divendres, 10 d’abril del 2015

Em trobava al meu estudi

 

Em trobava al meu estudi, quan amb puntualitat es presentà a la porta de casa. Obri la porta i cridà amb el nom de ma mare per si algú la sentia en entrar a casa. Vaig sortir de l’habitació i la trobà tancant la porta a la seva esquena, duia una bata d’estiu, amb els botons cordat gairebé fins dalt de tot. Bon dia! Li vaig dir, que venies a veure a ma mare? Ella, alça la mà i m’acaronà la galta esquerra, mentre s’apropà a besar-me. Jo, amb la meva costum inquisitiva, li tocà els pit per sobre la roba i notà que no duia els sostenidors, cosa que m’alegrà. Veig que ja vens preparada li digué a cau d’orella. Ta mare, no hi es, l’he vista marxar des del cantó del carrer!

I no vols perdre temps? Jo tampoc. Li deia mentre anava desbotonant-la dels botons de dalt. Un cop amb l’espai adient li apartà la part de la bata oberta i admirà els seus pits a l’aire. Vaig buscar el mugró amb els llavis i el petonejà primer i després el mossegà suaument, produint-li un lleu esglai que se li escapà.

Continuà desvestint-se fins treure’s tota la bata, es queda amb les calces, unes noves que encara no havia vist i que ja pensava guardar a la meva col·lecció. S’atansa a mi per fer-me notar l’escalfor del seu cos, mentre iniciava una maniobra d’aproximació al meu amic que començava a mostrar la seva eufòria. Jo respongué posant en el seu entrecuix la mà oberta i avançant amb el dit cor pel tall del mig. Golosa va tornar a besar-me, i les llengües començaren una lliçó d’esgrima dins la seva boca, semblava que aquesta vegada acabaria perdent la lluita per l’energia que hi estava posant.

Anava a despullar-me quan li digué que aquesta vegada volia fer-la meva al menjador, per recordar-ho en ocasions posteriors i que si ella i era present, indicar-li amb la mirada el lloc on ho havíem fer per sense entendreu ningú ser de nou còmplices de la repetició mental del joc que faríem. Hi va estar d’acord. Tal i com estàvem vam encaminar-nos cap el menjador. Jo vaig tancar en clau la porta del carrer, i ella gairebé nua va començar a caminar. A mig passadís vaig arribar a la seva alçada i des de darrera les mans li acaronaren els pits amb una mica de força, sense esperar-s’ho, al menys em va dir això en notar les mans es va posar més tensa estirant l’esquena amunt, jo vaig aprofitar per enganxar-me a ella i que notés que ja estava en posició de ser operatiu.

Em despullà en entrar al menjador deixant oberta la porta per veure dees d’allí algun moviment a l’entrada. Es tragué les calces que deixà en una de les butxaques del pantaló, no abans de besar-les en una silent dedicatòria. A partir d’aquell moment iniciarem la nostra particular lletania de tocaments, besos i carícies, sense passar gaire temps per que  veiés que ja podia escurçar la seva alçada i arribar a la de l’amic. Se’l va posar dins de la boca i començà a fer allò que tant m’agradava, amb els llavis, xuclant, amb la llengua donant-li voltes i sense esperar a que l’ejaculació fos efectiva, la vaig alçar girant-la a l’hora, la vaig posar de panxa al sobre de la taula i la penetrà pel darrerà, com de costum, li agafà de nou els pits i li vaig fer uns massatges giratoris col·locant els mugrons entre els meus dits, prement de tant en tant els dits uns contra els altres per pressionar els mugrons presoners, això l’excitava delicadament i va provocar que el seu cos accelerés els seus moviments i de retruc els meus, fent-me arribar en una curta estona de temps al final de l’acte amb una nova estrebada dins seu. Els seu cos començava a brillar en la penombra del menjador i això m’excitava més. Sense treure’l de dins i amb el marge de maniobra del que disposava, li començà a llepar les gotes emergents amb la punta de la llengua a cada contacte, el cos nu d’ella anava fent petis saltirons que feia que l’amic es trobés de nou cada vegada mes a gust, i des de feia temps, començà a enfortir-se sense haver sortit de la cova màgica. No tardarem gaire en iniciar de nou la dansa eixelebrada del desig i el goig que de nou sentíem en fer-ho. Cada cop els batecs eren més forts i més ràpids, ella deixà una de les mans per tapar-se la boca i jo seguí prement els pits amb gust de tots dos. Acabà tot en un vertiginós esclat de nou dins seu.

