divendres, 17 d’abril del 2015

Abril ens saludava amb força

 

Abril ens saludava amb força, era el segon permís de la mili i tenia ganes de veure als amics i perquè no a alguna de les amigues, depenent de la seva disposició. A casa hi havia novetats, el mal d’esquena de la mare s’havia agreujat i no podia fer alguna de les tasques de neteja de la llar, com ja ens havia passat abans, però la mare havia tingut el suport del pare i del meu propi. Ara jo estava lunny i res disponible, el pare també tenia una dolència que no li permetia esforços.

Però ja sabem com són els pobles petits, quan convé la família t’ajuda, en aquest cas una cosina una mica separada en el brancatge de l’arbre genealògic, amb la particularitat que amb ells la mare s’entenia molt i tenien molta relació.

La filla de la parenta de ma mare tenia uns sis anys més que jo més o menys, era simpàtica, atrevida i li encantaven les meves ocurrències. I va ser a ella a qui em vaig trobar en arribar a casa en aquest permís d’abril, fent tasques de neteja. Jo m’oferí a ajudar-la deixant el “petate” que duia i anà a agafar una escombra. Va somriure i em digué si ja li volia prendre la feina. No, només volia ajudar-te. Calla i dóna’m una abraçada, i després tot d’un xàfec de preguntes de com m’anava tot, com m’ho passava, i una llista de preguntes que em va costar de contestar. Quan vaig poder l preguntà per la meva família, ta mare ha anat a caminar, ara ho fa sovint des que li va dir el metge i ton pare a l’hort que m’han dit que la verdura t’agrada molt. Jo respongué amb una mena de cara de fàstic que tornà a fer-la riure. Ja no me’n recordava del guapa que era quan reia.

A la setmana següent, jo encara feia el ronsa pel llit, i així evitar que la mare em demanes de fer alguna cosa, en aquestes que vaig sentir com la parenta entrava per ajudar a la mare, i en fer-ho, li digué si pots no facis massa soroll que el xiquet va tornar tard d’estar amb els amics (la veritat era una altra, una altra amb una vella amiga). I he deixat que dormi una mica més. Ella respongué faré tot el soroll que pugui i que s’aixequi el gandul. No dona no, que el pobre aviat tornarà allà baix i no se quan tornarà. Era broma i va dir el nom de ma mare, ella aprofitant que havia vingut la parenta li digué que marxava a caminar com cada dia. Que t’ho passis bé li respongué ella, vaig a canviar-me i començo. Adéu. Adéu.

Jo pensa canviar-se? Si el pare i jo no ens canviàvem mai i ho fèiem amb la roba que portàvem al moment. Em llevà per dir-li si volia menjar alguna cosa amb mi, i vaig veure com entrava a l’habitació dels llitets i amb la confiança que jo encara dormia no va patir en tancar la porta. Com ja feia caloreta i la feina que anava a fer la faria suar i després segurament havia quedat amb les amigues, es despullà del tot i anava a posar-se la bata quan s’adona que jo l’estava mirant, tal i com anava, sense res al damunt.

Jo tingué una erecció que amb els pantalons curs del pijama, semblava més del que era, ella mig enfadada mig amb un somriure picar em va dir poca-vergonya que fas aquí? Venia a veure si volies el pal per treballar, ella va entendre que parlava del meu penis eriçat, i jo li demostrà que duia l’escombra que s’havia deixat al passadís. Mentre li ensenyà l’estri, ella aprofità per posar-se la bata una mica enrojolada. Que t’ho estàs passant bé amb el que has vist?

Suposo que donada la situació si, però penso que hi haurien millors maneres de passar-m’ho be, millor dit de passar-nos ho bé tots dos. Somies truites tu! I el pal el vols o no? Li preguntà. Ella com li havia ensenyat l’escombra es pensà que em referia a ella i digué que si.

Jo deixant l’aparell descansant a la paret, em baixà els pantalons, avui no duia calçotets, i li ensenya l’amic de les grans ocasions que ja es trobava exultant. Que fas? Exclamà amb veu alterada. Si jo t’he vist el més bonic que tens, jo t’ensenyo lo que em sembla que tinc millor!

Un cop passat l’ensurt del moment, amb un somriure s’orella a orella digué: Home, em digué sembla que no està malament, però ara per ara no es gaire pertinent!

