dimecres, 5 d’agost del 2015

Aquella excursió de la quintada

 

Aquella excursió de la quintada feia gairebé quinze dies que s’havia acabat i semblava ser que tothom havia retornat a la rutina del dia a dia. Estava previst que en un més ens tornaríem a trobar per fer un sopar i distribuir les imatges i els vídeos d’aquells dies.

Jo estava sol a casa, la mare estava visitant a una cosina seva que havia caigut i estava recuperant-se a casa seva. La mare no tornaria fins l’hora de sopar. Estava a punt de sortir a fer una beguda amb la colla, quan des de dins, al costat de la porta, vaig sentir la veu d’aquella amiga que m’havia entelat en aquell viatge, comentant a una veïna que venia a tornar una peça de roba que algú s’havia trobat a l’autobús i que li havien dit que era meva.

Després d’aquestes paraules, tocà el timbre de la porta, i jo degut a que estava just rere la porta, l’obrí de seguida. En obrir la porta, saludà a la meva quinta i a la veïna amb la que estava parlant. Aquesta darrera se’n anà cap a casa seva i la meva amiga entrà dins de casa, dient-me l’excusa que li havia explicat a la veïna. Jo li digué que no calia seguir la broma que ja no ens escoltava ningú, i li preguntà que volia de veritat. Ella amb un somriure molt clar, s’apropà, em donà dos petons a les galtes i em preguntà com estava i si estava sol. Jo respongué que be i que si. Ella, aleshores es recolzà a la meva espatlla dreta i amb la seva mà, es llevà la falda del vestit i es tragué les calces que duia posades. Davant la meva cara d’estranyesa, em digué pagament per avançat, o et pensaves que me n’havia oblidat? A més a més tinc entès que a l’autobús en va haver de tornar unes altres!

Tot seguit, em preguntà que on ho faríem. I em deixà ara si, un petó als llavis, com una clau que obria la capsa on es robaven guardats els meus desitjos des de l’excursió. Sense deixar els llavis junts, la seva llengua entrà a saludar la meva, i començaren a jugar per iniciar el conjunts de jocs els quals ja sabíem jugar.

Ella va ajuntar el seu cos al meu tant com va poder i em va obligar per dir-ho d’alguna manera a prémer-li el cul per evitar que es tornés a separar. Ho fem aquí al passadís a sobre del sofà? O anem a la teva habitació? I si ho volgués fer aquí a l’estudi? Et semblaria bé? Entrà i mirà l’entorn que li havia ofert mig de broma. És aquí on t’ho fas amb les teves amiguetes? De vegades, unes altres a les seves cases o d’excursió amb el seu home al balcó! (Recordant-li quan ho havíem fet a la piscina) Aquesta darrera frase li tocà la fibra i va deixar aquell to de setciències amb que havia entrat. He vingut amb un punt de gelosia, em reconegué. En entrar a l’autobús us vaig veure a la Barbie i a tu sols a l’autobús, i no vulguis saber que vaig pensar, per això he tardat tant en venir-te a buscar.

Ja saps que tu ets la meva preferida, que per tu podria deixar les altres, però necessito saber realment que penses fer. Ella es separà de mi afluixant les meves mans que encara li premien el cul i començà a treure’s la brusa, desbotonant-se un a un i traient els botons dels respectius traus.

Els sostenidors que duia eren esplèndids, de bella factura i enaltien el seu bust fins augmentar el desig que tenia per ell. Duia també una faldilla que just li arribava per sobre els genolls amb un lleu tall pel mig de la part de darrera, ajustada ella al seu cos, multiplicant el meu desig envers a ella. Sense voler ser una mena de còpia de la Barbie, li havia copiat una mica l’estil, tret de l’escot, molt més tapat ella. Així on ho vols que ho féssim em digué. Aquí mateix. Ja ho hem fet al llit, ara provarem una altra situació. Mentre ella entrava a l’estudi i es treia la brusa, jo tancà amb clau la porta del carrer. Entra jo també i li digué si volia que ens veiessin des del carrer, ella respongué negativament, així passa les cortines, nosaltres tindrem llum i veurem el que passa fora i des del carrer no ens podran veure, però vigila amb els xiscles que si els podran escoltar! Molt segur n’estàs que em faràs xisclar aquesta vegada! Mentre deia això s’estirà per córrer les cortines, moment que aprofità per posar-li la mà dreta, sota el pit dret i comença d’una manera visible i palpable els jocs inicials que havia interromput per desbotonar-se. No feu cap gest estrany i acceptà el meu tocament.

