diumenge, 5 d’abril del 2015

Era per la Festa Major

 

Era per la Festa Major, de nit i estranyament jo tornava aviat cap a casa, no tenia ganes d’orgues ni m’apetia estar amb la colla.

A mig camí de casa  una colla, m’atura i em pregunta si feia retiro, a la meva resposta afirmativa, em preguntaren si podria acompanyar a una veïna cap a la seva casa, vaig mirar i en reconèixer a la filla de la meva amiga, vaig moure les espatlles donant un minúscul gest d’acord.

Es que està molt carregada i no para de dir bestieses i ens posa amb compromisos amb la gent que passa.

Tranquils, cap problema. I me la vaig endur, sentint la seva xarrameca tot el camí. En arribar a la seva porta, no hi volia entrar, que em diran de tot que mon pare em pegarà. No, espera que se’m passi una mica.

La vaig entrar a casa i per sort els pares devien estar al ball, li digué que s’estirés damunt del meu llit a dormir una mica que ja la cridaria per anar a la seva casa. Ni acabar de donar-me les gràcies, en posar el cap al coixí ja estava al país dels somnis.

Per no estar allí mirant, i a més no tenia ganes de veure la tele, vaig decidir sortir al carrer a fumar una cigarreta. Encara no l’havia tret del paquet, que sa mare va sortir del portal.

On va vostè tant mudada, a lligar de nit? Li vaig dir sense cridar, però que em sentís. Ai poca-vergonya, que fas aquí? Que no estàs amb les teves amiguetes i a veure que en pots treure!

No si jo els terrritoris de caça no els tinc per allà baix, els tinc més amunt. I mentre parlava m’anava atansant cap a ella. Ella retrocedí, posant-se a l’ombra del seu portal a punt de començar a pujar les escales, i m’esperà. En arribar també tapat per la foscor del portal em vaig arramblar tant com vaig poder, fins tocar-nos els llavis. La mà va anar directa al pit i comença a tocar.

Tu no perds el temps! Perquè? Seria un pecat si ho desaprofités! És un pecat el que fas! Més ho seria si ho deixés perdre! Em va tornar a besar per tallar la conversa. Després d’uns tocaments mutus, li preguntà que hi feia aquí en lloc d’estar al ball. Em respongué que el seu home no estava fi i que havia volgut tornar aviat. I sense anar amb ell,  això, com es que no t’has tret els sostenidors, preguntà sense deixar d’anar tocant per damunt la roba.

Que passa que els enyores? Si! Que mels ensenyes? Lentament es descordà el vestit i li veié uns sostens molt bonics, la primera vegada que els hi veia, suposo que era per ser festa major.

Guaita que tens aquí, si sembla que estan més bonics tapats que a l’aire, digué besant-li el pit esquerra. Treu si es així els torno a tapar i començà a fer l’esme de tornar-se a tapar.

Treu gateta, que ja saps com m’agraden a mi els teus pits! Si, en remull de la teva llengua, bavós!

Jo li dic, que et sembla si anem a estudiar una mica de geografia al meu estudi. Es cordà el vestit ara sense sostenidors, que va deixar en un racó amagat de l’escala i vam anar cap a casa meva, i jo sense recordar-me que sa filla dormia al meu llit. Al arribar a casa mentre tria la clau i la posava al pany, amb l’altra mà vaig anant temptejant els pits lliures sota el vestit i començà a tenir una erecció que ella va notar de seguida del junts que estàvem.

Com l’estudi era la primera habitació en entrar a casa, només tancar la porta del carrer, la vaig començar a despullar i a posar la mà sota la faldilla mentre ella caminava sabuda d’on era el corralet on fèiem les festes ella i jo.

Just arribar a la taula que em servia de suport per a les penetracions, ja estava només en calces i la boca molt ocupada buscar al seu amic amagat. Les calces eren a joc i li feien una part baixa molt atractiva.

Que un regal del teu home per aprofitar-lo aquesta nit? Pues si, aquesta era la seva intenció, però l’aprofitarà un altre, no? Si es per mi, no ho dubtis, anem per feina! Però aquestes me les guardo de record. I abans de treure’m els pantalons me les vaig posar a la butxaca dreta.

Semblàvem un matrimoni pels rituals que teníem. I els vam fet tots, tocaments, llepades, mamades, tocaments una altra vegada, masturbació, i quan la cosa ja estava animada que normalment no li costava gaire, la vaig penetrar com la darrera vegada quan el seu home tornava cap a casa, mirant-la als ulls i premen  ben fort cap a dins, fins esclatar. Encara no sabia com ho feia però em treia les ganes de fer-me-la d'on no en tenia i em donava molt de gust. M’ho sabia fer molt be.

