dimecres, 9 de novembre del 2016

Enceto una miradeta





Enceto una miradeta
que em fa pensar,
el cor s’inquieta
i em començo a  enamorar.

Com qualsevol dia
he pensat tot seguit
 si jo t’ho podia
dir decidit.

Vaig deixar tot enrere
per seguir-te ben segur
ser amb tu tot de veres
voler ser només amb tu.

Escampant la boira blanca
d’un full no escrit
cap vers no em manca
ni tant sols un mot fet crit

Restar tots dos a soles
i algun instant callat
mirar-te a les afores
i fer-te un bes apassionat.

Que no és poc ni massa
fer-nos un sol beset
per desfer-te la cuirassa
i parlar després de fet.

Repassar l’abecedari
sense treure un bri de sal
acabar el receptari
per estimar-te com es val.

No se si tindré la gosadia
que el mot sigui divers
ni mancat de picardia
sense deixar de ser sincers.

Escampant la boira blanca
d’un full no escrit
cap vers no em manca
ni tant sols un mot fet crit

Un vers vol un altre vers
i un petó un cor sencer.