Li descordà els sostenidors i els deixà a sobre la taula escriptori, separats d’on poc després hi posaria el seu cos per ser penetrat. Amb el meu cos ja preparat per a jugar amb ella, m’apropà per baixar-l la cremallera de la falda i separar el gafet que li aguantava la part de dalt, mentre les mans feien això, la meva part davantera fregava el lloc on estava el seu cul, notant que el meu amic ja es trobava en posició de presentar armes. Ara mentre esperava que ella mateixa es baixes la resta de roba que duia, es a dir la falda perquè les calces ja me les havia donat, jo començà el reconeixement dels seus pits amb la tècnica que ella ja havia conegut. Els pits i els seus mugrons van començar a ser a partir d’ara el centre de la meva atenció. Mentre estava ocupat amb aquesta acció, ella es va treure la faldilla i es quedà nua. Aleshores em va dir si era segur fer-ho allí, si no els veuria ningú. Jo que ja havia enterrat la ironia per laseva entrada li assegurà que ningú podia veure’ns ni encara que es posessin amb les dues mans al voltant dels ulls i el nas pegat al vidre. Això ho vaig dir amb tanta seguretat que fins i tot em va sorprendre a mi, esperant que ningú ho intentés avui precisament. Després d’un primer reconeixement dels seus pits, ella es girà i començà a despullar-me mentre aprofitàvem oferint intercanvis de petons i jocs de llengua, quan descobrí el meu amic ja despullat, la seva boca s’estirà amb un somriure que vaig imaginar-me felí. Aleshores començarem els jocs que ja sabíem i que també havíem repetit les altres vegades, amb aquest jocs entre nosaltres, el temps semblava aturar-se i ho sembla fins que ella trencà l’encanteri agafant-me l’amic iniciant en el mateix moment la seva manipulació. A ell no li calia perquè ja es trobava preparat per a l’acció, ella en notar-ho em demanà folla’m! Li posà les mans sota les seves cames prop del cul i fent-la descansar en la punta de la taula escriptori, li obri les cames i m’apropà per encetar la penetració. La seva resposta va ser excel·lent , fins ara les vegades que ho havíem fet al llit, havien arrodonit el caràcter del nostre joc, però ara en aquesta situació que jo suposava anòmala, em sorprenia per la voracitat que demostrava en tot el que vam arribar a fer mentre estàvem allí. Gairebé no em deixà respiro demanant-me una mica més cada vegada que li semblava que jo abaixava el ritme. Els seus pits ballaven al voltant del seu cos mentre les escomeses que feia dins seu s’anaven succeint. Amb aquest ritme i aquesta demanda frenètica, tots dos arribàrem al uníson ella amb un esglai que em va fer témer que els vianants giressin els caps per endevinar d’on havia sortit aquell crit, i em temo que algú ho va fer, i jo desfent-me líquidament dins d’ella. Per sort, el nostre retrobament havia estat millor que mai, tot i l’encetada de la tarda. Amb la respiració fortament alterada, ens fusionarem en una abraçada que segellàrem amb un petó tendre i llarg. Encara amb el membre dins d’ella, comença a retornar els incipients atacs al seu coll i les orelles, petites mossegades que feien que ella encetés lleugers saltironades que m’enjoiaven per dur encara el membre amagat. El cossos començaven a dibuixar perles de suor tot i la temporada en que ens trobàvem i aquest dibuix en el seu cos encara em feia desitjar-lo més, i la llengua començà a demanar la seva part del territori contrari i començà a llepar-les salobres perles. Ella ja sabia quin era el meu desig, i quan l’amic va sortir a respirar fora del preciós amagatall, ella sense donar-li més temps del necessari, comença la dolça tasca de reanimar-lo entre la seva llengua i els llavis que no feien gaire besaven els meus.

