dijous, 6 d’agost del 2015

Tornàvem de les vacances

Tornàvem de les vacances i ho fèiem a les noves instal·lacions, que havíem posat a punt abans de començar el mes de festa. El darrer que va passar allí abans de marxar va ser la trobada amb la companya, a la qual en marxar vaig deixar nua i plena del líquid de la darrera ejaculació. Suposo que no li degué desagradar massa perquè no vaig rebre cap indirecta punyent de les que ella feia queixant-se. Com la jornada ens ho permetia, podíem dinar al menjador que teníem allí. El menjar el preparava una cuinera una mica més jove que nosaltres, i amb ella n’havia prou perquè no érem massa els que aprofitàvem l’oferta de l’empresa. La cuina va ser el lloc on vaig fer la última entrada triomfal.

Feia ja més d’un mes que anàvem menjant i ens van anant relacionant amb la cuinera, una dona simpàtica que acceptava les bromes que li deixàvem la gent de l’altre costat del taulell. I amb que tenia més confiança, ens en solia tornar alguna, sobretot les picants. Mentrestant, ho havia fet una vegada amb la companya que vaig estrenar el darrer dia a les instal·lacions velles, i li donava llargues a la que ho havíem fet a la cuina.

De vegades, si l’ocasió ho permetia, em permetia algun  frec picardiós amb la cuinera mentre passava a recollir el menjar. Primer alguna proximitat amb els braços i poc a poc, de refiló sortia a prop del cul, de vegades d’algun pit, i això succeïa perquè cada vegada que ho feia, ella em deixava un somriure bonic. D’aquesta manera volia trobar quin era el límit, però en cap ocasió per comprometedora que fos, ella deia res, i caa vegada el somriure era més ampli i la seva mirada més provocadora.

Just passaven dos o tres dies que havíem començat a menjar a l’empresa, quan li digué a la cuinera que per la tarda marxava després de dinar, i que si volia que em passes a ajudar-la abans de marxar, que si volia que l’ajudes amb el meu parell de mans! Va fer el somriure més gran que li havia vist mai. I em preguntà amb les dues mans? Ja podràs? Si vinc, intentaré ser convincent i que estiguis contenta amb el meu ajut.! Vine si vols, ja veure’m com em fas la feina!

Quedarem per a més tard, quan no hi hagués més feina al menjador i jo pogués ajudar-la amb més tranquil·litat. Tornà al lloc del treball i recollí els darrers papers. Ho ordenà tot i mirant el rellotge em donà un parell de minuts més per retornar al menjador i entrar una altra vegada a la cuina. En entrar, ella no em sentí, meravellosament ho tenia tot net i acabava d’esbandir els darrers coberts. Nomes deixar-los en l’escorreplats, jo li deslligà el seu davantal. En notar-lo fluix, s’eixuga les mans i posà les mans cap darrere per tornar-se’l a lligar, en aquest moment, jo li agafà els braços i els hi estirà cap a la zona on es trobava el meu amic, ella d’entrada es va espantar una mica i va girar el cap, en veure que era jo, afluixà la reticència dels braços i els va deixar conduir fins on jo els volia portar. En arribar-hi, jo els pressionà entre el meu membre i el seu cul, però no massa fort perquè pogués maniobrar si així ho volia. No es va fer demanar i cercà on notava la pressió del meu amic, baixant la bragueta i apartant els calçotets i agafant-me el membre, el començà a bellugar iniciant una masturbació. Mentre ella em feia això jo veient que no tindria cap problema per la seva part, posà les mans una sota les calces i l’altra per damunt de la bata de treball i li premé per notar-lo i ajudar-me a tenir una erecció entre el que em feia ella i el que feia jo.

Amb l’altra mà , ella va desbotonar el pantaló i me’l va baixar, després va fer el mateix amb el calçotets. L’amic ja estava mlt animat gràcies al seu treball, jo per no perdre el temps li soltà el pit, li tornà a desfer el davantal i el deixà caure a sobre el taulell, i tot seguit, li desbotonà la bata prou botons com per tenir lliures els sostenidors, els hi pujà per damunt dels pits de forma que aquests quedarem lliures, ara ajuntà les meves mans per avançaren la tasca d treure-li les calces. Ella ja m’havia avançat molt en la situació del penis i ella estava sense calces i amb els pits fora dels sostenidors i de la bata.

