dimarts, 3 d’octubre del 2023

El pes de cada paraula quan ve del nord

 

El pes de cada paraula quan ve del nord,

quan jo miro i escolto.

El reflex dels rajos del sol qualsevol tarda,

sigui l’estació que sigui.

El ressò de rialles que sento rere qualsevol cantonada

sense saber qui n’és l’autor.

El moviment de les ones de la mar

quan s’enamoren de la pell dels meus peus.

El lent passar de les aigües dels rierols

per sota les branques caigudes  per notar la seva frescor.

El discutir amb la passió del moment amb els vells amics

per qualsevol motiu que després ens fa riure.

El so de la ploma escrivint versos

que poc després potser llegiràs.

Llegir les respostes als meus mots que els núvols moderns

em llancen quan estic quiet.

El so de les gotes caient i relliscant fins arribar a mi

en qualsevol pluja ara perduda.

El tacte d’una bufanda tapant els llavis en els pocs dies

de fred que ara vivim.

Si tens temps per descansar

seguiré escrivint les coses

que m’ajudarien a respondre la pregunta

que em vas fer un altre ahir.

I a vosaltres, què us deixa embadalits?

 

https://elraconetdesalluna.blogspot.com/2023/10/embadalir-se.html