Ara ho voldràs fer per darrera? Em digué quan el membre ja tornava a estar enlairat i dur. Si, i en aquest lloc aquesta posició pots divertir-te o patir si quant ho estiguis fent passa algun conegut teu. T’ha passat alguna vegada? Si una vegada li estava fent a una amiga més gran que jo i va passar el seu marit i una altra tenia una alumna al repàs i mentre la repassava va passar pel davant la seva mare! D’acord ja tinc prou informació!

Suposo li digué que quan et vas reunir amb el teu home, no li vas dir que el crit que havia sentit era el teu? Estava tant begut i presumia tant que em vaig haver de mossegar la llengua per no dir-li.! On és ara? Al cafè de la plaça aquí a prop! Vols dir-li que passi per aquí davant i mentre passi ho fem?  Si home li diré que s’esperi davant de casa teva mentre me la fots dins! No, li vaig respondre comenta-li que et trobes a la carnisseria del costat i que l’esperes per triar el que vol per sopar que hi ha unes peces que et fan molta patxoca. I com li dic? Truca’l! Ella, agafà el telèfon i marcà el número del seu home, mentre ella feia això, jo em tornà a atansar a ella, ja que s’havia girat per mirar per la finestra i m’arramblà tot el que vaig poder al seu cos, gairebé com si fos una penetració per darrera però sense entrar-hi, i sentint els tons de la trucada ja començà a jugar amb els rinxols de l’entrecuix, li feia pessigolles i això li donava un valor afegir a la meva situació rere d’ella. Quan l’home va despenjar, jo l’introduí dos dits dins la vulva que per la sorpresa, li van fer sortir una veu en fallida, ell va preguntar qui era en no reconèixer la veu de la meva amiga, jo seguia amb els dits dins d’ella excitant-la i fent que amb el moviment del que passava davant, la part posterior també en gaudís. Ella aguantant-se com va poder li explicà el que havíem parlat. Ell va protestar amb un ara? I després afegí compra el que vulguis! Si no vens aquesta nit no sopes! Digué mentre penjava. Un cop deixat el telèfon a sobre de la taula, em tragué els dits de dins d’ella, apartà el meu cos del seu, es girà de nou i amb cara d’estar enfadada, m’agafà el cap i em besà, amb un treball de llengua per dins que casi me l’engolo.

Mente esperàvem el seu home, ella va començar a animar de nou al meu amic, no li faltava gaire, després em demanà com s’havia de posar, l’indicà la posició correcta, apartant-la una mica cap a l’esquerra perquè el podés veure millor. I nosaltres mentrestant començarem a jugar i a escalfar els motors de la següent penetració, ella mantenia alerta el meu amic i jo l’excitava amb pessics i carícies als pits i als mugrons. En uns minuts va arribar però ho va fer manera que esta empegat a la botiga per veure-la a ella i nosaltres no el podíem veure clar. Ella em digué fem-ho igualment, arribats a aquest punt, el que compte és la intenció, em soltà el membre i m’obrí la part posterior per poder-la penetrar millor, en aquest moment em digué espera, s’ha posat a l’altra banda del carrer i ara el veig molt be. Fes-m’ho! I sense esperar més vaig anar fins el fons, potser una mica massa fort perquè a ella se li escapà un esglai que no cria jo fos de plaer. Allí estava el seu home esperant que aparegué la meva amiga, mentre nosaltres des de la nostra finestra el veiem i feia amb ella el que una altra vegada havia fet amb una altra amiga. Estàvem galopant furiosos l’un amb l’altre quan una dona s’aturà a parlar amb ell, i ella va soltar, ostres! La meva cunyada! Dos pardals d’un mateix tret i m’obligà a incrementar el ritme fins que a la fi amb tota la força que em quedava vaig buidar-me dins d’ella, tot i això ella no va voler que parés mentre un dels dos hi estès allí. Aguantà la demanda com vaig poder, treien forces d’on no sabia que en tenia, ja a punt de rendir-me va veure que tots dos marxaven carrer avall estranyats. Ara ja pots si vols! El que vull es descansar una mica però jo m’estaria tot el dia amb tu! Això els deus dir a totes! A algunes, però amb tu sóc més sincer!

