diumenge, 9 d’agost del 2015

M’ho havia dit i sembla que buscava que fos realitat

 

M’ho havia dit i sembla que buscava que fos realitat. L’estiu encara no era fort, però els dies ja et deixaven pensar en fer sortides al bosc. La conjunció dels astres va aconseguir que la mateixa setmana, el seu home tingués que anar un parell de dies a la capital per coses de la feina, i suposo que hi afegiria alguna trobada amb la seva amiga. També marxava d’acampada amb la seva colla d’amics hippies el seu fill, i ens deixaven com a mínim un nit i dos dies per estar la meva amiga submisa i jo a casa seva fent el que jo volgués. Però havíem d’empescar-nos alguna excusa pe passar la nit fora i que per un si de cas en veien entrar o sortir de casa seva sense la seva família no resultés estrany o que a casa n’estesin assabentats.

Quan la mare va sortir a comprar, em deixà sol a casa fent coses meves, aquell dia no tenia previst trobar-me amb ningú, però no es podria dir que no estès preparat per l’imprevist. No havia arribat a la plaça de l’església la mare que la amiga submisa ja estava entrant a cas meva. Jo per si s’oferia l’ocasió,  en sortir del meu estudi, tancà la porta amb clau. Ella estava una mica neguitosa, però la intentà tranquil·litzar amb els meus mètodes de carícies, petons i tocaments, semblava que hagués sabut que en tenia ganes de fer-m’ho amb alguna d’elles. Ella tot i estar neguitosa, com a bona submisa no digué res i em deixar fer el que li volgués fer, ja havia començat, però m’apetia alguna cosa més i comença a desbotonar-li la bata que duia, i em trobà que avui no se’m presentava preparada per als meus requeriments, es a dir que duia els sostenidors i després me n’adonà que també les calces. Cap problema, allargaria una mica més la investigació d’aquell cos que ja em coneixia al mil·límetre. Una vegada la bata estigué tota desbotonada, li tragué i la tirà damunt de la cadira on em asseia quant estudiava o feia tasques meves. Li besà la part dels pits que li sortien dels sostenidors i posava la llengua sota la roba dels mateixos, cercant sense aconseguir-ho la posició central del mugró. Com ja us deveu pensar, mentre la llengua jugava per dalt, la mà dreta jugava per baix cercant el tall màgic del plaer, i en trobar-lo, l’altra mà va voler aconseguir una altra victòria descordant els sostenidors, amb l’empenta de la llengua i l’ajut  de la mà esquerra, els sostenidors van alçar el vol deixant un altre centre d’atenció per a mi. Ella, amb tot el que jo li feia, començà a reaccionar i em buscà l’amic per jugar amb ell. M’obrí la cremallera, i me’l va traure de dins dels calçotets i em començà a masturbar, com jo estava de peu i no la deixava maniobrar cap a baix, en lloc de fer-ho amb la boca que era com més m’agradava, ho feia amb la seva mà. Abans de besar-la, li digué que em despulles de cintura per avall i ella amb l’altra mà ho va anant fent. Jo li entra dins de la boca amb la llengua i li buscà tots els racons on la seva s’anava amagant perquè jo la trobés. Al mateix temps la meva mà li pessigava els mugrons i li acariciava els pits alternativament, i amb l’altra mà, li tragué les calces i li posà el dos dits de sempre dins la cova escalfant l’ambient. Si no havia vingut per fer-ho com m’havia semblat, ara ja estava molt més animada a que li fes el que volgués. Em mogué tal i com estàvem fins arribar a la meva habitació i allí la deixà caure damunt del llençol que encara no s’havia arreglat i caient d’esquena, ella mateixa ja es preparà per a ser penetrada, obrint les cames al màxim. Li tragué els dits del lloc on es trobaven i la boca ja s’havia separat de la seva. M’inclinà damunt d’ella i l’amic buscà el rastre per on els dits havien entrat. Ho va fer i començà la dansa que tant ens agradava, tant a mi com a les meves amigues, fossin les que fossin. Mantinguérem el ritme una mica fins que després del temps que em permetia fer-ho amb ella, em descarregà dins com ja feia habitualment. Després en quan el membre sortí, sense dir res, se’l posà a la boca i me’l neteja, seguint una iniciativa pròpia d’ella, que a mi ja em semblava bé.

