dijous, 2 d’abril del 2015

Amb el record de la nit passada

 

Amb el record de la nit passada, vam anar passant el dia complint les activitats

que ens tocaven sense fer cap esment a l’experiència que vam tenir.

Tampoc li vaig preguntar al company per la nit, ni com li havia anat,

recíprocament ell tampoc inquirí en la meva.

Després de fer el mateix recorregut que la nit abans

i sense acabar-nos la segona ampolla de licor de nous, pels seus efectes,

ens prepararem per anar a dormir seguint el ritual programat

de control d’habitacions abans de retirar-nos.

Mentre ho fèiem, me’n recordà que dies abans de marxar d’excursió em vaig trobar a la porta d’un bar amb el seu home, i amb la pregunta de “preparat per descansar un parell de dies?” em respon no, tres. Tens raó, dos nits, tres dies, que doncs, preparat?

Seguint la broma, em diu, ja tinc preparat el sofà, la nevera i el comandament de la tele, tota una felicitat! Vols seure? Et convido a una cervesa, li dic. Però la segona la pago jo.

I així vam fer passar l’estona, xarrant, saludant la gent que passava, i bevent, sobre tot bevent. Vaig haver d’anar al lavabo tres vegades i ell sense immutar-se. Jo pensava amb la dita de la cervesa, qui sap beure ha de saber pixar, però allà ell.

Poc a poc i amb cinc cerveses que portava ells al cos, per dos de meves, la conversa va anar a fer-se més personal, amb anècdotes de joventut, més tard de com la va conèixer, el festeig i els anys de casats i de sobte em va sorprendre amb unes confidències de la seva vida sexual, de quan encara festejaven i que encara anaven fent.

Jo vaig notar que aquell tema seria un filó del qual em podria aprofitar si les coses anaven com volia.

Els hi agradava fer jocs de rol on interpretaven papers que al final acabaven fent l’amor, i me’n va explicar uns quants, quin li agradava més a ella, quin li demanava ell que li fes, que no li feia mai perquè ella no volia i em va afegir que segurament s’emportaria algun article a piles perquè si no ho feien, ella es solia masturbar alguna nit amb aquells aparell.

Vaig prendre nota mentalment, després mirant el rellotge i veient l’hora que era, li van agafar les presses i aixecant-se va anar a l barra a pagar les consumicions, la qual cosa vaig protestar enèrgicament. Ell va respondre que ja feia prou favor emportant-me la tres dies, aquella llibertat no tenia preu, digué tot rient.

Havia fet dues pases quan retornà on era per dir-me: d’això que em parlat ni una paraula o em mata! Tranquil home, no diré res!

Imatge de tancar la boca amb clau i de llançar-la per l’esquena. No hauries de prendre al menys un cafè? No, no passa res, estic bé. Amb la informació rebuda qui estava bé era jo.

Tornant a la segona nit de l’excursió, vam fer la ronda com la nit anterior, però amb la diferència que ara la motxilla no hi era i no hi va ensopegar.

En sortir, fent veure que me n’anava a la meva habitació, em va indicar si no voldria prendre una darrera beguda, ensenyant-me una petaca que duia a la butxaca del mateix vestit de la nit anterior. Ja s’havia descordat tres botons a la darrera habitació i ara me n’adonava.

Mirant-la a la boca li vaig dir que preferia passar als postres millor. Amb una ràpida mirada vaig comprovar que no hi hagués ningú pel passadís, m’atansà a ella, i besant-la, li posà una mà a l’escot cercant el mugró del pit dret i amb l’altra dins les calces jugant amb els pels rinxolats del pubis. Ella tampoc va perdre temps i anà pel nou amic que havia fet sota la roba dels pantalons. Vaig aturar-ho i preguntà si a la mateixa habitació d’ahir o a una altra.

A la porta de la nova habitació, amb les mans prement-li el cul, la vaig estrènyer fort cap a mi, i es troba amb l’amic molt interessat pel que se li apropava. Li preguntà si li apetiria fer un joc simulant alguna situació eròtica per fer-ho més interessant. Em respongué que si que li apetia molt. Li pregunta que quin voldria fer i després de pensar-ho molt tria entre tres que havia dit, la de la massatgista de final feliç.

Obrint la porta vam començar a jugar. Despullat sobre una llitera amb una coixinera tapant-me el cul, va comença a simular que em feia massatges, jo mentre anava pujant la mà pel mig de les cames intentant fer-li a l’hora pessigolles perquè no pogués estar-se quieta. En arriba a l’entrecuix, li dic, si jo estic nu, tu també ho hauries d’estar, que per això pago. Ella s’atura i es desbotona la resta de traus, es separa el vestit per les espatlles i el deixà caure. Aquella visió m’ha seguit moltes nits, allí nua els pits apuntant-me i fent-me fregues amb el seu cos, no va costar-me gents girar-me i abocar-la sobre meu. Empalmat a més no poder, se la va posar dins la boca i l’acaricià dolçament amb la llengua, tanta estona com vaig poder aguantar, després tot esclatà com uns focs d’artifici, com si fos una traca, engolint cada una de les sortides que el meu penis li anà soltant. Això no la va aturar i continuà fent-me el massatge promès amb totes les parts del seu cos, practicant al final quan tornava a estar en actiu la posició del missioner, tant lentament com vaig poder, tant gratificant amb el treball realitzat, que amb tota la cara dura del moment, li vaig preguntar si amb lo bona que estava i el que sabia fer, a part de mi, només se n’aprofitava el seu home. No em respongué, però tampoc s’enfada, al contrari, com a venjança, m’exigí continuar sense donar-me descans. Com vaig gaudir amb el que em va fer i em va fer-li  fer. Guardaré per sempre mil·limetrats els paràmetres del seu cos, per si fos possible reconstruir-lo de memòria.

Em va fer canviar de joc tres vegades més i a cada ocasió el temps de repòs minvava però augmentava el plaer de penetrar aquell cos que em deixava fer el que volia i que em feia el que volia ella. Tampoc vam dormir aquella nit. L’habitació sencera feia l’olor del que havíem estat fent tota la nit i em sembla que fins i tot la vaig penetrar per les axil·les com si fossin un úter improvisat.

Si hagués d’escriure lo d’aquella nit, ni jo ho recordaria tot, ni tu que ho llegeixes t’ho acabaries de creure.

Però et puc assegurar que ha estat una de les tres millors, per no menystenir a les altres dues del pòdium. El seu cos amb tot el que em va aportar és un dels records més agradables que mantinc viu dins meu. M’hagués agradat que ho haguéssim pogut fer nosaltres, si no tot, la gran majoria.

Et preguntaràs potser, si vam continuar amb les trobades . Realment ho vam fer mentre la seva filla va continuar venint a les excursions i et puc assegura que ja se’n va ocupar ella que la nena volgués venir. La llum de la lluna entrant per la finestra de les nostres habitacions i reflectint-se en la suor del seu cos nu i amarat és i serà sempre un motiu d’amagada satisfacció i recordar-ho, m’obliga a satisfer-me amb  ella, alguna substituta, o en solitari. Però sempre es mereix un acte.