dimarts, 7 d’abril del 2015

Cinc anys després d’entrar als tallers

 

Cinc anys després d’entrar als tallers, i amb la meva cap “hippie” ja fora de la feina, van entrar a treballar la seva filla i una amiga seva que el primer any em seguien com aneguets en tot, el que feia. Avisat per la cap de l’enamorament jovenívol de les dues noies cap a mi. Ara ja passat el temps i amb unes noves relacions de treball amb la filla, em semblava que tot hauria acabat i al principi res em va fer canviar l’opinió. Treballàvem molt be i era molt interactiva amb els nens i nenes.

A mitat del primer estiu, en un dels moments en que ens reuníem per planificar activitats o sortides, després d’acabar la feina i treure de la nevera unes begudes, em diu amb una d’aquells somriures que tan be em recordaven a la seva mare, ten recordes del darrer any que la meva amiga i jo vam venir als tallers? I tant, que me’n recordo! La teva mare em tenia amenaçat de donar-te peixet, que eres molt jove i no volia embolic entre nosaltres i em va dir que estaves colada per mi. No podia haver res entre nosaltres. Ah! Va ser ella, ja m’estranyava que amb lo bones que estàvem no ens posessis la vista a sobre ni t’insinuessis.

Pues has de saber que si totes dues estàvem colades per tu i somiàvem que fèiem l’amor amb tu i jugàvem a imaginar-nos com ho faríem i amb qui començaries a fer-ho primer, però va passar l’estiu i tu ens vas deixar a l’estacada. Després ja fora dels tallers no teníem excusa per estar prop teu i van anant passant altres coses.

Si i ara esteu casades i teniu criatures petites, una família, el temps tot ho cura. Segur? La meva amiga m’ha dit fa poc que encara té un compte pendent amb tu i que s’està pensant si l’arregla o el deixa passar. Be, el més assenyat, ara per ara seria deixar-ho passar vaig respondre. I ella afegí, jo crec que aquesta és la millor solució... per a ella. Com! Exclamà jo. Si per a ella ara per ara millor deixar-ho però per nosaltres, millor iniciar-ho, i més que ja no depenc de la mare, no pot dir-te que fer o que no fer! Però estàs casada i amb una criatura petita! I des de quant això t’ha impedit passar-t’ho be amb algunes dones... com ma mare.

Què! Amb ta mare? Ara t’has de fer el sorprès? Si des que us vaig descobrir fent-t’ho a casa nostra, va ser el motiu que em va convèncer que tu i jo acabaríem al llit, i que valia la pena esperar el moment oportú, és a dir ara, aquest estiu, avui!

No! Ni t’ho pensis les coses no van així! Calla “tonto”, no vols saber que et perdràs? A més he repetit moltes vegades de memòria els teus moviments amb la mare i vull, repeteixo VULL provar-los jo com ho va fer ella, o es que som tant diferents. A més, recorda que se com t’excitava la mare i jo també ho se fer. Però no aquí.

Anem a casa teva, que tinc entès que tens un bon laboratori per a fer aquest tipus d’experiments i et puc assegurar que no te’n penediràs. A més a més aquí tens la prova que et contradiu. I posant-me la mà sobre el penis, aquest va reaccionar a l’envit sense fallar ni un mil·límetre. Em besa a la boca com una carícia i em digué anem, que de tant parlar, m’he posat molt animada i amb ganes de fer-ho.

Cinc minuts més tard, ja dins de casa i amb la clau al pany com feia sempre, es girà, anava davant, i com sa mare em va agafar la cara amb les dues mans i ens besarem, ara no tan suaument com en la darrera ocasió. Ara ja no s’amagava res de res, si en algun moment ho havia fet. Duia un vestit curt, per damunt de la mitja cama, asseguda gairebé se li veien les calces i els pits restaven tapats per un tros de la tela del vestit creuat i lligat a la cintura. Com encara criava el nen amb llet materna, tenia uns molt bons pits, durs i de bon veure. Pots tocar el que vulguis, em va dir, ja fa molt de temps que en tinc desig i em sembla que ara és el temps d’iniciar-ho.

Jo ja em notava que anava fort amb el tema i realment estava molt be com per rebutjar l’oferiment que tenia al davant. Contràriament a les meves costums de tocar abans d’encetar, en aquesta ocasió vaig volen encetar primer, i vaig deslligar el vestit, molt fi, me’n donava compte aleshores i també un xic transparent que amb l’emoció del moment se m’havia passat per alt. M’estaria fent vell?

Com j imaginava no duia sostenidors, però si un protector de mugrons per si començaven a soltar llet. La panxa llisa tot i que feia poc temps des del part, les cames ja ho havia vist per la minsa mida de la faldilla. El que veia m’agradava força, i per dins del cap començava a agrair haver fet cas a la mare. Primer amb ella que ho vaig aprofitar molt i ara amb la filla que també semblava de molt bon aprofitar.