Després ja amb el membre fora, es girà i ens besarem tant fort com podíem. Vaig jugar una estona més amb els seus pits ara veient-los de cara. Després, recordà que la seva roba estava en el meu estudi i que per una urgència no arribaríem a temps per que es vestís. Anà a buscar-li la roba, i la penjarem darrera de la porta el lavabo per si es presentes una emergència. Al fer-ho, penjar la roba, em va seguir dins del lavabo i encara que no era gaire petit, els cossos es tocaren, i em va fer vindre ganes de tornar a entrar dins d’ella. S’inicià una nova ronda de tocaments i petons i arribant al moment àlgid de la meva erecció, la vaig posar d’esquena al plat de dutxa, sota la carxofa i obrint-la de cames, iniciarem una nova penetració, ara de cara, amb una baralla de llavis contra llavis i trobades de llengües entrant i sortint duna boca a l’altra. Després d’una estona, s’obrí de cames i m’insta a culminar l’acte, cosa que no em vaig fer repetir cap vegada més. Fou una entrada ràpida amb intensitat i ritme frenètic, procurant que l’esquena no rellisques per les rajoles degut a l’humitat del seu cos. Deixà de besar-la per xuclar els pits i mossegar els mugrons, sabent que això l’excitava molt, fent-ho, accelerà el ritme del moviment del seu cos, fent-me arribar a l’esclat que vaig soltar tot dins d’ella novament. Una vegada havent acabat, vaig voler seguir jugant amb els seus pits i mentre la llengua anava fer un recorregut pel perímetre alternatiu dels dos pits, les mans anaven prement els seus glutis per notar-la cada vegada més a prop meu.

Per aquells instants va sonar el rellotge del menjador marcant una hora en punt, i em va preguntar que quina hora era, mirant el rellotge li vaig dir, i ella em soltà que se n’havia d’anar a fer el dinar, que ja quedaríem per una altra vegada. Si ets tan puntual com avui no tinc res a dir, li vaig contestar. Però ja saps que m’agrada que em facis abans de que marxis. Acabant-se de botonar la bata com a única peça perquè les calces es trobaven als meus pantalons, estant jo encara despullat, es va recollir, agafà els penis i se’l posà a la boca fent-me un excel·lent treball. Encara no havíem acabat quant van trucar a l’intèrfon de la porta, en respondre amb ella encara enganxada per la boca, vaig respondre que si podia tornaren cinc minuts perquè estava resolent un altre assumpte que acabaria aviat. La visita em va respondre que d’acord, tornaria en cinc minuts.

Ella va deixar el que estava fent, i mig enfadada em va preguntar si ella era només un assumpte, i jo li respongué que volies que li digués a ta filla que tenia a sa mare enganxada al piló. No recordava que avui teníem repàs. Ara esperat, quan torni li diré que entri a l’estudi i que comenci a preparar-se i mentre tu surts i marxes pel darrera. Ella em va dir que no, que sortiria per la porta del carrer de baix i que així no se la trobaria.

En aquestes, la noia va tornar a trucar i mentre la mare sortia per la porta de baix ella entrava per la principal. En marxar la mare va sentir la meva recomanació que comences a preparar-se pel que anàvem a fer. La vaig acompanyar a sortir per la porta de baix i abans d’obrir-la ens vam acomiadar amb tocaments i amb una mirada ràpida del seu cos nu llevant- li la bata amunt fins el cap amb petons per les parts més sucoses del seu cos. Un petó d’aquells que tardes en oblidar va ser el comiat de la trobada. Després de tancar la porta vaig anar cap el estudi on m’esperava la seva filla per preparar unes assignatures pendents del primer curs de la facultat.

Devia de fer l’olor del que havíem fet la mare i jo, perquè de seguida em va dir que volia passar de la teoria de les classes i anar a la part pràctica de les lliçons. Per allargar-ho una mica, em vaig fer el despistat i li preguntà que de quina assignatura parlava. Ella, apropant-se tant com va poder, em va dir, de la que vam començar fa dues setmanes! He d’aclarir que des de que venia al meu repàs des de finals de maig, ho havíem fet tres vegades i exactament la darrera ja feia gairebé dues setmanes.

I, a que es deu aquest interès ara, si aviat tindràs els exàmens? Li preguntà fent-me el ronso. Tinc ganes de passar una bona estona amb tu, si pots es clar! Que tens algun dubte pel cap? Home, tot depèn del teu proper moviment! Li premé el cul ben fort i la apropà cap a mi per que notés si estava preparat per ajudar-la a passar-s’ho be amb mi. Somrigué, m’havia provocat i jo havia respòs com ella volia. En aquesta distància, el següent pas era un petó marca de la casa, un que feia poc havia deixat en els llavis de sa mare.

Una vegada el petó s’havia afluixat, l’apartà per mirar-la de dalt a baix. La meva mà descansa en el seu pit i li besa el coll mentre li anava acariciant la part del seu cos on descansaven els meus dits. Ella em deixà fer i a l’hora inicià una avançada vers la cremallera dels pantalons. Duia una samarreta de tirants i una faldilla curta, mentre ella avançava pel meu territori, jo ho vaig fer amb l’altra ma per sota la faldilla, arribant a l’entrecuix en el mateix instant que ella arribava al meu amic. Comença a masturbar-me quan jo ja tenia els dits a la porta de la seva cova humida. Entra un parell de dits dins i comença a fer el mateix joc que ella. Amb l’altra ma, li lleva la samarreta i els sostenidors, tenint a l’abast de la boca els menuts mugrons que demanaven ser succionats i mossegats. Ella per la seva banda es tragué la faldilla i les calces, en aquell moment vaig decidir de quedar-me-les, fent un bon pas, les de la mare i la filla el mateix dia, cosa que segur que algun dia podria repetir amb alguna altra parella de familiars.

