dimecres, 20 d’octubre del 2010

He farcit de mots el matalàs

He farcit de mots el matalàs
on reposen els meus somnis
esperant la nit
que els llegiràs ben a la meva vora,
on l’alè de tots dos
en sembli un de sol.
L’han conviscut altres cossos,
per a tu quimeres del meu cor
i per a mi miratges
que em reflectien la teva absència.
Visites que es feien fum
amb les primeres carícies,
amb els inicials petons,
i entre les volutes efímeres,
entre cada sospir,
em deia el cor
que els teus ulls no hi eren
i el teu cos em fugia
entre els dits.
Somnis per a tu,
novel•les de passió fugaç per a mi
en un seguit de des encontres
que rodolen carrer avall
persistents en el seu davallar,
des encontres a la fi
a cau d’orella.
Seguiré farcint entre mots i mots
infidelitats d’absències
el racó on amb delit t’espero,
recordant quan el teu cos no era fum
i els meus dits ballaven alegres en ell.
Safe Creative #1010207618563