Després l’abraçà pel darrera del seu cos i mentre joguinejava amb el pit i mugró que tenia més a prop i amb la resta rinxolava els pels del pubis, després de donar-li un parell de petons, el darrer amb llengua, li preguntà si em volia dir alguna cosa. Ella nerviosa una altra vegada, m’ho va confirmar. Em volia dir que si volia aquella nit la podia passar amb ella, i si m’apetia que el dia següent també, al menys fins a mitja tarda! I la família? Li preguntà. Ella amb un tic de broma desconegut fins aleshores, respongué la família be gràcies! Ja respongué amb un pessic de mugró i una lleu estirada de pels del pubis. Ai! Digué ella, ja se que no puc fer coses per iniciativa meva! Si em dobles l’edat! Li respongué pots fer el que vulguis, mentre ho facis amb mi! Però jo em sento sotmesa a tu per molt jove que siguis i no puc fer-te enfadar! La tornà a besar, no acabava d’entendre allò que ella deia submissió, però que jo aprofitava fins a límits insospitables. I com ho podem fer? No he dit a casa que marxaria aquesta nit a casa de ningú! Ja ho he pensat! I si et sembla bé la solució també! Digués que has pensat! De tots es sabut que el meu home te gent enfadada perquè diuen que els ha enredat en algun negoci i que l’han amenaçat de venir a casa nostra! Si aquesta nit que no hi ha ningú, ell ve a casa jo tindré molta por! Per això si vols li puc demanar que vinguis a dormir a casa meva a l’habitació del meu fill, que com està a prop de la porta, em podries contestar ràpidament i amb això de sentir la veu d’un home l’intrús podria marxar, perquè aquests que amenacen tant de boca solen ser uns fatxendes! Però si estic sola la por em dominaria! Molt bé, m’agrada aquesta idea teva, però jo em faré el molest perquè la mare no vegi que tots dos en tenim ganes! A més afegiria que quan jo faci mala cara i un gest d’avorriment, tu te’n tornis enrere! Segur que la meva mare llavors m’obligarà a acceptar! D’acord així ho faré! I després de vestir-se de nou, sortí al carrer en obrir la porta de la clau. No sense haver preguntat abans de fer tot això si volia fer-li alguna cos més! Vaig estar temptat de fer-li però en el darrer moment vaig pensar que la nit podria ser llarga.

Ella tornà a mitja tarda, quan jo llegia un llibre de la biblioteca que m’havia deixat el seu fill, que com ja era major d’edat podria treure libres que expliquessin les coses que poden fer els homes i les dones, com ho fèiem nosaltres, es a dir les meves amigues i jo. La situació es desenvolupà tal i com ho havia planejat i la mare hi va estar d’acord, i més amb l’actuació d dona espantada que feia ella. Van venir les dues a dir-me que aquella nit aniria a dormir al llit del seu fill que ella tenia por, Etc. Etc. Etc. Jo vaig fer la meva tascà i entre els dos vam enredar a la mare que llavors va treure el geni i m’obligà a anar-hi. Per compensar-te pots venir a sopar i et faré aquell plat que t’agrada tant. La mare va pensar en un plat de cuina que l’amiga feia molt bo i jo vaig pensar en fer-ho amb l’amiga i potser sense sopar gens. Veus home si n’és d’agraïda la senyora i digué el seu nom! D’acord no en cal parlar més, quan he de pujar a casa vostra? La mare amb tota la seva voluntat digué que no calia perdre més temps que l’home es podria presentar en qualsevol moment, que ja me’n anava darrera d’ella, que agafés el pijama i algo per fer i que ja ens n’anéssim! A mi em mosquejà lo del pijama, perquè ella sabia que jo dormia en roba interior i amb la mirada li pregunta que que deia! Ella, la mare, mirant de reüll la seva veïna m’estava indicant que no podia anar a dormir a casa d’una dona casada i que estava sola en calçotets, que si algú ens veia per la finestra o pel balcó podrien pensar malament! Ah! Exclamà com si ho hagués entès, i em posà mans a l’obra per poder marxar el més aviat possible. Li donà la bona nit als pares, i comença a marxar amb l’amiga cap a casa seva. Com encara hi havia sol i des del carrer ens podien veure, vaig esperar per tocar-li el cul quan vam arribar al davant de la seva porta, a més li toca els pits, que com havia de parlar amb la mare, no s’havia tret cap peça de roba. Ella es girà i agafant-me pel cap em besà tot el fort que va poder. En acabar va dir que entréssim i que li fes el que volgués que teníem la nit i el mati per a nosaltres.