Es girà per recollir la roba i començar a fer la feina. Jo tal i com anava amb l’amic tot estirant el coll i com si volés olorar el que jo havia vist, m’atansà cap a ella, era gairebé tant alta com jo, i en arribar el flaire del seu clatell m’aclarí el desig de fer el que m’havia passat pel cap en veure-la nua. S’inclinà per deixar la roba damunt d’un dels llitets i en fer-ho, la bata en el punt on tenia el cul, em tocà el membre tot dur, es llevà amb rapidesa i mirà d’agafar el que havia notat per darrera, agafà amb tota la mà el meu membre, i jo aprofità per la meva banda amb les dues mans de notar la fermesa dels seus pits per sota la bata. Ella dubta una breus instants en tornà a soltar-me, però jo continuà sense deixar la meva presa, alhora que m’apropava encara més el meu cos al seu. No se que va passar, però sense apartar-me les mans, ni separar-se del meu cos, em digué que no era el moment. Jo sabent que si ho deixava potser s’acabaria allí, li desbotonà la bata, i posa els dits d’una mà dins fins cercar el mugró que ja estava estirat senyalant al nord i li començà a acariciar, mentre l’altra mà també havia afluixat la pressió de l’altre pit, però ara buscava entre les cames aquells rinxols que m’amagaven alguna cosa. Amb el dit pertinent, començà la recerca de l’entrada i aquí les seves defenses es desferen com si fossin de sucre.

Tornà a agafar-me el penis i inicià maniobres per masturbar-me. Tots dos semblava que sabíem el que volíem fer, jo al menys tenia certa experiència i un seguit de treballs a  realitzar per a gaudir de l’acte.

Mentre les meves mans seguien amb la seva tasca de cercar el seu plaer, ella anava molt be amb el moviment de la seva mà la qual anava accelerant cada vegada més. Jo estava a punt d’arribar i vaig decidir trencar alguna de les meves normes i fer-ho primer des de darrera, així, que deixant la mà del pubis, li comença a aixecar l’esquena de la bata, ella em demanà que no la deixés així ara que estava arribant. Jo contràriament al que solia fer quan ho feia així i pel motiu que estava a punt d’esclatar, no entra poc a poc, sinó que ho vaig fer una mica més de pressa, troba l’entrada per on volia passar i amb un petit entrebanc, ràpidament arreglat li vaig entrar fins a dins de tot el que vaig poder. Dos o tres embranzides més i em vaig soltar a dins. Que has fet! Era verge encara! Em retirà i mirà la punta del penis amb unes gotes de sang.

Si m’havien dit que sorties amb un noi del poble del costat i havia suposat que ja ho havíeu fet vosaltres dos. Ho vam començar a fer un dia en una de les festes del poble, però els pares van tornar més aviat i justet l’havia posat que va haver de treure-la. Sense saber si havia entrat del tot o no i jo em pensava que si, però ara he notat que no. Comença a plorar desconsoladament, em va vindre al cap els moments de l’amiga que li van dir que el seu home l’enganyava i que jo la consolà amb petits petons i després vam acabant fent-ho. Intentaria de nou aquesta estratègia perquè millores la cosa. Agafa una tovallola de l’armari, el posà damunt de l’altre llitet i li demanà que s’assegués. Ho va fer. Amb el meu braç que li passà  per l’espatlla comença a donar-li petons pel front, per la galta més propera. Com ella anava deixant-me seguir, vaig baixar cap al coll, passant pel tou de l’orella on li pessiga amb les dents, després veient que es tranquil·litzava, li apartà una mica més la bata oberta i li caigué damunt del llit, ara tots dos estàvem nus, i els meus llavis aleshores depositaren els petons en la base del pits i anaren pujant fins arribar al mugró, que jugà amb la meva llengua i que anava fent-li camins de saliva al seu voltant, ella començava a seguir-me de nou i tornà a buscar el membre que l’havia encetat, el tornà a acariciar ara sense la força d’abans ni la rapidesa d’aquells moments.

