diumenge, 2 d’agost del 2015

Havent-se acabat el sopar

 

Havent-se acabat el sopar, després d’ajudar a recollir els estris de la taula i deixar-los sobre el taulell de la cuina, ens encaminarem cap a l’habitació. És la primera vegada que faig un menjar despullada pe casa i be, tampoc ho he fet enlloc! Així amb això ha estat la primera vegada que ho has fet i coses de la vida, ho has fet en mi, que justet fa una setmana només ens saludàvem pel carrer, com canvia la gent en poc temps! No te’n tornis a burlar de mi, si us plau!

En lloc de respondre-li, li premé el seu cos al meu i en estar ja junts tots dos, començà una nova ronda de tocaments que ella seguí deixant caure el cap en la meva direcció. Arribàrem al llit i ens posarem sota el llençol de damunt perquè ella notava una mica de fresca. No li preguntà quin era el lloc al llit del seu home per si es tornava a sentir sensible amb el tema, però suposà que per inèrcia ella havia anat directament a la seva part.

Començarem novament el recorregut de tocaments, salivades per les diferents parts dels dos cossos i ara ella també volia jugar a mossegar els meus mugrons, anàrem donant voltes per sota, ara un damunt ara l’altra. Li demanà que sota la roba fes content a l’amic, s’agenollà i se’l posa a la boca, ja sabia la seva rutina en aquesta tasca, i ara també va seguir el mateix trajecte. Quan ja notà que l’amic estava content, retirà el llençol que ens tapava i posant-la d’esquena, li obrí les cames i la penetrà, en aquell moment mirant-li la cara vaig percebre una lleugera mirada de triomf, pensant segurament, que potser no ho havia fet tantes vegades en tan poc temps, i encara quedava molta nit pel davant. Suposo que amb aquesta mirada i aquests pensaments, deixà que fos jo qui marqués el ritme, que allargà tant com vaig poder, encetant ella també la seva ronda de xiscles esmorteïts per no posar en situació a les xafarderes veïnes. Arribat el moment ejacula dins d’ella, i sense arribar a treure el meu membre com ja començava a ser costum en mi i especialment amb ella, girant-me sobre el costat de la meva part del llit, l’apropà perquè descanses el seu cos en el meu. L’abraçà i amb l’altra mà comença a caminar per la seva cara, els cabells, jugant amb els llavis, repassant la boca i de tant en tant desglaçar un petó entre els nostres llavis.

No se si per la tensió de fer-ho amb algú que no era l seu home, que ho havíem fet més vegades del que estava acostumada, rarament arribaven al  segon, ella entre tot això que he dit i el que jo li anava fent, es quedà dormida. Aprofita el moment per recordar el tacte del seu cul, i també dels seus pits, mentre passejava els dits passejant per aquests jardins que tenia a l’abast, jo també m’adormí. Ja era la segona vegada que m’adormia al llit amb ella després de penetrar-la.

Es despertà anguniosa i em sembla que sense recordar on era, jo ho havia fet una estona abans i tenia les mans pel mateix recorregut. Ja desperta del tot, recordà el que havia passat i m’abraça ben fort, per veure si realment era veritat que estava allí amb mi, em digué a continuació. Com s’havia despertat anguniosa, va voler anar a passar-se una aigua a la dutxa. Mirà com se’n anava i gaudí mirant-la pel darrera. Com en una pel·lícula que ara no recordo el nom, em va venir al cap la imatge del cos convertit en un violoncel, i em van venir ganes de fer-ne música amb ell. Em llevà i la seguí. Ja estava sota el rajolí de l’aigua tèbia i es fregava el cos amb l’esponja ensabonada. Aleshores va passar un altre tòpic del cine, li caigué l’esponja al plat de la dutxa i en voler-la recollir, el seu cul va topar amb la meva avantguarda que ja començava a eriçar banderes. Es veu que no m’havia sentit perquè es sobresaltà en notar el contacte. Es girà per comprovar que realment era jo, i en girar el cap per fer-ne la comprovació, la besà, ara li tornà a caure l’esponja però va passar d’ella i en acabar-se de girar, es penjà del coll i em tornà el bes. En acabar de fer-ho i notant que a l’amic encara li faltava una mica d’espenta, es posà a la seva altura li oferí una entrada gratuïta a la seva boca que no va tardar en acceptar i començà de nou a engrandir l’ànima del meu membre. Quan ja estava a punt, em preguntà si ho fèiem d’esquena a les rajoles, en principi no ho trobà malament, però en doblegar-se per recollir l’esponja que encara era al terra, vaig canviar d’idea i l’escomesa va ser tant ràpida que es va sorprendre que la penetrés pel darrere, amb l’empenta va tenir que reaccionar molt de pressa per no donar-se un cop al cap amb les rajoles. Es col·locà amb les mans a la paret per no lliscar cap a baix, i jo vaig aprofitar l’espai lliure per posar les meves mans sobre els seus pits i continuà amb l’escomesa. L’aigua una mica calenta ens ajudà a relaxar-nos i vam arribar plenament de nou alhora a descarregar-nos mútuament en aquell lloc. Després, ens acabàrem remullant del tot per poder descansar amb més tranquil·litat. Abans de sortir del plat de dutxa ens férem més carícies i amb aquest estat d’animació ens anàrem al llit on ara una altra vegada tapats, ens abraçarem fent la cullereta. Amb el silenci de fons i les llums apagades, després dec la tarda que havíem tingut, ens quedarem fregits, l’un al costat de l’altre, encara amb la posició de la cullereta.