Una vegada que tanca la porta, aquesta no es podia obrir des de fora, em va dur al seu llit i es despullà i em despullà`. Jo li deixà fer perquè m’agrada estar tots dos amb la nuesa compartida. Anava a començar els tocaments quan la vaig aturar. Primer hem de parlar del que farem! És clar, és clar! Li comença a exposar el que havia pensat des que ella havia marxat després d’haver-me explicat el seu pla. Vull que féssim uns jocs de rols! Que és això? Que tu i jo farem una papers diferents dels que fem normalment per acabar fent el que fem, però sota unes altres identitats! Ja m’ho explicaràs, no ho acabo d’entendre! No pateixis! Els rols seran jo home que reparteix la bombona de gas –un homenatge a la que m’havia iniciat en aquestes malifetes- i tu la mestressa de casa que no té els diners. Una vegada descobreixo que estem sols, t’ho faré tantes vegades com voldré, però només ho farem una vegada  amb cada rol, per poder jugar amb tots els rols. El segon, seràs la criada d’una casa rica on dorms els dies que treballes, has estat amant del senyor de la casa, però la seva dona té sospites i per un temps ho deixeu estar. Tu et vols venjar de la dona i et decideixes en seduir el seu fill, el vas provocant poc a poc i una nit entres a la meva habitació i m’ho fas, tu callada m’incites a que t’ho faci i et deixes fer. En el tercer estem en unes noces i tu has begut massa i la meva mare, parenta teva, als pobles conviden a tota la família als casaments, em demana que et dugui cap a casa, allí tu entre la beguda i les ganes, te m’insinues i acabem al llit fent-ho. Amb aquests ja en tindríem prou, perquè els podem anar repetint, però en tinc un de quart que aquest te encara mes morbo. Te l’explico! Jo sóc el teu veí, una matinada porto al teu fill a casa que ha begut molt i no s’aguanta. I ens ho feu.

Decidim començar a fer els jocs de rols i comencem pel de la bombona de gas. Ella em deixà un coixí de l’habitació del seu fill i jo, la col·locà sobre l’espatlla fent veure que era la bombona de gas. Ens estalviàrem sortir a l’entrada i que truqués a la porta, això ho vam fer des de dins, no abans de tancar els finestrals dels balcons. Deixo la “bombona al terra i li dic el preu, ella va a busca el moneder i torna amb cara d’angoixa. No li puc pagar, el meu home m’ha pres el que tenia per a pagar-li i ara no tinc res, haurà d’esperar el pròxim dia per cobrar, si li sembla bé? Jo mirant-me-la de dalt a baix, li respongué allargant una mà dins de la bata i posant-la entre les cames, que aquí podrem trobar la major part dels diners, i aquí dalt la resta que falta! i acompanyant a aquestes paraules, li posa la mà per sobre els sostenidors i prement-los prou fort perquè ho notés però que fa? Marxi d’aquí o cridaré pel balcó! I els hi explicarà que no em volia pagar el gas? Que diran els seus veïns i les seves amigues? Però tot això depèn només de vostè!

Jo sense treure cap de les mans del lloc on es trobaven, seguí esperant la seva resposta.