Ja estàvem estirats per damunt del petit llit i començàvem la tasca de conèixer el cos de l’altre, semblava que la tempesta havia passat, i ella participava molt activament. Tal i com estàvem i com jo ja tornava a tenir ganes d’entrar en ella, li preguntà si volia que ho tornéssim a fer. Em respongué afirmativament, però que ara volia veure’m la cara mentre ho féssim. Com jo estava d’esquena al llit, li digué que puja damunt meu, li ensenyà com ho havia de fer, i un cop col·locada  li digué que m’agafés l’amic i que ella mateixa si volia l’entrés. L’agafà, el notà una mica flàccid i començà a maniobrar amb ell, quan el notà to dur, el va introduir dins seu. Va notar un petit dolor en entrar-lo, li preguntà si volia que ho deixéssim. Em respongué que no i seguint les meves indicacions, em cavalcà per primer cop. Aquesta vegada va gaudir més i comença a emetre xiscles de plaer. Vam arribar els dos alhora i jo en un acte de responsabilitat, abans d’esclatar li tragué i ho deposita a la mà oberta. Ella ara si em besà i em demanà que li acaricies e nou el seu cos. Em llevà ràpidament i anà al lavabo a netejar-me. En tornar, m’estava esperant oberta de cames i braços, oferint-me el seu cos i demanant-me que ocupés els seus llavis una altra vegada en petits petons. Jo n’hi vaig fer uns quant de petits, però després li introduí la llengua, cercà la seva i totes dues van jugar una estona, ensalivant-se mútuament.

Tornàvem a estar molt animats i ella ni se’n recordava perquè estava allí, em lleva i la mirà des de dalt, ara m’apetia fer-li el clàssic. Com estàs? Li pregunta. Molt bé. Ho tornaria a fer però no se si podrà ser! Sense donar-li temps a la resposta, em col·locà damunt d’ella, li apartà una mica més aquelles cames que ja tenia obertes i li introduí de nou el membre, tornava a complir de nou els meus rituals. Ara ja sense temor, ella va prendre la iniciativa tot i estar avall i va ser el millor dels tres. Aquesta vegada no vaig poder ser tant cavallerós i no arribà a temps de retirar-lo, deixant-li dins la meva mostra. M’hauria de llevar i fer alguna cosa que ta mare vegi que encara que avui no he avançat tant alguna cosa he fet, em va dir de repent, recordant-se del motiu perquè estava allí.

Abans voldria que em fessis una altra cosa. Què? Posa-te’l a la boca. Què? No ho has fet mai? Li preguntà. No! Si vols ho pots provar jo t’ho agrairia i a tu segurament que també t’agradarà.

No li costà massa. Es va decidir per provar-ho i li va agradar. A mi em va tornar a fer feliç.

Quan marxes? Em preguntà. Li respongué que en cinc dies. La pròxima vegada ho farem a casa meva, els pares marxen d’aquí tres dies al metge i anant amb el tren tardaran tot el dia, trobes que ho aguantaràs? Veig que t’agradat! Si però no cop ha començat, veig que tens molta més experiència que jo, i vull que m’ensenyis a fer-ho, m’agrada el noi amb qui surto i vull fer.li passar be, perquè m’agradaria casar.me amb ell. I jo no vull ser cap destorb. Farem el que vulguis i quan vulguis. Tens moltes coses a ensenyar, i jo no gaire temps pr ensenyar-te.

No em casaré la setmana que ve, tenim temps, molt de temps per poder aprendre de tu, si vols! Veient el que veig cap home amb enteniment voldria perdre-s’ho. També podem aprofitar els altres permisos si tu vols, cada dos mesos a partir d’ara tindré quinze dies de permís. Però compte jo també tinc altres compromisos. Ja m’ho pensava, em va dir ella, quantes? Em preguntà. Jo li vaig dir més de tres, però si amb mi ja n’hem fet tres! Exclamà. Mes de tres dones, li aclarí. Però tot i el que m’has dit de la teva parella, tu m’agrades més. I vaig acabar aquí, ens vestirem i l’ajudà a fer part de la feina que havia fet, gairebé havíem acabat quan va tornar la mare. Ella li digué que no havia acabat perquè jo l’havia distret i m’havia fet ajudar-la com a castic. La mare li digué, ja saps que no tens cap obligació de venir a fer-ho. Ja ho sé, però ara que l’he convençut. Seguiré venint. Ara marxa, que ta mare t’estarà esperant. Se n’anà a canviar, però no trobava les calces, i va marxant pensant on podien estar i que passaria si la mare les trobava.

L’acompanyo i després acabaré el que falta. En arribar a la porta, li demanà un altre petó, ella em digué que busques les calces perquè no les havia trobat i no volia que ma mare... són aquestes? Si torna-me-les, no que em faig col·lecció i les teves en són unes de les més importants! Això els hi deus dir a totes! Respongué. Segurament digué jo mentre la besava abans de marxar.

No feia ni mig any que havia fet amb una altra parenta, el que més m’agradava de cavals cap a la fosca, i ara s’havia produït de nou el mateix fet de desvirgar una nova parenta, aquesta no premeditadament, però estic segur, que amb aquesta podria repetir-ho més vegades.