, llàstima que m’ho he perdut amb la companya, mereixies que ho hagués fet amb ella abans que amb tu! S’ho va creure. I em demanà que ho féssim alguna vegada més. Ja veurem, vaig concloure. I vestint-me, vaig marxar deixant-la nua i amb tot allò per netejar. M’havia provocat, ho havia aconseguit trencant un silenci de molt de temps, però havia de pagar el preu per fer-ho. En silenci desaparegué per la porta.

Acabaré aquí la narració d’aquell dia, però, van tenir continuació els fets d’aquell dia?, per cert no aclariré amb quina de les dues, si amb una o amb les dues, per separat o junts, una cosa a l’aire, per pensar-ho una mica més.