No devia passar massa de les quatre de la matinada, que movent-se em despertà. Jo, una vegada m’havia despertat i encara que una mica separats, ens trobàvem en la mateixa posició, buscà la manera de gaudir del seu cos, amb aquests intents, l’amic es començà a alegrar fins fer-se notori i amb ell jugant pel darrere, ella es va despertar, veient que al ambient hi havia de nou ganes de fer-la partícip de noves accions, mig endormiscada, m’empenyé perquè em poses d’esquena al llit, i sense llevar-se el llençol de damunt, es col·locà pel meu damunt no abans de comprovar la qualitat de l’alçada del meu amic. Separà les cames i anà descendent lentament sobre ell amb la intenció d’encetar una nova cavalcada, ara nocturna. Tot i fer poc que estàvem dormint tots dos, la cavalcada va agafar de seguida un molt bon ritme, em semblava que ella no tingués mai acabador o que ho feia poc amb el  seu home, però gairebé estava a punt de fer-me arribar al meu límit, que també havia estat amb les noies de l’excursió, ella entre les altres.

Tardàrem menys aquesta vegada en arribar i tampoc ens vam poder cronometrar per l’esclat final. En els darrers instants, poc abans de deixar-se anar, ella, apropà  la seva boca a la meva i em besà la vegada que ho va fer fort, plena de desig i crec també de passió. Jo aleshores buidà el darrer episodi que em devia quedar dins meu. No acabarem amb el fet que la penetració hagués finit, semblava que la força li sortia de tots els porus de la pell, i les seves abraçades, les seves carícies, semblava que volia acabar-ho aquella mateixa nit, i jo per resoldre una mica l’agitada situació, li comentà si volia acabar amb mi abans que arribés demà el seu home! Va pegar un bot que gairebé surt del llit. El meu home! On? No! Li digué jo que amb aquest excitació que portes al damunt acabaràs avui amb mi! Li donà per pegar-me no m1assa fort a damunt del pit. No ho facis més això! Què? Anomenar el meu home quan estic amb tu! Prou tinc en pensar quina cara veurà ell en tornar!

La besà de nou i li continuà fent carícies, però la broma no li havia agradat, i feia cara de voler deixar-ho en aquell punt. Quan ho notà, li preguntà si volia que marxés? Ella, potser encara més neguitosa, em va dir que no, sortir del seu bloc en aquelles hores, ni pensar-s’ho. I es posà per dormir d’esquena a mi. En aquesta ocasió no volgué allargar-ho més i també intentà dormir de nou.

Ara fou el seu despertador el que ens va despertar vora les nou del matí. Jo no sabia que fer per saber si encara estava enfadada amb mi, així que esperà a veure com es resolia la situació. Mentre es vestia amb un jersei i uns pantalons de xandall, em preguntar si volia esmorzar amb ella? Jo a la meva vegada li preguntà si ella volia que ho fes? Em digué que si però que li havia sentat malament la menció del seu home. Com jo també m’havia posat la meva roba, i també estava fora del llit, vaig voler provar fins a quin punt se li havia passat. Li agafà el braç, la girà i la besa als llavis, com ella no va reaccionar com esperava, la besà de nou al coll, i anà pujant fent-li petons fins arribar al tou de l’orella, llavors ella va canviar comportament i acceptà les meves carícies. Jo m’imaginava que ara era el moment d’iniciar un nou apropament amb ella si no volia que s’acabés malament aquest primer episodi de trobament, i que voleu que us digui, després de les hores en que havíem estat junts, començava a descobrir que m’agradaria repetir alguna que altra vegada amb ella si el seu temor i malestar pel seu home li deixava. Només quan ella es separà de mi després d’oferir-me un petó carregat d’intencions, amb llengua i tot, jo només vaig voler arreglar-ho, i em pensà que ho arreglaria amb una nova escomesa que realment no sabia com sortiria. Com deia en separar-se de mi després d’aquest petó, jo l’aturà i li tragué el jersei, no duia encara els sostenidors, l’agafà per sota el seu cos i la deixà de nou sobre el llit, em posà al seu costat i comença a baixar-li els pantalons, ella no va fer res per impedir-ho i em tragué la meva peca superior, jo col·laborà traient-me els pantalons del xandall, ens quedarem amb les calces i els calçotets.

