diumenge, 26 de novembre del 2023

Tinc en una mà el fil

 

Tinc en una mà el fil

de la vida que em resta

i en l’altra l’agulla

per fer-lo treballar.

Tinc el silenci al meu costat

per deixar-me pensar

en tot el que he perdut

i vull torna a mi.

Tinc el cor adolorit

per les faltes

i per el que em manca.

Se que sóc però no em trobo.

Se que l’olor tornarà algun dia

amb petits gallons d’alegria,

que voldria compartir amb tu.

Se que el meu encant es dilueix

en una boira densa i freda

que porto damunt també

els millors dies d’estiu.

Se que em trobo buit

i de vegades eteri del poc que tinc.

Tinc l’esperança

que torni quelcom

del que he perdut,

i per això ja tinc ganes

de començar a treballar

amb el fil enfilat

i posar-m’hi de seguida.

 

http://zel-aramateix.blogspot.com/2023/11/testimo.html