De seguida vaig voler reconèixer els pits, però ella m’aconsellà de no fer-ho fort  perquè li feien mal i perquè podien treure llet. Vaig ser molt curós en la primera presa de contacte. Molt dolçament, vaig començar a conèixer aquells pits, amb els dits i amb la llengua, mentre l’altra mà per no perdre la costum, buscava l’amagatall sota les minúscules calces. D’entrada em va deixar fer, pel que es veia si que feia temps que això passes i per aquest motiu s’ho deixava fer tranquil·lament. Poc després, també ella va voler agafar la iniciativa i com en una situació ja viscuda diverses vegades, em va començar a despullar, passant les mans per damunt dels pits i fent-les girar en cercles cada cop més petits, després em tragué els calçotets i començà a acariciar el penis que ja estava erecte. Li tragué les minúscules calces i les vaig tira per sobre d’on descansaven els meus pantalons, i li vaig aclarir una petita costum.

Si ja recordo al meu pare preguntant a la mare per un parell de calces  molt boniques que li havia regalat i que mai les hi havia vist posades, les deus tenir tu, no? Suposo que si! Perquè amagar-ho?

T’ho faig com ho vaig veure fer-li a la mare o canvies d’hàbits quan ho fas amb les filles? Normalment si les filles ens descobreixen volen fer el recorregut de les mares. Que hi ha més casos de mares-filles? Si en un dels casos la filla ens va enxampar quan ho feia amb sa mare per darrera, però com anava carregada i jo gairebé tapava a la mare, no se’n va donar compte. Sort que ja havia acabat aquell acte, haguéssim pogut seguir, però la mare es va posar molt nerviosa i ho vam deixar així. Vas seguir fent-ho amb la mare? Després d’aquella vegada no, perquè li va entrar a la ceba que en marxar ella m’ho havia fet amb la filla! I no ho vas fer-ho, seria una passada! Si, ho vam fer dues vegades i la segona va voler repetir lo que havia fet amb la seva mare, encara que ella no sabia que ho era, li deia la vella. T’ho estàs fent amb una vella! Si podria ser ma mare! Va cridar quan ens vs trobar fent l’acte sexual. Però deixem aquestes històries o si vols, podem parlar-ne tot el que vulguis.

No! He vingut per fer realitat un desig de fa molt de temps, això només era curiositat.

I abaixant el cap començà posant.se el penis a la boca i inicià l moviment d’entrar-lo i treure’l de la boca, iniciant una creixent onada de plaer. Jo maquiavèl·licament, li agafà el cap i li donà més ritme als seus moviments, volia que li passes a ella el mateix que a la seva mare al cine. Estranyada pel canvi de ritme, no va voler aturar-me, i alhora no se’n va donar compte que jo arribaria mes aviat a ejacular, i si no ho remeiava, ho faria dins de la boca. Arribat el moment en que notava que el penis començava a fer contraccions, va voler aturar-ho, però no va ser a temps, i una a una, va anant engolint els esclat del meu semen viatjant cap a la gola.

Quan es va recuperar de la situació, li vaig explicar que la primera vegada amb sa mare, ells es va treure un mocador de la butxaca i es va netejar les comissures de la boca i després la punta del meu penis. Molt acurada ta mare. I també ho vau fer aquí? No, en un cine a la capital veien una pel·lícula eròtica, que no sabíem que feien, hi vam entrar per estar fresquets. I vau sortir acalorats! Si, una cosa així mes o menys. Per segon cop, deixem la xerrameca que ara ja m’has posat a cent i tinc moltes ganes de jugar amb tu!

I vam jugar, ella recordava cada un de les coses que ens va veure fer a la seva mare i a mi, i crec que no va perdre el fil de la narració, recordava que havia fet amb sa mare totes aquelles coses, però no podia afirmar si les havíem fet totes el mateix dia. Ha veure si ens havia enxampat més d’una vegada?

Ara ja tenia en la memòria la geografia d’un altre cos, aquest jove, amb l’afegitó de ser lactant, aquest era el primer cas que em duia a la boca i a altres parts del cos. Amb l’exercici els nostres cossos excitats treien gotes de suor que cada un de nosaltres eliminava de la pell del company d’aventures eròtiques. En el moment en que solia acariciar els pits de les amants, i mossegar els mugrons, vaig recordar les característiques de la meva companya i en lloc de fer el pessic o de prémer amb les dents, vaig començar a xuclar ara el mugró esquerre, ara el mugró dret, i al poc sobresortien de tots dos, petits reguerols de llet que lentament llepava amb la llengua, despertant xiscles de plaer en la meva jove companya, quan semblava que aquests defallien, inicià una nova invasió, ara a la part del pubis amb el meu abanderat pel davant, poc a poc obrí les cames per deixar la fortalesa a l’abast de les tropes atacants, distrets ela defensors per l’atac als mugrons.