Després lo de sempre, petons, carícies, anant cercant tresors amagats i humits, aixeca el bastió rendit del company, més petons, més carícies i el principi d’una nova masturbació, primer amb la boca i quan ja s’aixecava l’ànim amb la mà i orientació per fer la penetració, aquesta vegada pel darrera.

Mentre anava entrant pausadament de nou, li acaronava els pits rinxolant com feia casi sempre els mugrons, i pessigant de tant en tant per motivar la seva excitació. També li mossegava el tou de l’orella seguit d’un treball amb la llengua per la zona. El temps anava passant i amb el plaer del moment ella va començar a fer els xiscles una mica més forts fins que ho exclamà sense voler al màxim en el moment de buidar dins d’ella.

En aquestes que sentim darrera nostre una veu que deia: No fotis, t’ho estàs fent amb una vella, si podria ser ma mare.

Ella la meva amiga, esglaiada per haver reconegut la veu, no sabia que fer, si girar-se i demanar disculpes, si quedar-se quieta i fugir després, era un guirigall de pensaments contradictoris i la cara se li anava ficant de tots los colors.

Imaginat la imatge de la situació, la mare despullada de cara a la paret, amb el meu penis dins per darrera, les meves mans fregant els pits, el meu cap tapant el seu, mentre li mossegava l’orella i li deia fluixet que no es gires pel que més volgués, i la cirereta de la funció, la seva filla completament beguda a l’entrada de l’habitació amb ganes de dormir-la i emprenyada perquè l’havíem despertat i el més gros de tot perquè era una dona gran, tant gran i fora de la nostra edat que fins i tot podia ser sa mare. Ara me’n ric, però en aquell moment els collons em pujaven i baixaven  pel que podia passar des de les dues bandes.

La situació es va arreglar marxant la filla al meu llit per seguir dormint, emprenyada. La mare mentre s’anava posant el vestit per marxar (sense calces), en aquell moment n’hi pensava, i esbroncant-me perquè com era que sa filla havia sortit de la meva habitació i jo no li havia dit res, que si també m’ho havia fet amb ella, desvirgant-la, perquè segons sa mare era verge.

I quin poc  seny per haver-ho fet allí tan a prop de la seva filla. Em vaig disculpar per l’oblit, no pels fets, que en veure-la em van venir ganes d’estar amb ella i que no vaig pensar en res més.

Ja en parlarem una altra estona, em toca la galta, em va fer un petó als llavis i quan jo anava a fer com sempre de tocar-li els pits en marxar, em va rebutjar i marxà corrents cap a casa seva.

Em vaig quedar allí despullat, sense saber que fer. I vaig decidir anar a parlar amb la filla, despullat, si ja m’havia vis així que no calia fer tonteries amb el fet.

S’havia endormiscat, més per l’alcohol que per la son, entrà a l’habitació i li pregunta perquè s’havia presentat a l’estudi si pels sons ja s’imaginava que estava fent. Em respongué que estava emprenyada per despertar-la, que l’estàvem posant calenta i que en tenia curiositat per saber amb qui m’ho feia a casa meva, que això volia dir que ho havíem fet més vegades.

O no! Vaig exclamar jo fent-me l’emprenyat, podia ser un aquí t’agafo, aquí t’ho faig normal.

Ella no deixava de mirar-me tot nu, en especial el penis pansit, i jo em vaig imaginar que si l’havíem posat calenta com deia, encara ho estaria i més com em mirava el sexe.

Com sempre va sortir la meva vena eixelebrada i tocant-me el membre li insinua si volia acariciar-lo ella també. Va saltar amb que passa que la vella t’ha posat calent i no t’ho ha sabut fer?

No crec que mai en sàpigues tant com ella, potser podria dir-li que et doni classes per satisfer un home.

Acabada d’enrabiar, com jo volia i com si de cop li hagués marxar l’efecte del que havia begut, es despullà i em preguntà, que et sembla. Pel que veig, notable, però encara falta la part pràctica.

Que vols que et faci, preguntà? Comença per conèixer amablement el teu nou amic, petoneja’l, llepa’l, i sense parlar més vam començar, ara amb la filla, el que feia un parell d’hores feia amb la mare. Evidentment, no afirmaré que ho feia tan be com la seva mare, però, li posava les ganes que la ràbia li deixava.

Després d’una estona acariciant-la i reconeixent aquell cos nou per a mi, li vaig preguntar si volia arribar al final amb la penetració, pensant el que m’havia dit la seva mare, que era verge.