Iniciàrem una ronda conjunta de tocaments i de carícies, ara per ara estava descartada la mà sota les calces, volia estar-ne segur de la seva resposta tot i que semblava que anava pel bon camí. La capa de saliva ja li cobria els dos pits i els mugrons havien sofert un lleuger atac de les meves dents. Fou el moment en que ella em tragué de nou els calçotets i abans de començar amb el meu amic, jo li retirà les calces que tirà al costat dels meus pantalons. Es posà de nou el meu membre dins de la boca i l’excita ràpidament . en acabar l’estimulació,  tal i com estàvem, ella es posa d’esquena  al llit i jo a sobre d’ella, es separà les cames obrint-les tot el que va poder i espera amb ganes la meva entrada triomfal. Ara que estàvem descansats, ho vam fer durar més i en aquesta ocasió, vaig poder llegir millor el seu cos i mesurar els ritmes de les entrades i sortides per poder arribar junts al nou esclat, ens havíem creuat els dit de les dues mans com en una presó frenètica, sent el meu punt de suport. Em demanà que jugués amb els seus pits i que li pessigués els mugrons que ja feia estona que ho enyorava. Li donà el plaer que em demanava i pel qual jo havia volgut continuar aquella sessió de sexe des de la tarda anterior. Si en algun moment s’havia sentit malament amb el meu inoportú comentari, ja era passat, ara eren els nostres cossos els que parlaven i us ho puc ben assegurar, s’entenien d’allò més be.

Com en la situació que havia donat peu al matusser comentari, un cop vam arribar tots dos alhora, d’una manera frenètica comença a menjar-me tots els racons del meu cos, ara més descansat i més entès en les seves reaccions, no vaig dir res i aguantà molt be la represa dels seus impulsos. Ara un cop acabat aquest espai de entrega per la seva part, anàrem a la dutxa de nou i sense excitar-nos massa, ens dutxarem i recorregué jo el seu cos amb les seves entrades i exuberàncies. Anava a agafar les calces i jo li negà, dient-li que les volia guardar de record, ho va entendre pel costat positiu, i no com part d’una col·lecció que ja feia uns quants anys que feia amb la roba de les meves amigues. No protestà, obri un dels calaixos de la seva tauleta de dormir i n’agafà unes altres.

Ens vestirem, i per moments semblàvem una parella d’adolescents pels petons i per les carícies que ens dedicàvem com si s’hagués d’acabar aquella sensació. Em preguntà que volia esmorzar, li digué i en feu una doble ració, ella també menjaria el mateix. En acabar i com ja era una hora adequada per sortir sense que ningú podés malpensar, en acomiadarem, abraçats i amb un llarg petó. Em digué abans d’obrir la porta, deixem-ho uns dies, que torni el meu home i veure com ho gestiono, si responc com crec i ho puc dominar, m’agradaria que ho féssim alguna vegada més. Jo n’he gaudit molt, i quan jo anava a respondre que jo també, em va fer callar posant-me el dit a la boca. No! No diguis res! No vull respostes forçades ara! I no més retirà el dit per oferir-me un altre petó. Jo com una silent confirmació que volia fer-ho més vegades, la premé pel cul cap a mi i que notés aquell amic que no havia parat d’entrar i sortir del seu cos en les darreres hores. Qui m’ho havia de dir que m’ho faria amb ella i que m’agradaria lo suficient per voler tornar a repetir si m’ho demanava. Vam estar en aquesta postura uns llarg instants fins que ella trencà el núvol i obrint sense fer soroll la porta mira si algú podia veure la meva sortida. El camí es trobava lliure de mirades indiscretes i sil·labejant molt fluix em digué per les escales!

Sense dir-nos res més, vaig marxar de la planta i en breu sortí al carrer. Una vegada ja havia fet uns metres, en girà i buscà la finestra on ho vam fer la nit anterior. Allí estava ella prement els pits contra el vidre que interpretà com un darrer regal, i una confirmació del que m’havia dit.

En arribar a casa la mare em mira amb cara seria i em digué que aquella nit no havia dormit gaire, si volia que em preparés una mica d’esmorzar. Li digué que ja havia esmorzar abans de tornar i mentre li contestava això, em vingueren els records de la prèvia de l’esmorzar, la darrera vegada que ho havíem fet al llit. I ara pensava, que potser havia marxar massa aviat, però no calia estirar massa la corda.