dissabte, 14 de desembre del 2013

Jo et donaria



Jo et donaria
tot el que no tinc,
fins i tot la meva follia,
la follia per entendre
el regust de tots els petons
que no em deixes
a la vora de la boca.
Jo et donaria l’univers
que m’envolta
però no trobo l’adreça
per enviar-te’l,
i així el deixo campant
tot lliure entre ombres
de foscor
i matinades emboirades,
imatges totes dues
que em retornen
com impagats els records
d’altres temps
on érem tant tu com jo
imatges amagades
en el mateix mirall...

“no se si soy un pobre cuerdo
o lo que resta de aquel recuerdo...”

Si em guarda,
el mot un nou silenci,
no em deixis per estar callat.
Si em guarda,
el mot un so vell,
no em facis callar.
Si em guarda,
el mot un sol mirar,
no m’amaguis on estàs.
http://locurasdelpensamiento.blogspot.com.es/2013/12/mio.html