El següent pas va ser pujar-li la falda de la bata i començar l’escomesa del seu cos des de darrere, li apartà els glutis i ella solta l’amic quan la punta estava ja a punt d’entrar. Avançava i reculava el més ràpid que podia, ella també s’afegí amb el seu ritme i en aquest moment les meves mans li premeren de nou els seus pits, ara tots dos. El que va venir després era un pas llògic, els mugrons partícips passius de les meves pessigades, i la pell suau del baixant dels seus pits, com era normal, començava a excitar-me com en altres casos. Anàvem tant per la feina que no tardarem en arribar, ella fent lleugeres exclamacions i jo buidant-me dins d’ella per primera vegada. En aquest moment em va venir al cap la companya amb que m’ho vaig fer en arribar el darrer dia abans de les vacances. Jo estava fent-ho amb la cuinera i ella estaria en el seu lloc de treball sense sospitar res de res. Li demanà que es posés el penis a la boca, i ho va fer, i resulta que com gairebé sempre va ser una bona experiència. Treballava amb la llengua i amb els llavis anava xuclant i ho feia tant bé que no tardà en tornar a voler entrar dins d’ella. Ja amb la pressió del penis a tope, la girà, li separà del tot la bata que caigué al terra i li vaig treure els sostenidors encara botonats al costat de les calces. L’agafà per davall de les cuixes i la posà al damunt del taulell on temps enrere m’ho vaig fer amb la meva companya. L’obrí les cames i sense deixar refredar la cova humida, la penetrà de nou i mossegant-li els pits anava entrant i sortint de dins d’ella novament, em va venir a la ment quan ho feia amb la companya, per un moment em va passar pel cap fer aquell joc meu de fer-ho amb una i pensar amb l’altra, però no em va convèncer el canvi, després vaig pensar amb l’altra amiga, i tampoc em resultà gratificant, baixà els ulls a la cuinera i li veié la cara amb els ulls closos i la boca entreoberta i em decidí que aquesta vegada també ho faria amb ella. Com vaig poder li entrà la llengua dins la boca i la remenà per dins, ella respongué amb moviments de la seva pròpia llengua, es trobaran jugant dins de la seva boca. Les mans com no podia ser d’altra manera reconeixien els pits de nou i jugaven amb els mugrons i la fina pell.

De nou, fou molt gratificant aquest intensiu acte de penetració. Més síl·labes exclamatives per part seva i jo de nou arribant dins d’ella. En acabar, el meu cap descansà entre els seus pits, la llengua començà a fer-li una peca de saliva, que s’anava estenen pels voltants. Després d’uns moments amb aquesta actuació, decidirem deixar-ho per si ara que s’apropava l’hora de sortir del treball ens podien trobar fent la feina. La besà per primera vegada, havia entrat dues vegades però encara no l’havia besat abans.  Sense vestir-se amb la roba que li havia tret, la recollí i se n’anà a canviar-se al seu vestuari. Jo la seguí, per seguir veient-la nua. Anava a posar-se les calces, quan jo m’avançà i me les quedà. Li aclarí que per tenir un record d’ella.

Es vestí amb la roba del carrer i se n’anava a marxar cap a casa, quan li preguntà si volia que la portés al poble, em respongué amb aquell somriure seu si no en tenia prou? La resposta fou evidentment no, però no sempre es pot fer tot al mateix temps! S’apropà i ara fou ella qui em besa. Em digué, marxem! Anem!

Al pujar al cotxe, maniobrà reculant per orientar el cotxe cap a la sortida, a l’anar a canviar la marxà, li posà la mà entre les cames i buscà l’entrada que el penis ja coneixia per dues vegades. Ella em deixà arribar-hi, i jo entrant í els dits jugant als rinxols i quan intentava entrar dins, em preguntà rient si encara no trobava la marxa. Retirà la mà i posa la primera, em dirigí a la sortida i en lloc d’anar cap al poble, em dirigí cap a la reserva natural. Ella no digué res. Coneixia un lloc una mica separat i que estava fora de la vista del que podien passar per allí. En arribar, apagà el motor del cotxe, posà el meu seien cap darrere al màxim, em baixà els pantalons i els calçotets, i ja sortí tot animat el meu amic buscant guerra entre les cuixes de la cuinera.

La buscà de nou com abans de marxar amb la mà dins de la falda i la invità a posar-se damunt meu per fer-ho una altra vegada, s’aixeca la falda i vingué on em trobava, el volant li molestava una mica i li demanà que intentés no tocar el clàxon. Es posà damunt i començarem a fer-ho una altra vegada. Com les altres vegades el ritme era molt alt i com ella no podia moure’s massa, li aixecà el jersei i ara al reves que a la cuina, li tragué els pits pel damunt i amb les mans, comença a tocar-los de nou. Aquesta vegada no anàrem tant de pressa suposo que pel perill de tocar el clàxon en un dels envits. Arribàrem de nou, aquesta vegada no tant de pressa com he dit abans i un cop acabat. Ens vestírem i sortírem d’allí tranquil·lament. La deixà a prop de casa seva i abans que algú ens podes veure em besà de nou i em preguntà si ho repetiríem alguna vegada? Jo li preguntà a la contra si li havia agradat que ho féssim? Ella respongué que si! Però que a la cuina no! Que podríem buscar un lloc nou on fer-ho, mentre parlàvem, jo havia anat posant la mà a l’entrecuix fins arribar a la cova que es trobava lliure perquè jo tenia les seves calces, potser li vaig fe pessigolles o potser la començava a excitar de nou, però no es va moure del lloc.

Ja pensaré alguna cosa, si realment ho vols tornar a fer. Si! Va ser la seva resposta. Obrí la porta i comença a sortir del cotxe.

I a casa meva, t’aniria bé? Com  tu vulguis respongué de nou i la veié marxar d’esquena cap a casa seva. Tot un èxit aconseguit amb quatre bromes en menys d’un mes. No estava malament, encara aguantava i aprofitava les oportunitats a pesar de començar a tenir una edat. I pensà amb el refrany castellà “el que tuvo retuvo”