Només una vegada! D’acord! Si, jo no tinc tot el dia per deixar el camió aturat damunt la vorera! I si m’agrada com ho fa, li regalo la bombona! De nou cobraren vida les dues mans que havien estat estàtiques en aquell interludi per arribar a algun enteniment. M’apropà a ella i li descordà la bata, molt de presa, era veritat que no tenia massa temps. La deixà caure al terra i li descordà els sostenidors, que en deixar lliures els pits, van rebre un bany de saliva al seu voltant i un parell de mossegades als mugrons, escapant-me amb unes pessigades a la part tova del pit. Ella amb aquest inici tant ràpid començà a excitar-se tot i que volia aguantar les formes i no claudicar a les meves accions tan aviat, sense aturador, les mans la van acabar de despullar i li tragueren les calces, que l’actor del rol es ca quedar en recordatori d’aquella nit i les seves sessions. Ella per no quedar-se fora de la motivació i de l’acte que cada cop li agradava més, em despulla primer de dalt i després de vaig, quedant l’amic per primera vegada a l’aire en aquella nit que per a tot dos havia de ser gloriosa. Recordant el matí que vaig rebre la galtada per demanar que em fessin el mateix que a aquell home, li agafà el cap i l’orientà en direcció al meu amic, ella ho entengué i obrint la boca se’l introduí tot a dins i fent allò que feia tant bé i que a mi m’animava tant, ens trobàvem al menjador, al començament del passadís, jo li preguntà que hi havia a la dreta de l menjador? L’habitació del meu fill! Anem-hi  a dins! Ella es separà i obrí camí, en arribar obrí la porta i en entrar jo, va voler-la tancar, però jo li vaig deixar. El llit era una mica alt per l’època i li digué que es poses cara a vall amb la boca a sobre del coixí del seu fill. Si et ve de gus amb aquest amortidor podràs soltar les exclamacions que tinguis si ho faig prou bé perquè te’n surtin.

Una vegada  estava col·locada en la posició que jo volia, li apartà els glutis i lluny de fer-ho com ho fèiem quan érem nosaltres amb una mica més de respecte i dolçor, aquesta vegada va ser una penetració més ràpida i més dura per a ella i aleshores va ser quan va emetre el primer xiscle que va sortir esmorteït des del coixí. Una vegada estrenada, no m’aturà i amb bon ritme la continuà entrant i sortint, per allò que no tenia gaire temps de deixar els camió mal aparcat, que no vingués l’agutzil del poble i em comences a cridar fort fins que aparegué corrent escales avall. Ella evidentment i dins del seu paper de submisa amb mi, col·laborà posant-li ganes de veritat, aquesta vegada no m’estalvià d’aguantar-me i a la primera de canvi li deixà dins seu un record per a la propera vegada. Mentre em netejava i em vestia, li digué que m’ho havia fet passar una estona molt bé, que potser havíem començat malament però que si ella volia, la propera vegada ho podríem tornar a intentar fer-n’hi un altre! Ella sense pensar-s’ho va dir jo també m’ho he passat bé, però avui has tingut la sort que el meu home no hi era i que li havia pres els diners! Jo volent ser considerat, li digué que si ho anàvem fent així un de rapidet de tant en tant que jo li regalaria la bombona i que ella amb els diners es podria fer algun regal quan en tingués prou!

Corres molt! Avui t’ha sortit bé, però això no té perquè tornar a passar! Temps al temps! Quan una cosa t’agrada, si pots no tardes massa en repetir-la! I a tu, avui he notat que participaves i t’ho passaves força bé, però amb el temps podríem millorar-ho! En acabar de dir-ho, i abans de marxar, m’apropà i li donà un petó als llavis, que ella no va rebutjar. Fins la propera! Això ja ho veurem, no et facis la dura que me la poses dura! Obrí la porta i marxà a buscar el camió amb la bombona buida. Tot això sense sortir del menjador.

Perquè hem hagut d’anar a l’habitació del meu fill i fer-ho allí? Perquè jo n’he tingut ganes i ara quan vingui i estigui amb el teu fill, jugant llegint o escoltant música tindré un bon motiu per recordar aquest moment i com aquell que no diu res, preguntar-li a ell, escolta, no sap el que ha pogut passar en aquesta habitació quan tu no hi ets roncant? I riure segurament els dos, i ell potser m’expliqui algun fet sexual que l’hagi tingut de protagonista a ell i a algú més o una masturbació d’amagat mentre vosaltres us ho feu o qualsevol de les coses que fan els fills sants quan ningú els veu, i llavors ja pensaré que en el seu lli m’ho he fet amb la seva mare. Que et sembla? Després si vols t’ho podria explicar, mentre ho féssim nosaltres. Tu diràs! Callà i em besà tendrament.

