diumenge, 5 de febrer del 2012

Pensava amb tu

Pensava amb tu,
mentre jugava al joc de jugar
amb aquell cos de dona
que just compartíem un parell
de desencerts i un camí equivocat.
Et vaig demanar que aquella nit
em deixessis pensar amb tu,
i rient em vas concedir el favor,
pensant que era una altra faula
que et volia contar.
Un got ens enganxava les penes al cor,
i eren comunes entre el seu cos
i la meva soledat,
vaig dir-li amb paraules perfumades
noms de deesses
que podien ser el seu retrat,
mentre jo, pensava amb tu.
M’ofegava la melangia mentre queia
pels seus ulls avall,
mentre jo, pensava amb tu.
Després de soltar mots de tant en tant
i deixar tocar monòlegs
a les mans en el seu cos,
vam parlar com qui res
de jugar al joc de jugar,
mentre jo, pensava amb tu.
Els petons estaven be,
però es podien millorar,
el seu cos no era innocent
i em feia caure en la culpa
de no fer-ho millor,
mentre jo, pensava amb tu.
Acabàrem el joc
i sense rancúnies, retrets,
ni falsos adéus,
cadascú anà al seu racó,
mentre les mans escalfaven al seu cos,
el cor pensava amb tu.
Safe Creative #1202051033955