dilluns, 11 de març del 2024

Em ve el record

 

Em ve el record

d’aquest passatge

que jo volia solitari

ple d’ànimes bullicioses

seguint l’olor de mil formatges,

el gust de mil formatges,

la essència de mil vides

vingudes

de mil llets diverses.

Maridats vins d’arreu

de les planes

i de les muntanyes.

No vull oblidar

la solitud perduda,

caminant entre flaires i veus,

gaudint de tantes arribades

que ja mai en podré marxar.

Són els camins,

passos que em duen

fent voltes i més voltes

per la vella Devesa,

de la vella bella Girona,

no vull cercar la lleona

perquè el cor

no vol dur-me enlloc més.

M’asseuré en qualsevol banc

i gaudiré les mils olors

i els mil gustos

fins que la meva ànima

sigui una branca més

del desfullat bosc

de la Devesa .

 

https://carmerosanas2.blogspot.com/2024/03/la-devesa-de-girona.html