Anem a la teva habitació i descansarem, res, uns minuts i començarem amb el rol de la criada. Després de descansar una mica, ens tornem a vestir i sortim de l’habitació i fas com si netegessis per la casa, una vegada que passo jo, semblant que ho has fet sense voler, em fregues els pits damunt meu i et disculpes. Una altra vegada amb un botó desbotonat de més, t’inclines per agafar una cosa i em deixes a la vista part dels teus pits. Una altra ocasió sembla que trontolles i al anar a agafar-te, maniobres perquè et subjecti agafant-te pels pits. La darrera provocació fent com que escombres vas reculant i el teu cos ensopega amb el meu per darrera i el teu cul, es frega amb la part on s’amaga l’amic, tu notes de seguida com reacciona i ja saps que estic a punt. La propera nit vindràs a la meva habitació que serà la del teu fill, i et posaràs davant meu i t’aniràs despullant. A partir d’aquest moment ja saps el que has de fer.

Va repetir amb fets ,el que jo li havia dit, i vaig gaudir quan em fregà els pits damunt meu, disculpant-se després, també quan m’ensenyà els seus pits , que jo ja hauria agafat, però encara no ho podia fer per seguir el guió, que cada vegada em costava més. Em va costar més encara quan simula que queia i jo li agafava la seva part davantera, disculpant-se de nou, quin gust em quedà entre els dits, no crec que el meu personatge hagués gaudit tant si li hagués passat a ell, jo ja coneixia el material i sabia el que podia arribar a fer i deixar-se amb la seva submissió. En la darrera ocasió, la d’escombrar cap enrere i tocar-me amb el seu cul, vaig fer una cosa que no estava prevista, però que per la història anava perfecta perquè li donava motiu per venir a la nit a la meva habitació.

Com ja he dit uns paràgrafs més amunt, jo solia dormir en calçotets, i en aquella simulació no ho vaig fer diferent. Després del sopar real, que va ser senzill, perquè tots dos teníem més ganes d’anar pels postres que per la resta del menú, jo li digué bona nit i me n’anà a la meva habitació, la resta de la família es a dir els “pares”, tornarien tard perquè havien anat al teatre a la capital de la província. Podria ser , que si sortien tard, m’havien dit que es quedarien al pis que tenien allí. Ella es dirigí a l’habitació on fèiem veure que dormia la criada, es a dir, ella. Jo em tragué els pantalons d’esport i la samarreta i m’estirà a sobre el llit del meu amic, esperant que aparegués ella aviat. No va tardar gens, portava la bata amb la que anava per casa, entrà a l’habitació i només amb la llum que entrava dels fanals del carrer pels finestrals que havíem tornat a obrir, es col·locà davant meu al costat del llit del seu fill, i em cridà pel meu nom, jo la primera vegada em vaig fe l’adormit, ho va fer una altra vegada, també amb to natural i em sacsejà lleument per l’espatlla. Ara em girà amb cara i veu de són. Que vols, -digué el seu nom- ara, que passa alguna cosa? No però pot passar si tu vols? Respongué. Perquè ho dius? Tornà a dir jo. Per això! I es tragué la bata que duia sense botonar, només plegat un costat sobre l’altre. Deixà caure la bata a terra i jo des del meu lloc estirat al llit, i amb el reflex de la llum que entrava per la porta, li veia tot el cos nu. Els pits els tenia una mica inclinats a l’esquerra i els hi veia la silueta des d’una altra perspectiva que la darrera vegada. El contorn del seu cos a l’alçada dels malucs, em deia que no duia calces, tot i que no li veia el rinxolat que li suposava. Que vols dir amb el que has fet? Aquesta tarda, quan hem ensopegat al passadís, he notat com el teu penis es feia fort en notar el meu cul sobre teu –ja em tutejava- i a més a més he notat que t’has refregat més del que volies amb el meu cul. A aquestes hores els teus pares ja no vindran, i tu i jo podríem passar una bona nit. Jo fa temps que no estic amb un home –i pensà segurament amb el senyor de la casa- i em sembla que tu encara estàs per estrenar! Però que dius? Jo ja ho he fet diverses vegades! Millor així em podrà ensenyar algunes coses que encara no m’han fet! Aquell moment m’hagués agradat poder-me mossegar la llengua, però ja era massa tard, ho havia soltat massa de pressa. La veritat és que no ho he fet tantes vegades! No pateixis el que no sàpigues t’ho ensenyaré jo! A més si vols et puc deixar fer-me el que vulguis, l’altre home també m’ho feia!