Que passa, que amb un cos de veritat, sense estar arrugat, no t’atreveixes i tens por que el teu nenet et falli? Em respongué tot rient. Ara l’enrabiat vaig ser jo, segur, li vaig tornar a preguntar.

Si posa-me-la ja i no parlis tant. Esperant la resistència de la seva virginitat vaig començar l’escomesa, però de verge res de res. Ja estava estrenada la noia. Em va demanar de treure el penis abans d’ejacular, per si de cas, amb la menopàusica t’ho pots permetre però amb mi millor no córrer riscos, vaig estar d’acord, sense saber que abans de l’any següent ella tindria un nou germà i jo potser un fill.

Vam arribar al final, però la cosa no va acabar allí. Quan tornava del lavabo de netejar-me el que havia tret. Em va dir que encara no havíem acabat, que volia que li fes com m’havia trobat amb la vella, si jo podia es clar, va insinuar. Amb l’amor propi al cent per cent, em vaig estirar al seu costa al llit i li vaig dir que d’acord, però abans volia que em fes la mamada més gran que hagués fet mai. S’ho va pensar una mica i va dir, que d’acord i va començar, va posar molt d’interès i en alguns moments em recordava a la seva mare i quan vaig estar llest, la vaig gira d’esquena, em col·locà darrere seu i la penetrà tant lentament com vaig poder, mentre les mans li acariciaven els pits i com li feia a sa mare també li pessigava els mugrons i li mossegava el tou de  l’orella.

Ara qui cridava de plaer era la filla, esperant per dins meu que no fos ara la mare qui es presentés a l’habitació. Vam estar una bona estona entrant i sortint i ella va gaudir tant que va dir que li semblava be que hagués entrenat amb la vella per poder estar a la seva alçada, i jo cada vegada que se’n reia de la vella, pensava, si et dic que la vella és ta mare, no te’n riuràs tant.

Quan vam acabar, ja descansant al llit, li vaig dir sense pensar-m’ho dues vegades: I si la vella hagués estat ta mare? Fart de les indirectes i una mica poca solta de la meva part.

Esclata a riure, i va dir-me fotent-se a més no poder. Ma mare? Si em sembla que ella i el pare no ho fan mai. Al menys no els sento com us he sentit a vosaltres. No em facis riure, ma mare amb un amant i de la nostra edat! I esclafà a riure.

En aquells moments, em va semblar sentir uns clau que entrava al pany de la porta. I tot seguit i de pressa la vaig fer callar, vaig apagar la llum de l’habitació i la tirà al terra per la banda contraria de la porta.

Sort, perquè eren els pares que tornaven del ball. Em posà els calçotets, li tirà la seva roba al terra i em vaig fer l’adormit. La mare des de la porta va mirar dins i al veure que dormia li va dir al pare, ja t’ho avia dit jo, que avui no estava fi el xiquet, a aquestes hores i ja està dormint.

Tant la filla com jo ens vam aguantar la rialla. Vam esperar una mica més a que ells s’agitessin i pregant que aquella nit no ho volguessin fer ells vaig esperar a que s’adormissin.

Al cap de vint minuts, li vaig allargar la mà, ja estava vestida i a punt de marxar. Jo li vaig dir que si volia més classes que m’ho digués que li faria de franc, i ella em va contestar que millor practiqués amb la vella, però que no li fiques els ulls a sa mare que no estava per aquestes coses. I així va ser, entre que jo vaig tardar en tornar, ella va tenir el seu nou xiquet i tot, aquesta va ser la darrera vegada que ho vam fer, i quina darrera vegada!

Suposo que també va ajudar que es pensés que m’ho havia fet amb la filla com realment va passar.

Sempre m’ha quedat el dubte de que si el xiquet va ser meu, quan es va quedar prenyada? Si a principis d’estiu quan el seu home li havia preguntat si tenia un amant i nosaltres ho havíem fet les dues vegades veient-lo, una tots dos, i l’altra jo sol quan entrava de nou a casa seva, o ara que ho havia fet amb la seva filla a prop o la segona quan ens va veure en ple acte de penetració.

Una mica descarat, vaig pensar que si en aquestes vegades que havíem estat en contacte amb membres de la seva família, i recordo que quan vam començar, jo encara jugava amb els fills, sort que només van ser aquestes dues vegades presencials,

La de fer-ho mirant gent del carrer i veïnes des del balcó, sort que repeteixo, no va ser fèrtil ens aquests casos, si no hagués tingut un munt de possibles fills, si com jo crec, el darrer era meu.