Nus tots dos i amb l’excitació molt avançada, vam avançar en els exercicis i en pocs instants començarem una penetració pel darrera, mirant ella per la finestra amb la persiana abaixada i jo com sempre prement aquells pits que volien créixer, just acabada de fer l’ejaculació amb el protector posat per si de cas, ella cridà ma mare! Sort que ja havíem acabat perquè aquell crit va fer que l’amic es desinfles. Espantat per les meves pròpies raons, li preguntà que dius? Ma mare que esta aquí al davant parlant amb la teva veïna i tu i jo aquí dins fent-ho, que fort! Que xulo, llàstima que no podré contar-li! Ni pensar-ho! Tu no li has de dir res d’això. Que passa, que del ensurt se t’ha pansit? Si! Li contestà, però si vols ja saps com tornar-lo a animar li digué punxant-la. Es girà. Em besa ben fort de nou i respongué ara veuràs! Va baixar fins arribar a l’alçada adequada, va treure el protector ple, li va fer un nus, el tirà a la paperera –jo ja el retiraria d’allí mes tard- em netejà el penis amb un mocador de paper del paquet que tenia en la llibreria, el tornà a llençar a la paperera, aquest no el retiraria i se’l posà a la boca. Tenia un estil diferent a la seva mare, però també m’animava l’element força be. Per fer-li purgar una mica l’ensurt d’abans, li agafà el cap entre les meves mans i accelerà el ritme d’entrar i sortir del membre de la seva boca, cosa que en principi li va fer gràcia perquè ella també va reaccionar fent-ho més ràpidament. Amb aquesta reacció en cadena, ja justet vaig poder treure les mans del cap poc abans de l’esclat de sement dins de la seva boca. Ara l’ensurt el va tenir ella no s’ho esperava, i en acabar d’engolir-ho es llevà de presa i com si estès enfadada va exclamar, com has pogut?

Jo murri, li preguntà segur que no ho vols aprofitar, ensenyant-li el meu membre encara excitat.

Mirant-me als ulls, s’obrí de cames posant-me un nou làtex protector l’agafà fort, el col·locà en direcció a la vulva i s’apropà lentament fins que iniciarem rítmicament els moviments rituals de la penetració amb els llavis lluitant entre ells per veure quin dels dos parells ho feia millor. Jo l’aguantava amb les mans prement.li el cul, i ella s’aferrava al tors clavant-me les ungles per no perdre ni un dels instants del que estàvem fent. En aquesta ocasió la activitat es va allargar una mica més perquè havien estat molt seguits els dos actes i pel que es veu, s’anava recuperant mentre ho fèiem. El protector va quedar més buit que l’altra vegada, però, era comprensible. Va repetir la maniobra de retirar-lo, fer-li el nus i llençar-lo. També me’l va netejar aquesta vegada. I tocant-lo amb molta cura amb un somriure sorneguer, li digué mentre tornava a baixar al seu nivell, pobret la –dient el seu nom- t’ha fet treballar molt avui, però tranquil suposo que podràs descansar una mica després i mirant-me a mi em preguntà no es veritat? Jo, somrient vaig callar.

Encara tenia ganes de tenir-la entre les mans i no podia deixar-la marxar sense fer un nou repàs del seu cos amb les meves mans i amb la boca i la llengua. Cosa que vaig fer pel seu gust i plaer.

Mirà l’hora, digué ens hem passat mitja hora del repàs, però li diré a la mare que has dit que ens ho faries de franc perquè no ho acabava d’entendre. Et sembla be? I tant li respongué mentre la tornava a proper amb les mans al seu cul, l’amic intentant aixecar el cap i els llavis fent un últim intent de reconciliació. Jo encara nu, vaig anar veient com es vestia, un cop va acabar, ho vaig fer jo, tenia pensat sortir al carrer amb ella i veure-la com se-n’anava cap a casa mentre recordava alguns dels moviments que havíem estudiat junts aquella estona. Un cop vestit, obrir el finestral perquè la fortor de l’aire es diluís, amagà de forma barroera els dos protectors de làtex que havia en la paperera i en obrir la porta del carrer entrava la mare que tornava dels encàrrecs que havia anat a fer, tot havia ant com un rellotge.

Encara estàs aquí? Li preguntà. Si ara me’n vaig. Hi he estat una mica més perquè no entenia unes coses, però m’ha dit que no m’ho cobrarà.

La mare esvalotant-me el cabell, va comentar es que es molt bon xiquet, el meu. I entrà. Si molt bo va respondre ella amb un gran somriure i llençant un petó a l’aire marxà carrer amunt.

Jo com havia previst, la segui mirant i recordant algunes escenes del que havíem fet, en arribar a la primera cantonada, es girà i veient que no es veia a ningú amb un moviment ràpid de cul es llevà una mica la falda i ensenya un xic d’aquell cull que no duia les calces. Jo des de la distància li cluca l’ull i entra de nou a casa. Havia d’ajudar a preparar el dinar per quan entres el pare, dinar tots tres plegats