Es girà em tornà a besar. Acaricià l’amic i li digué avui t’he fet treballar de debò! S’inclinà i encetà una altra ronda amb la boca, mentre ella em feia això, jo m’anava recuperant i quan va creure que l’amic ja tornava a estar a punt, em digué que potser ho hauríem de deixar per avui. Jo sense respondre res, l’alçà entre el meus braços i la dugué a la meva habitació, allí la deixa sobre el llit i sense abaixar res, em col·locà al seu costat, i jugant amb el seu mugró dret com si fos l’estrella del xèrif, li demanà que em cavalques mentre el sol es ponia, com si ella fos Lucky Luke. No es va fer pregar res. Es posicionà a sobre meu i orientà el meu membre, abaixà el seu cos i lentament com en les pel·lícules del famós cow-boy, va iniciar un lleuger trot damunt meu alhora que encetava una tonada, la cançó d’aquest personatge en acabar els episodis, i mentre anava augmentant el ritme, la veu s’anava aclarint, i feia totalment entenedora la cançó que tots dos recordàvem, m’afegí amb la meva veu dobla fins que el ritme de la cavalcada ens ho va permetre. Ara si que li deixà fer el xiscle que li havia negat al començament. El punt que jo havia anomenat estrella del xèrif, havia estat ballant al costat de l’altre mugró, i tots dos, encapçalant una carrega del setè de cavalleria que eren els pits esbojarrats. Mentre va durar, ens ho vam passar molt be i no se si va ser per aquest canvi d’imatges o si perquè ja no ens quedava gaire temps, ho allargarem el màxim, amb la clàssica cloenda de l’esclat final. I com no, després ella es desinflà i descansà sobre el meu pit encara bategant fortament per l’esforç del darrer moment.

La seva cara es va quedar orientada a la meva i els llavis tan a prop que el bes va quedar enganxat durant tot els temps que va restar fins aixecar-se de nou.

En contra de la meva costum, no li pessigà els mugrons ni els pits, no li posà dins de la vulva els meus dits curiosos, només l’abraça per l’esquena i ens quedarem així una bona estona. Gracies! Li sortí de la seva boca en separar-se el bes. Per? Inquirí. Perquè a l’acabament, no he estat un tros de carn per grapejar com solies fer a l’excursió. Allí ho entenia, però tenia el temor que aquí fossis igual, i m’has demostrat que també pots arribar a ser tendre si vols.

Et vaig dir que de jove m’agradaves, prò quan vas triar el teu home, jo no intentà conquerir-te i em retirà, però això no vol dir que deixessis d’agradar-me. M’hagués agradat ser la teva parella, però no va poder ser. M’agradaria, va dir ella que si tu vols, em festegis i féssim com si comencéssim a sortir junts, però no ho vull fer públic encara, tinc un cert temor de que no surti be, però ho vull intentar si tu hi estàs d’acord! Festejar amb tu però d’amagat? Si, si tu vols! On he de signar? I senyalant la seva boca, em va dir. Aquí! Però sense llengua, els testimonis un altre dia.

Nus, estirats sobre el meu llit, amerats d’haver fet l’amor, abraçats, li retornà el bes que ens havíem fet després d’acabar la cavalcada. I descansarem una estona més d’aquella manera, sense dir res, sense cap tocament més, iniciàvem una relació una mica més “casta” que fins aleshores. Per fi sortia amb ella, com feia tant de temps que desitjava. I aquesta vegada no ho havia gravat.