dilluns, 14 d’octubre del 2024

No voldria trobar-me

 

No voldria trobar-me

en aquest moment,

se que tu no estàs

perquè et molesti

amb les meves dèries

d’enamorat rebutjat.

Però si us plau,

no em deixis amb el neguit

d’un instant més sense veure’t

i sentir-te a prop de mi.

Deixa’m recordar

com vaig marxar,

perquè em diguis

que va ser un malson

on tots dos ens vam equivocar,

Em falta l’aire

que respirava on estaves tu,

em manca la llum

que em guiava fins els teus ulls.

De nou voldria sentir l’alè

que em deixes a la boca

quan em beses.

Em moriré poc a poc

si em manca tot això,

si no em deixes

arribar al meu pit

el fresc aire

del teu somriures.

Em trenca el cor el dolor

que sento per la teva absència.

Em trenca el cor

tot el que em recorda

que no estàs amb mi.

Vull reviure

les darreres fantasies

com si fossin de veritat

perquè haurien de ser veritat

entre nosaltres.

Mentrestant sento el dolor

al voltant del meu cos.