Va ser la segona ejaculació, aradins del seu cos per una altra obertura i que feu que aquells esglais que anaven minvant tornessis a elevar el seu to agut i vibrant. Ja havia comprat aquell somni d’adolescent que la seva mare temia, però que arribava en una època més pertinent.

En acabar, tota amerada i amb les mans a la cara, em besa per tots els centímetres de la pell donant-me en tre bes i bes les gràcies pel somni acomplert.

Estarem una estona parlat mentre els dit dibuixaven signes al·legòrics en la pell de l’altre i raonablement una estona després, em demanà que li fes per darrera com havia vist que li feia a la mare, i que si us plau, que surti amb el beatífic somriure a la cara que li vaig veure a la mare. Ho he intentat amb el meu home però n’he sortit escaldada.

Iniciarem una segona tanda de jocs per fer el camí a la segona penetració que ella tenia tan beatificada. Els dits recorrien l’esquena, el cul, passaven per entre les cames camí dels rinxols davanters, arquejava l’esquena deixant a l’abast del dolç atac dels meus dits els seus pits carregats de l’armament làctic que ja havia provat, i sense esperar-s’ho, va notar la lenta escomesa del penis que entrava lenta però continuadament en el seu viatge interior, fins arribar a complir la fita proposta i un cop allí recular poc a poc per tornar a iniciar una nova escomesa, encara no sabia el truc de la mare per retardar el meu buidatge de semen, però tot i així va durar prou, com per poder mostrar un somriure de comissura a comissura com m’havia demanat.

Ja començava a, de nou sentir aquell enamoriscament del seu cos, que amb la seva mare va ser gairebé etern. Seria ella la successora legitima al meu llit ocupant el lloc de la seva mare? No ho creia, era jove i aquest cas havia estat una mena de rebequeria sexual, que no s’havia complert per culpa de la seva mare, a la qual havia enxampat fent-ho amb el seu propi desig.

No es va acabar la nit en aquest envit, la nit, va ser molt més llarga, no se com s’ho va haver de muntar amb l’home i la criatura per saltar-se alguna de les sessions d’alimentació de l’infant i amb quina excusa i jo preferia no preguntar per si marxava i em quedava sense el plaer que havia tingut tota la tarda. El plaer no era solament fer l’amor amb ella i conèixer tots els seus amagatalls i tots els punts que l’excitaven, un molt bon punt de plaer, era veure-la nua a l’abast de les puntes dels dits i... tocar-la, era tenir aquella boca entreoberta i poder-la besar o pessigar amb les meves dents, era tenir tan a prop la vallada humida i... entrar-hi a fosques a trobar el seu tresor, era voler pujarà les muntanyes màgiques que soltaven llet calenta i només allargar la llengua per a gaudir-ne. Aquell cos era ara el meu palau màgic on tots els somnis que podia tenir se’m farien realitat.

Però ben conscient de que la bombolla podia esclatar en qualsevol moment, ara que aquell somni ja s’havia fet realitat.

Mentre pensava aquestes coses i anava jugant per sobre la seva pell, ella em digué: Ara només em falta convèncer a la meva amiga perquè també li facis lo mateix i la felicitat de les dues seria complerta. Però hi ha un problema, ella no es tan llençada com jo i no tenia motivacions extres per fer-s’ho amb tu, a menys que també sa mare caigués entre les teves cames! Què animal que ets! I de veritat et penses que això passarà? Si de mi depèn! Si!

Ah! I si tot surt be, ens podríem muntar un trio! T’hi atreveixes? Sense temps per respondre, em va besar ben fort i comença de nou a masturbar-me. Mentre segui masturbant-me, em diu: feliç aniversari! Jo estranyat, li pregunto: Quin aniversari? Tonto, el nostre, avui és el primer dia que ho hem fet, ara cal anar sumant aniversaris. T’estimo! Com sempre t’he estimat! No m’estranya que la mare s’ho jugués tot per estar amb tu! Tot i que ets un poca-vergonya. Un poca-vergonya adorable. I en una veu sortida del fons del cor i amb llàgrimes als ulls, em repetí: T’estimo, gairebé tant com la mare, però espero poder aprendre a estimar-te molt més.

En acabar de dir aquestes paraules, desvià el penis que tenia entre mans i el posà ben endins, com si fos el regal més bonic, i ella el volia embolicar personalment.

Quan de temps pot durar aquest instant, si fos amb tu... eternament, amb ella, fins que em diguis prou. Però també l’estimo, com estimo el seu cos i el que em diu i el que em fa, i el que calla i com em mira quan no pot parlar. Si aquesta ocasió haguessis pogut ser tu, el cel encara estaria esclatant estels de nit com focs d’artifici, si estant tant a prop, tu haguessis volgut ni la meitat que elles han volgut, jo seria infinitament més feliç per tota l’eternitat i això que els meus dits han tocat la teva pell de la mateixa manera, que els teus pits m’han fet somiar la finor de l’univers, però tot s’ha quedat en un parlem...