S’apropà i s’estirà al meu costat sobre el llit, el seu cos estava calent i aquella escalfor, començava a apetir-me d’encetar-la. Posà la mà dins dels calçotets i agafa el meu amic i començà a maniobrar amb ell, lentament, però s’atura de seguida i jo vaig protestar, amb aquest acte ella va saber que estava a les seves mans, literalment i realment. Em posa un dit de l’altra mà sobre els llavis per indicar-me silenci i em tragué els calçotets. Després començà a estudiar el meu cos, i m’agafà les mans, una la posà per sobre dels pits, i l’altra a l’entrada de la vulva i em digué juga amb el que tens a les mans! Jo ho comença a fer bruscament i ella abans de besar-me em va dir, no tinguis pressa gaudeix de tot el que tens entre les mans, després ho farem millor! I em besà, primer com si fos un bes primerenc –que ho era per a mi- i després ja li va posar mes carn al fet, evidentment la llengua- m’anava besant a l boca, es retirava i m’ho feia al coll, tornava a la boca, sortia i em besava els mugrons. Amb la llengua segui un camí imaginari entre la boca, el coll, els mugrons, va baixar fins el melic i no va parar fins que arribà al penis. Allí, se’l entrà a la boca i amb els llavis succionava amb força del seu perímetre i amb la llengua devia buscar alguna cosa perquè no parava queta pel voltant de l’amic. La resposta va ser ràpida perquè no va tardar gaire en treure-se’l de la boca i es posà damunt meu. Agafà entre els dits d’una mà el meu membre i l’orientà fins on feia poc hi tenia l’altra mà. Ara veuràs! Introduí el penis dins de la seva cova que de seguida descobriria màgica i encetà uns moviments d’anar amunt i avall, el penis semblava que volia seguir creixent i això li va agradar molt. Així, així, molt bé, ho fas molt bé i comença a moure el seu cos més de pressa i amb aquest moviment els seus pits, començaren a tenir vida pròpia i anaven voltant la meva car. Ella, em demanà que intentés mossegar els seus mugrons, però que no ho fes massa fort. Em va costar una mica veure que amb aquest ritme frenètic, no ho aconseguiria mai, se m’encengué una llumeta i li agafà el pit que tenia més a prop. Llavors, aixecà el cap i li mossegà el mugró que havia fet presoner. Suposo que una mica de tot el que estava sentint en aquella ocasió em va fer ejacular dins d‘ella. Jo, molt nerviós i amb por per si la deixava prenyada li digué perdó, perdó no ho volia fer! Ella amb un gran somriure em digué tranquil, prenc unes pastilles per evitar l’embaràs, perquè ho dius per aquest motiu espero! Jo m’ho estic passant molt bé amb tu! –crec que ho deia per poder continuar amb la seva revenja contra la dona de la casa- movent el cap amunt  avall, intentà respondre afirmativament al seu requeriment. Pobret meu, quin ensurt has tingut! I em besà llargament ajuntant els nostres llavis sense llengua. Ho fèiem una llarga estona fins que jo m’atreví a posar-li la meva dins de la seva boca i allargà els dits que abans havien estat en els seus rinxols i buscà gens acurat el lloc per on havia entrat el meu penis, mentre l’altra mà, cercava l’altre pit, aquest si que estava a la vista per pessigar-li el mugró, ja que estava massa lluny per mossegar-lo.

Ens quedarem allí uns instants per descansar els cossos mentre les nostres articulacions no ho volien fer i anaven jugant amb les parts que més els hi agradaven.